با استفاده از سنسور اثر انگشت گلکسی اس 6 در وب‌ سایت‌ ها لاگین کنید

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ نخستین بار در گلکسی S5 از سنسور اثر انگشت استفاده کرد که در آن زمان نه تنها به عنوان تقلیدی از اپل مطرح شد بلکه از لحاظ کیفیت نیز قابل رقابت با سنسور  آیفون 5S نبود. اما اوضاع در گلکسی اس 6 کمی متفاوت است و این بار علاوه بر کیفیت بالاتر سنسور اثر انگشت مورد استفاده در گلکسی اس 6، ویژگی جالبی نیز در آن گنجانده شده است.
تبلیغات

سنسور اثر انگشت در گلکسی S6 و گلکسی S6 اِج دارای ویژگی خاصی است. برخی از ویژگی‌های دیگر آن از قبیل دسترسی امن به اطلاعات داخل گوشی همچنین خدمات پرداختی مانند PayPal و سامسونگ پِی پیش از این مورد اشاره قرار گرفته بودند. اما علاوه بر موارد ذکر شده این سنسور ویژگی دیگری دارد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و فقط با استفاده از اثر انگشت خود وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت‌ها شوند. 

وقتی برای اولین بار وارد وب‌سایتی می‌شوید، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اِج از شما می‌پرسند که آیا می‌خواهید از اثر انگشت برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید یا خیر و اگر شما این پیشنهاد را بپذیرید از آن لحظه به بعد هر بار که بخواهید وارد حساب کاربری خود در آن وب‌سایت شوید، به راحتی می‌توانید از اثر انگشت خود استفاده کنید.

البته اگر علاقه‌ای به استفاده از این قابلیت نداشته باشید، همچنان می‌توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب کاربریتان شوید. این ویژگی چندان قابلیت خارق‌العاده‌ای محسوب نمی‌شود ولی بدون تردید ارزش بیشتری به سنسور اثر انگشت پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌دهد. نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات