گوشی هوشمند جدید ZOPO Touch با شیشه‌ی خمیده معرفی شد

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی ZOPO، گوشی هوشمند جدیدی را با نام TOUCH/ZP530 در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ در بارسلونا معرفی کرد. این دستگاه به پوششی از شیشه‌ی خمیده 2.5D مجهز شده است؛  قابلیتی نظیر آنچه در گوشی هوشمند گلکسی اس۶ اج سامسونگ و بلک‌بری اسلایدر مشاهده کردیم.
تبلیغات

این گوشی دارای ضخامت ۸.۸ میلیمتر بوده و پشت دستگاه از پوسته ۹ لایه‌ای تشکیل شده است. نمایشگر دستگاه به فریم فلزی ساخته شده با فناوری اکسیداسیون در حد میکرون، مجهز است. این فناوری علاوه بر براق کردن فریم یاد شده، باعث می‌شود بدنه‌ی دستگاه، دو برابر بهتر از قبل مقاومت از خود نشان دهد.

0011az

ZOPO TOUCH به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی مجهز است. این گوشی از مشخصاتی شامل چیپ‌ست ۶۴ بیتی مدیاتک  MT6732 SoC با چهار هسته ۱.۵ گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی برخوردار است.

0011dov

دوربین اصلی دستگاه، ۸ مگاپیکسلی با فلش ال‌ای‌دی بوده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه تعبیه شده است. این گوشی هوشمند شامل سنسورهایی همچون سنسور گرانش، شتاب سنج، برد، جاذبه زمین و L-sensor است. باتری این گوشی هوشمند، ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت است. پشتیبانی از دو سیمکارت را نیز باید در لیست مشخصات اصلی این دستگاه ذکر کرد. قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات