تمامی خطوط تلفن PCM در کشور جمع‌ آوری می‌ شود

یک‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته مدیرعامل شرکت مخابرت استان تهران، واگذاری تلفن ثابت در این شهر و البرز به روز شده و تنها 10 هزار فیش تلفن بیش از یک ماه است که در نوبت اتصال قرار دارد.
تبلیغات

 علیرضا صیدی با تاکید براینکه فیش تلفن ثابت چندین ماهه در نوبت اتصال در تهران و البرز وجود ندارد، گفت: تنها حدود ۱۰ هزار شماره تلفن ثابت بیش از یک ماه در مراکز مخابراتی به ثبت رسیده که در انتظار اتصال هستند و مربوط به منطقه خاصی نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه برای سال ۹۴ واگذاری تلفن ثابت در کل تهران و البرز به روز خواهد شد، ادامه داد: این امر مستلزم تامین به موقع تجهیزات و حل مشکلات منابع مالی خواهد بود؛ به این ترتیب هیچ درخواستی برای نصب تلفن ثابت یک ماه معطل نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در مورد برخی خطوط تلفن ثابت که بر بستر کافوی نوری – PCM – ایجاد شده‌اند و امکان اتصال خطوط اینترنت را به دلیل قدیمی بودن این تکنولوژی ندارند نیز گفت: برای سال آینده مشکل خطوط تلفن ثابت PCM را در کشور حل خواهیم کرد.

صیدی با تاکید براینکه هم اکنون خطوط تلفنی ۴ درصد مشترکان مخابرات تهران و البرز، بر پایه PCM است، افزود: جمع آوری خطوط PCM به ازای هر خط، حدود ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان هزینه دربردارد و این درحالی است که درآمد مخابرات به ازای هر خط – آرپو- حدود ۸ تومان برآورد می‌شود؛ به همین دلیل جمع آوری خطوط PCM و جایگزینی آن با خطوط مسی، هزینه بر است و باید طبق برنامه زمان بندی به مرور انجام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات