اپل درگاه USB 3.0 و پشتیبانی از ماوس را به آیپد ۱۳ اینچی اضافه می‌کند

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
امروز وال‌استریت‌ژورنال اعلام کرد که اپل عرضه‌ی آیپد ۱۲.۹ اینچی را تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ به عقب خواهد انداخت. این رسانه همچنین گزارش کرده که آیپد بزرگ اپل از درگاه USB 3.0 پشتیبانی خواهد کرد و امکان اتصال ماوس را نیز در اختیار کاربر قرار خواهد داد.
تبلیغات

 پیش از این نیز شاهد شایعاتی پیرامون لوازم جانبی جدید و ابزارهای ورودی متفاوت برای آیپد پرو (iPad Pro) بودیم. حال گزارش شده که امکان اتصال ماوس و صفحه‌کلید مستقل به آیپد ۱۳ اینچی وجود خواهد داشت.

وال‌استریت‌ژورنال همچنین در گزارش خود به اهمیت انتقال اطلاعات بین آیپد بزرگ و دیگر ابزارهای کامپیوتری اشاره کرده است و گفته که اپل به دنبال تکنولوژی سریع‌تری برای انتقال اطلاعات است.

اپل همچنین قصد دارد سرعت شارژ شدن آیپد بعدی را نیز افزایش دهد تا تبلت در زمان کوتاه‌تری شارژ شده و در اختیار کاربر قرار گیرد. احتمالا باید منتظر فناوری شبیه به QuickCharge کوالکام در نسل بعدی پردازنده‌های سری Ax اپل باشیم.

اپل از مدت‌ها قبل امکان اتصال صفحه‌کلید‌های فیزیکی از طریق بلوتوث را در اختیار کاربران آیپد قرار داده است اما اگر قرار باشد در آیپد بعدی شاهد پشتیبانی از ماوس نیز باشیم آن‌وقت باید تغییراتی در رابط کاربری iOS نیز ایجاد شود.

پشتیبانی از درگاه USB 3.0 خود می‌تواند سرعت انتقال اطلاعات بین کامپیوتر و آیپد پرو را افزایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات