تماشا کنید: خلاصه‌ ای از کنفرانس اپل و معرفی محصولات‌ آن در ۱۱ دقیقه

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس Spring Forward اپل با نوآوری‌های جدید این کمپانی برگزار شد؛ تیم‌کوک مک بوک جدید و اپل‌واچ را با قابلیت‌های فوق‌العاده‌ معرفی کرد. اگر مراسم دیشب را دنبال نکرده‌اید، شما را به تماشای ویدئوی ۱۱ دقیقه‌ای خلاصه شده از این کنفرانس دعوت می‌کنیم.
تبلیغات

اپل مک بوک جدید خود را با ویژگی‌های شگفت‌انگیز معرفی کرد، این کمپانی در ساخت مک‌بوک ۱۲ اینچی، رویکرد کاملا متفاوتی پیش گرفته و قابلیت حمل آسان‌تر را ملاک طراحی خود قرار داده است.

اپل کلیه‌ی پورت‌های سنتی را حذف کرده و مک‌بوک جدید فقط دارای دو پورت USB است. اپل برای پاسخگویی به این مشکل، یک وسیله‌ی جانبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تبدیل تمامی پورت‌های سنتی را با خود به همراه خواهد داشت.

بنابراین اگر بصورت همزمان نیاز به شارژ دستگاه، استفاده از یک مانیتور و متصل کردن حافظه‌ی جانبی داشته باشید، با یک هزینه‌ی 79 دلاری روبرو خواهید بود. ساعت هوشمند هم با تمامی قابلیت‌های گیرای خود معرفی شد.

Kevin Lynch مدیر بخش اپلیکیشن اپل واچ به معرفی برخی اپلیکیشن‌های برتر این ساعت هوشمند پرداخت و اعلام کرد که ماه آینده توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن‌ها را معرفی خواهد کرد.

حال می‌توانید ویدئوی زیر را که تمامی محصولات معرفی شده توسط اپل را در کنفرانس دیشب نشان می‌دهد، مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات