مهلت ثبت‌ نام برای جایزه‌ تدکس کیش تا ۲۳ اسفند تمدید شد

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رسالت TED معرفی نگرش‌های بدیع، ایده‌های نو و ایده‌پردازان نوگرا است. در طرح جایزه تدکس کیش، ایده‌پردازان و کارآفرینان ایرانی فرصت ارائه‌ی ایده‌های خود را به افراد کارآفرین و خلاق از سراسر جهان به‌دست خواهند آورد.
تبلیغات

هدف جایزه‌ی تدکس کیش نمایش استعدادهای ناب جوانان ایرانی در یک صحنه‌ی بین‌المللی و تشویق روحیه‌ی نوآوری در میان ایرانیان خواهد بود.

برای این‌که ایده‌ها بتوانند تاثیری قدرتمندانه در دنیای واقعی داشته باشند، باید اجرا شوند. ورود به بازار رقابتی باعث می‌شود تا راه‌حل‌هایی کشف شوند که در ابتدا ناممکن به‌نظر می‌رسیدند.

من با چه شرایطی می‌توانم وارد رقابت شوم؟

اگر در مراحل ابتدایی راه‌اندازی یک استارت‌آپ یا کسب‌وکار دانش‌بنیان قرار دارید، یا یک کسب‌وکار اجتماعی دارید که نفع مالی یا معنوی فعالیت‌ آن به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم به جامعه می‌رسد و کسب‌وکار شما با درآمدهای خودش به‌صورت مستقل اداره می‌شود یا اگر یک ایده‌ی نوآورانه دارید که برنامه‌ی اجرایی آن نیز مشخص و قابل ارائه است، می‌توانید به‌صورت فردی، گروهی یا سازمانی در رقابت تدکس کیش شرکت کنید.

جوایز شامل چه چیزهایی هستند؟

  • جایزه‌ی نقدی
  • خدمات مربی‌گری (منتورینگ) فرد به فرد
  • دسترسی به توصیه‌های ارزشمند استراتژیک مربیان جهانی کسب‌وکار
  • دسترسی به خدمات و منابع اطلاعاتی تعدادی از موسسات برتر جهانی نظیر موسسه‌ی ACM
  • شرکت نمایندگانی از هر تیم در همایش بریج برلین ۲۰۱۵ با پوشش کامل هزینه‌ها
  • فرصت شرکت در دوره‌ی یک تا سه ماهه‌ی شتابدهنده‌های کسب‌وکار داخلی و خارجی از جمله در «سیلیکون ولی» برای استفاده از خدمات آموزشی

در صورت تمایل به شرکت در جایزه‌ی تدکس کیش، شما باید حداکثر تا تاریخ ۲۳ اسفند فرم جایزه را به‌دقت تکمیل کنید. فرم‌های تکمیل‌شده توسط کمیته‌ای متشکل از گروهی از کارآفرینان و فعالان برتر کسب‌وکار مورد داوری قرار خواهند گرفت. برندگان نهایی جایزه‌ی تدکس کیش در زمان برگزاری این رویداد در فروردین سال ۱۳۹۴ معرفی خواهند شد.

تخفیف ثبت‌نام در تدکس کیش تا ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۳ اسفند

الان ثبت‌نام کنید و حضورتان را در میان شرکت‌کنندگان تدکس کیش تضمین کنید. در صورت ثبت‌نام تا تاریخ ۱۵ اسفند از تخفیف ۲۵درصدی بهره‌مند می‌شوید.

در تدکس کیش بیش از ۲۰ سخنران برجسته از ایران و کشورهایی چون آمریکا، کانادا، چین، استرالیا و غیره حضور خواهند داشت. موضوعاتی چون کسب‌وکار، فناوری‌های جدید، تغییرات اجتماعی مثبت، توسعه‌ی پایدار، خلاقیت و هنر از محورهای سخنرانی‌های تدکس کیش هستند.

شما با شرکت در این کنفرانس به جمع بزرگی از پیشروان کسب‌وکار، تغییرسازان و کارآفرینانی بین‌المللی از ایران و کشورهای دیگر دنیا خواهید پیوست تا در جریان خلق ایده‌هایی قرار بگیرید که سرآغاز حرکت‌ها و برنامه‌های ارزش‌آفرین خواهند بود.

لینک ثبت‌نام

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات