همکاری گرت‌بیل و سونی موبایل برای تبلیغات اکسپریا Z3

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گرت‌بیل، ستاره‌ی ولزی باشگاه رئال مادرید به‌عنوان سفیر سونی موبایل لقب گرفت. وی با انتقال ۸۵ میلیون پوندی از تاتنهام به رئال مادرید، لقب گران‌ترین بازیکن فوتبال را یدک می‌کشد.
تبلیغات

گرت‌بیل، بازیکن تیم‌ ملی ولز که با انتقال از تاتنهام به رئال مادرید عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال را تا به امروز از آن خود کرده، سونی موبایل را در تبلیغ آخرین پرچمدار این کمپانی، اکسپریا Z3 همراهی خواهد کرد. وی در خصوص این همکاری گفت:

من از زمان خرید اولین کنسول پلی‌استیشن و همچنین واکمن یکی از طرفداران بزرگ سونی هستم. در حال حاضر نیز از این موضوع که به‌عنوان سفیر سونی موبایل انتخاب شده‌ام، بسیار هیجان‌زده هستم. سونی توانسته با اکسپریا Z3 تجربه‌ی انجام بازی، پخش موزیک و همچنین قابلیت‌های یک گوشی‌هوشمند را در قالب یک گجت در اختیار کاربران قرار دهد. البته در این بین نباید از عمر باتری دو روزه‌ی این گوشی‌هوشمند بی تفاوت گذشت.

سونی همچنین امکان دیدار نزدیک با بیل و همچنین تمرین با این بازیکن قدرتمند را در روز‌های دهم و یازدهم می فراهم کرده است. این افراد از بین خریداران گوشی‌های اکسپریا Z3، اکسپریا Z3 کامپکت یا تبلت اکسپریا Z3 کامپکت انتخاب شده‌اند.

علاقمندان می‌توانند با خرید هر یک از گجت‌های نام برده در ماه مارس، شانس خود را در قرعه کشی اول آوریل امتحان کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات