گوگل تبلیغات را به پلی‌‌استور می‌آورد

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
توسعه‌دهندگان از این پس می‌توانند اپلیکیشن‌های خود در پلی استور گوگل تبلیغ کنند، چراکه گوگل امکان تبلیغات را وارد فروشگاه اپلیکیشن‌های خود کرده است.
تبلیغات

سیستم‌عامل اندروید در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر دارد و تعداد اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه پلی استور نیز به بیش از یک میلیون عدد می‌رسد، از این‌رو توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها به دلیل حجم بالای محتوای موجود در این فروشگاه قادر نیستند اپلیکیشن‌های خود را به نمایش درآورند.

گوگل برای حل این مشکل، امکان تبلیغات را برای اپلیکیشن‌ها فراهم کرده است، بطوریکه اپلیکیشن‌هایی که از این امکان بهره می‌برند، در لیست نتایج جستجوی کاربران در ابتدای لیست نمایش داده خواهند شد. این دقیقا همان ساز و کار اپل در نمایش نتایج در زمان جستجو است. گوگل اعتقاد دارد با استفاده از این روش توسعه‌دهندگان می‌توانند تعداد کاربران خود را افزایش دهند.

در حال حاضر این سیاست بصورت آزمایشی توسط شماری از توسعه دهندگان که در زمینه‌ی نمایش تبلیغات در محیط وب نیز با گوگل همکاری می‌کنند، در دسترس خواهد بود. ضمنا کاربرانی که این امکان را مشاهده می‌کنند، محدود هستند. مطمئنا در ماه‌های آتی شاهد گسترش اجرای این برنامه‌ خواهیم بود. انتظار می‌رود گوگل توضیحات بیشتری را در این خصوص در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود ارائه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات