تبلت های جدید سامسونگ نیز با اپلیکیشن های مایکروسافت عرضه می شوند

چهارشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از ارائه‌ی اپلیکیشن‌های شرکت مایکروسافت در پرچمداران جدید خود، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج، رابطه‌ی نزدیک‌تری با مایکروسافت برقرار کرده است. حال مایکروسافت اعلام کرده که تبلت‌های اندرویدی سامسونگ نیز میزبان بسیاری از اپلیکیشن‌های ردموندی‌ها خواهد بود.
تبلیغات

 اخیرا شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در نیمه‌ی اول سال جاری اپلیکیشن‌هایی نظیر آفیس، اسکایپ و وان‌درایو در تبلت‌های اندوریدی سامسونگ قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت استفاده از این تبلت‌ها و اپلیکیشن‌های مایکروسافت توسط شرکت‌های بزرگ و فعال کسب و کارها، راه‌کارهای امنیتی بیشتری برای آن‌ها ارائه خواهد شد که در این صورت می‌توانند امنیت بین اپلیکیشن‌های شغلی و اپلیکیشن‌های شخصی برقرار کنند. در حال حاضر مایکروسافت با ویندوزفون توانسته به موفقیت‌های بیشتری دست یابد اما تصمیم جدید خود یعنی همکاری با بزرگ‌ترین سهام‌دار بخش موبایل می‌تواند در گسترش سرویس‌های آن تاثیرگذار باشد. البته این تصمیم برای سامسونگ نیز منافع بیشتری به همراه خواهد داشت، چراکه اگر اپلیکیشن‌هایی مانند آفیس که برای کسب و کارها ضروری است به صورت پیش فرض در تبلت‌ها قرار گیرد، در این صورت سامسونگ می‌تواند فروش بیشتری را از این محصولات رقم بزند.

پگی جانسون مدیر بخش توسعه‌ی کسب و کار مایکروسافت در این باره گفت:

درصورتی که سرویس‌ها و دستگاه‌ها سازگاری بیشتری با هم داشته باشند، در این صورت می‌توان به نتایج دلخواهی رسید. همکاری مایکروسافت با سامسونگ نیز بیانگر همین مساله است و همین همکاری باعث خواهد شد تا بهترین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مایکروسافت در دستگاه‌هایی نظیر تبلت‌های سامسونگ قرار گیرد که در این حالت کاربران هر زمان که بخواهند و در هر نقطه‌ای که قرار داشته باشند  بتوانند از این سرویس‌ها بهره ببرند.

همچنین مایکروسافت برخی از اپلیکیشن‌های خود نظیر نسخه‌ی جدید اوت‌لوک را برای پلتفرم آی‌او‌اس عرضه کرده است. در واقع هدف مایکروسافت کاملا واضح است؛ ارائه‌ی بهترین سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها در تمامی پلتفرم‌ها به جهت افزایش کارایی. شاید این مساله برای برخی کاربران ویندوزفون ناخوشایند باشد اما به هر حال این تصمیم یک حرکت هوشمندانه برای مایکروسافت محسوب می‌شود که در نتیجه باعث توسعه‌ی بخش ابری و کلاد آن نیز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات