هر آنچه سامسونگ در کنگره جهانی موبایل معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
مطالعه 8 دقیقه
سرانجام سامسونگ از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج با طراحی و کیفیت ساخت کاملا متفاوت از گذشته رونمایی کرد که پوشش کامل آن را در زومیت مشاهده کردید. حال در یک جمع‌بندی کلی، تمامی مطالب مربوط به حضور سامسونگ در کنگره جهانی موبایل (MWC 2015) را مرور خواهیم کرد.
تبلیغات

کنگره جهانی موبایل امسال نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای برای کمپانی کره‌ای سامسونگ داشت. این شرکت طی سال گذشته با کاهش فروش و افت سودآوری در بازار گوشی‌های همراه مواجه شد که همین مساله، معرفی پرچمدارهای این شرکت را دارای اهمیتی دو چندان می‌کرد.

گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج رونمایی شدند

سرانجام پس از تصاویر و اطلاعات و گمانه‌زنی‌های بی شمار، سامسونگ بصورت رسمی از گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج رونمایی کرد. این دو دستگاه به کمک یکدیگر نقش وارث گلکسی اس 5 را ایفا خواهند کرد و از تاریخ 10 آوریل بصورت جهانی عرضه خواهند شد. پرچمدار جدید سامسونگ از جنس شیشه و فلز ساخته شده و سرانجام بعنوان دستگاهی لوکس با کیفیت بالا شد.

a267a08c-eb8f-4da2-8c09-63403faeb372 800

تماشا کنید: خلاصه مراسم رونمایی سامسونگ از گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge

اگرچه معمولا دنبال کردن خبرها و مقالات مربوط به معرفی محصولات برای بدست آوردن اطلاعات جامع از محصول کفایت می‌کند، اما مشاهده‌ی خلاصه‌ای از کنفرانس سامسونگ برای معرفی گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج مورد انتظار بسیاری از کاربران است. اگر مایل هستید مهم‌ترین لحظه‌های مراسم سامسونگ در کنگره جهانی موبایل را از دست ندهید تماشای این ویدیو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

4cda8d09-1e06-47da-bae2-87a57d4a1ec0 800

تماشا کنید: نگاه نزدیک به گلکسی S6 سامسونگ

ویدیوهای نگاه نزدیک همیشه باعث آشنایی بهتر و بیشتر با جوانب مختلف دستگاه می‌شوند. نگاه نزدیک گلکسی اس 6 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تماشای آن باعث بدست آوردن چشم‌انداز کلی بهتری در خصوص این محصول جدید خواهد شد.

galaxys6-1

ظاهر تاچ ویز جدید در سامسونگ گلکسی اس 6 اج

سامسونگ ادعا می‌کند که در گلکسی اس 6 تاچ‌یز را تا 40 درصد جمع و جورتر کرده است. در نتیجه، این رابط کاربری در سامسونگ گلکسی اس ۶ اج از سرعت بسیار خوبی برخوردار بوده و ظاهر آن  بهینه شده است. همان طور که این محصول دارای ظاهر متفاوتی است، رابط کاربری آن نیز شامل تغییرات عمده‌ای شده است.

New-TouchWiz 6

سامسونگ هدست واقعیت مجازی Gear VR 2 را معرفی کرد

نسل قبلی هدست واقعیت مجازی Gear VR که با همکاری آکیولس و توسط سامسونگ ساخته شده بود بعنوان یکی از لوازم جانبی گلکسی نوت 4 معرفی و عرضه شد. حال سامسونگ با اعمال بهبودهایی به معرفی Gear VR 2 پرداخته که از نظر طراحی و کیفیت خروجی ارائه شده با بهینه سازی‌هایی همراه بوده است.

GearVRfullbleed

مقایسه‌ی گلکسی اس 6 با اس 5 و گلکسی نوت 4

تغییرات صورت گرفته در گلکسی اس 6 در مقایسه با پرچمدار سال گذشته‌ی سامسونگ بسیار زیاد و پایه‌ای هستند. مشخصات سخت‌افزاری جدیدی که در گلکسی اس 6 به کار رفته کرد جدیدی از رویکردهای استراتژیک سامسونگ به شمار می‌رود که سرمایه‌گذاری عظیم بر روی فناوری نوین چیپ‌های پردازشی و حافظه از آن دست هستند. اما برای مشخص‌تر شدن تفاوت‌های گلکسی اس 6 با اس 5 و گلکسی نوت 4 به مقایسه‌ی این سه پرچمدار سامسونگ پرداختیم تا تلاش‌های یک ساله‌ی سامسونگ قابل اندازه‌گیری باشد.

s6s5

مقایسه گلکسی اس 6 با HTC One M9، گلکسی نوت 4، اکسپریا زد 3 و آیفون 6

پس از اطلاع از تفاوت‌های ایجاد شده در پرچمدار جدید سامسونگ، نوبت به آن می‌رسد که از تمایزها، نقاط قوت و نقطه ضعف‌های گلکسی اس 6 در مقابل دیگر رقبای این محصول در بازار گوشی‌های هوشمند آگاه شویم. شرکت‌های سونی، اچ‌تی‌سی و اپل هر یک محصولات بسیار شایسته‌ای به بازار عرضه کرده‌اند که مقایسه‌ی مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها با سوگولی جدید سامسونگ اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

specssss

نمونه عکس‌های رسمی دوربین گلکسی اس 6 سامسونگ

دوربین گلکسی اس 5 بدون تردید یکی از بهترین دوربین‌های موجود در میان گوشی‌های هوشمند سال 2014 بود. سامسونگ اکنون با حفظ همان 16 مگاپیکسل، به بهینه‌سازی کیفیت ثبت تصاویر در گلکسی اس 6 پرداخته و قابلیت‌های جدیدی نظیر ردیابی خودکار فوکوس برای اشیاء در حال حرکت را به آن افزوده که برای اولین بار در یک گوشی هوشمند به کار رفته است. افزوده شدن لرزشگیر اوپتیکال تصویر از دیگر مواردی است که موجب می‌شود برای دیدن نمونه عکس‌های ثبت شده با پرچمدار جدید سامسونگ مشتاق باشیم.

Screenshot-2015-03-01-at-11.48.01-AM

 نتایج بنچمارک گلکسی S6 اج منتشر شد

سامسونگ این بار سرانجام سنت ارائه‌ی پرچمدار با دو پردازنده‌ی متفاوت را شکسته و ترجیح داده تنها بر روی چیپ‌های ساخت خود تکیه کند. چیپ پردازشی اکسینوس 7420 همچون Snapdragon 810 بر مبنای معماری big.LITTLE آرم ساخته شده که البته به لطف توان تولیدی سامسونگ، بر مبنای لیتوگرافی 14 نانومتری توسعه یافته است. این مساله می‌تواند مزیت‌هایی در مقابل ساخته‌ی کوالکام برای پرچمدار سامسونگ ایجاد کند. نتایج بنچ‌مارک گلکسی اس 6 اج به نحو بهتری توان پردازشی پرچمدار 2015 سامسونگ را که از یک چیپ متمایز بهره می‌برد نمایان ساخته است.

گلکسی اس 6 یا آیفون 6؛ بهترین گوشی هوشمند بازار کدام است؟

خواه یا ناخواه رقابت قدیمی بین سامسونگ و اپل در حوزه گوشی‌های هوشمند وجود دارد و هیچ چیز مانند معرفی یک پرچمدار جدید، آتش این رقابت را شعله‌ورتر نمی‌کند. آیفون 6 و آیفون 6 پلاس شهریور ماه معرفی شدند و حالا گلکسی S6 و گلکسی S6 اِج پا به میدان گذاشته‌اند. اما قدرت مضاعفی که سامسونگ به گلکسی اس 56 بخشیده در مقابل پرچمدار قدر اپل به چه شکل ظاهر خواهد شد؟ در این مقاله بصورت تفصیلی به جنبه‌های مختلف این مساله پرداختیم.

iPhone-6-vs-Galaxy-S6-Concept-1-620x465

وان M9 اچ‌تی‌سی در برابر گلکسی S6 سامسونگ؛ مقایسه عمیق دو پرچمدار

سامسونگ گلکسی اس 6 را در حالی معرفی کرد که حدود دو ساعت قبل، اچ‌تی‌سی نیز از پرچمدار جدید خود با نام One M9 پرده برداشته بود. این محصول اچ‌تی‌سی نواقص موجود در پرچمدار سال گذشته را به کلی مرتفع کرده و یک ارتقای خوب برای سری با کیفیت و زیبای One به شمار می‌رود. با توجه به سایه ی خبری ایجاد شده توسط هریک از این دو محصول بر روی یکدیگر، جا دارد بصورت مفصل به مقایسه‌ی جوانب مختلف آن‌ها با یدیگر بپردازیم.

phpv3fn88

مقایسه طول عمر باتری گلکسی اس 6، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

اجازه دهید این مقایسه را به یکی از با اهمیت‌ترین مشخصه‌های دستگاه‌های موبایل گسترش دهیم. عمر باتری یکی از تعیین‌کننده‌ترین خصوصیات هر دستگاه هوشمند و از اصلی‌ترین دلایل خرید کاربران به شمار می‌رود. اطلاعاتی در خصوص وضعیت عمر باتری گلکسی اس 6 سامسونگ بدست آمده که مقایسه‌ی این داده‌ها با آنچه از آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل دیده‌ایم خالی از لطف نخواهد بود.

0de7c355-a107-42eb-93b2-5892f3a1f08f 800

سامسونگ و مقایسه دوربین گلکسی S6 با آیفون 6

در طول کنفرانس دیشب و معرفی دو پرچمدار جدید، سامسونگ در بخش معرفی دوربین دست به اقدامی جالب زد و با بیان چند مثال سعی کرد با مقایسه کیفیت عکس‌های گرفته شده به وسیله آیفون 6 و گلکسی اس 6 به مخاطب القا کند که کیفیت عکس‌های گرفته شده توسط پرچمدار جدید کره‌ای‌ها به خصوص در شرایط کم نور به مراتب بهتر از عکس‌های گرفته شده به وسیله آیفون 6 است.

59f4546c-f77b-4be7-b7c2-b673955b0269 800

سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال قدم بزرگی برداشت و اکنون با دست پر به سهم خود از بازار سال 2015 چشم خواهد دوخت. ما در زومیت همچنان تمامی خبرها، تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها در خصوص گلکسی اس 6 و سایر محصولات این کمپانی را پوشش خواهیم داد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات