جی 4 ال جی به اسکنر اثرانگشت مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
امسال در کنگره جهانی موبایل، ال‌جی حضور پر رنگی نداشت. به جای این کمپانی دو شرکت دیگر سامسونگ و اچ‌تی‌سی در مرکز توجهات قرار گرفتند. با این حال کمپانی کره‌ای قصد ندارد خود را دور از اتفاقات دنیای تکنولوژی نشان دهد و تاکنون چندین اخبار مهم درباره پرچم‌دار جدید این شرکت منتشر شده است.
تبلیغات

ال‌جی قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را معرفی کند. هنوز مشخص نیست جی 4 چه مشخصاتی خواهد داشت اما The Korea Herald مدعی است که یکی از ویژگی‌های جدید و کارآمد جی 4 استفاده از سنسور اثر انگشت است. 

این اسکنر برخلاف گلکسی اس 6 و آیفون 6 روی دکمه خانگی قرار نمی‌گیرد و به جای آن، در پشت دستگاه و در منطقه پشتی دکمه پاور گوشی جای خواهد گرفت. اگر این ادعا حقیقت داشته باشد، بنابراین ال‌جی در نسل جدید نیز طراحی کلید‌های فیزیکی را بدون تغییر در پشت دستگاه خواهد گذاشت اما این بار از آن‌ها استفاده مفید‌تری خواهد کرد.

ال‌جی به این دلیل استفاده از سنسور اثر انگشت در جی 3 را رها کرد که به تعداد کافی سنسور در اختیار نداشت و معتقد بود هنوز این تکنولوژی به بلوغ لازم برای استفاده در کار‌هایی همچون پرداخت با موبایل نرسیده است. شبیه به اپل و سامسونگ، احتمالا ال‌جی نیز از سرویس پرداخت موبایل مخصوص خود همراه با جی 4 رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات