تصویر آفیس 2016 با تم‌های رنگی فاش شد

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در راستای سیاست ارائه‌ی یک محصول با ظاهر و کارکرد مشابه در پلتفرم‌های مختلف، آفیس 2016 را توسعه می‌دهد. تصویر منتسب به محیط کاربری آفیس 2016 نشان از این دارد که این مجموعه‌ی نرم‌افزاری از قالب‌های گرافیکی رنگی بهره خواهد برد.
تبلیغات

تصویر جدید فاش شده از محیط کاربری آفیس 2016 نشان از این دارد که این مجموعه‌ی نرم‌افزاری همچون آفیس برای مک، اندروید و iOS از وجود قالب‌های گرافیکی رنگی بهره می‌برد. همانطور که در تصویر نیز ملاحظه می‌کنید، این نسخه از آفیس شبیه به نسخه‌ای از آفیس برای ویندوز 10 است که مایکروسافت در جریان مراسم ویندوز 10 معرفی کرد. آفیس 2016 از نظر بهینه‌سازی برای کار با صفحات نمایش لمسی و ظاهر رنگی شبیه به نسخه‌ی معرفی شده به‌همراه ویندوز 10 است.

براساس اطلاعات ارائه شده آفیس 2016 یک بروزرسانی عمده در مقایسه با نسخه‌ی کنونی نبوده و مایکروسافت به انجام بهبود‌های جزئی و اضافه شدن شماری از قابلیت‌ها بسنده کرده است. البته هنوز خیلی زود است که بخواهیم در باره‌ی قابلیت‌های آفیس جدید اظهار نظر قطعی کنیم.با این حال انتظار می‌رود این نسخه در پایان سال جاری میلادی منتشر شود. یکی از قابلیت‌های اضافه شده به آفیس ۲۰۱۶ امکان اضافه کردن تصاویر با تنظیمات صحیح به داخل سند Word است که نیازی به کلیک‌های اضافی را برطرف می‌کند. مایکروسافت آفیس 2016 را در پایان سال جاری میلادی به همراه اپلیکیشن‌های آفیس برای ویندوز 10 منتشر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات