دراپ‌باکس امکان مشاهده‌ی اسناد PDF را به نسخه اندرویدی خود اضافه کرد

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
دراپ‌باکس قابلیت‌های جدید و کاربردی را به نسخه‌ی اندروید خود اضافه کرد. از این پس کاربران قادر خواهند بود فایل‌های PDF  موجود در اکانت دراپ‌باکس خود را تحت این اپلیکیشن باز کرده و حتی به جستجوی متن داخل آن‌ها بپردازند.
تبلیغات

 دراپ‌باکس فضایی ابری است که می‌توانید اطلاعات خود را در آنجا ذخیره و نگهداری کنید تا از طریق ابزارهای مختلف به آن‌ها دسترسی داشته باشید.  این سرویس غول‌پیکر و مقاوم در دنیای اینترنت محلی است که همه جا و همه وقت در دسترس است؛ می‌توان بدون نگرانی از محدودیت سرویس‌های ایمیل، حداقل ۲گیگابایت از اطلاعات خود را به صورت مجانی در این سرویس ذخیره کرده و آن‌ها را برای سایر دوستان در هر نقطه از دنیا ارسال کرد. اپلیکیشن دراپ‌باکس در سیستم عامل‌های مختلف مانند ویندوز، مک، لینوکس و حتی آیفون اجرا می‌شود و کار با آن بسیار ساده و لذت بخش است. البته می‌توان با پرداخت هزینه‌ فضای ذخیره سازی آن را افزایش داد.

این سرویس ابری در آخرین نسخه‌ی اندرویدی خود قابلیت اجرای فایل‌های PDF را در داخل اپلیکیشن فراهم کرده و تمامی ابزارهای به اشتراک گذاری فایل نیز محیا شده است. همچنین کاربران قادر خواهند بود نوشته‌های متنی داخل فایل‌های PDF، وُرد و پاورپوینت را جستجو کنند. نسخه‌ی جدید طی چند روز آینده از طریق گوگل پلی در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات