ال‌جی پیش از رونمایی جی 4، رابط کاربری UX 4.0 را معرفی می‌کند

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روز‌ها خبر‌های جالبی از ال‌جی منتشر می‌شود. چند وقت پیش مدیر‌ان این کمپانی کره‌ای خبر از معرفی جی 4 در ماه آوریل دادند. پس از آن خبر‌هایی از تفاوت زیاد این نسل جدید با جی 3 منتشر شد. مدتی بعد خبر مربوط خط جدید پرچم‌دار این شرکت در فضای وب پیچید و اکنون خبر ارائه زود هنگام UX 4.0 توسط رئیس بخش موبایل ال‌جی منتشر شده است.
تبلیغات

جو نو، رئیس بخش موبایل ال‌جی گفته که نسخه جدید LG UX که در واقع لباسی برای اندروید است پیش از رونمایی جی 4 معرفی منتشر خواهد شد. وی گفته UX 4 یک بروزرسانی بزرگ در بخش نرم‌افزاری ال‌جی است.

جونو صحبت‌های خود را اینطور ادامه می‌دهد:

ما LG UX 4.0 را پیش از معرفی LG G4 معرفی می‌کنیم. من فکر می‌کنم این (رابط کاربری) بهترین است و اکنون مسئله این است که چگونه این رابط را در بهترین حالت درون گوشی هوشمند G4 قرار دهیم.

با توجه به این گفته‌ها ما به زودی شاهد معرفی UX 4.0 جدید ال‌جی برای گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. اینکه ال‌جی تصمیم گرفته این تجربه کاربری را به صورت جداگانه از پرچم‌دار خود معرفی کند، این پیام را دارد که با تغییرات بزرگی در این لباس جدید اندروید از طرف ال‌جی رو به رو خواهیم بود. نظر شما درباره UX 4.0 جدید چیست؟ فکر می‌کنید ال‌جی به چه دلیلی قصد ارائه و رونمایی از این رابط کاربری به صورت جداگانه گرفته است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات