تصاویر ثبت شده توسط گوشی اچ‌تی‌سی وان ام 9

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی اچ‌تی‌سی در کنگره جهانی موبایل از گوشی هوشمند One M9 به عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کرد. اچ‌تی‌سی در این گوشی از تکنولوژی اولتراپیکسل استفاده کرده که باعث می‌شود نور بیشتری از محیط جذب کند. در ادامه نگاهی به نمونه تصاویر ثبت شده توسط این گوشی خواهیم داشت.
تبلیغات

 اچ‌تی‌سی در تولید این گوشی دقت زیادی به خرج داده و دوربین آن از ویژگی‌های خوبی بهره برده است. دوربین دوم این پرچمدار به فناوری اولتراپیکسل بهره مجهز شده، به همین دلیل می‌توان عکس‌های سلفی بی‌نظیری را با آن ثبت کرد. در پشت گوشی نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اگر قصد خرید گوشی هوشمند جدیدی دارید، وان ام 9 گزینه‌ی نسبتا خوبی برای دوست داران هنر عکاسی است. کمپانی تایوانی در مدل‌های قبلی خانواده وان، از تکنولوژی اولتراپیکسل استفاده کرده بود. این فناوری به دوربین دستگاه اجازه می‌داد تا نور بیشتری را از محیط جذب کند.

فناوری اولتراپیکسل تصاویر بهتری را در محیط‌های کم نور به ثبت می‌رساند

درواقع می‌توان گفت بزرگ‌ترین تغییر در دوربین پشتی گوشی است. اچ‌تی‌سی سال گذشته و با معرفی یک دوربین دوگانه مجهز به فناوری اولتراپیکسل قول ثبت تصاویر بهتر، با وضوح بالاتر و عمق بیشتر را داد. تست نه چندان موفق این دوربین، سبب انتقادهایی از اچ‌تی‌سی شد و حالا نتیجه این انتقادات حذف این دوربین و جایگزینی آن با یک دوربین 20 مگاپیکسلی است. اچ‌تی‌سی می‌گوید که پرچمدار جدیدش دارای گشودگی دیافراگم  f/2.2 و لنز 28.7 میلی‌متری است که با توجه به افزایش قابل توجه تعداد پیکسل‌ها، ضبط ویدیوهای 4K با ام 9 فوق‌العاده آسان‌ خواهد بود.

در ادامه نمونه تصاویر ثبت شده توسط این گوشی را مشاهده می‌کنید.

0001
0002
0003
0004
0005
0006
0007
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات