تصویر تبلیغاتی از گلکسی اس6 و اس6 اج فاش شد

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
تنها سه روز تا رونمایی پرچمداران سامسونگ باقی مانده که در این مدت شاهد تصاویر متفاوت لو رفته از گوشی‌های گلکسی S6 و S6اج بودیم؛ اما این بار، بنر منتشر شده در اینترنت بیانگر تصویر دقیق از این گوشی‌های هوشمند سامسونگ است.
تبلیغات

 در این بنر هر دو گوشی گلکسی اس 6 و اس6 اج به صورت واضح قابل مشاهده است؛ گلکسی اس 6 اج با دو لبه‌ی خمیده همراه با دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ موبایل قرار دارد. به نظر می‌رسد این تصاویر توسط یکی از کارمندان اپراتور اسپریت منتشر شده است. در این عکس به کلمه‌ی «Six Appeal» اشاره شده که مربوط به کمپینی است که توسط اپراتورهای مخابراتی AT&T و Verizon برای توزیع پرچمداران سامسونگ استفاده می‌شد.

همچنین این عکس شامل اطلاعاتی در خصوص ثبت اولین پیش سفارش‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج در هفته‌ی آتی است که به افرادی که جزو نفرات اول ثبت‌نام برای سفارش هستند، به مدت محدودی تعدادی از این گوشی‌ها را جایزه می‌دهد. برای سفارش گوشی‌های گلکسی اس ۶  و اس ۶ اج، ابتدا کاربران باید ثبت‌نام کنند و زمان دقیق عرضه این گوشی‌ها از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.

تا به حال تقریبا از تمامی مشخصات مربوط به پرچمداران سامسونگ و حتی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض آن‌ها مطلع شده‌ایم؛ باید منتظر ماند که سامسونگ در کنگره جهانی موبایل با دست پر و اطلاعات جدید از این گوشی‌ها همه‌ی طرفداران و کاربرانش را شگفت‌زده خواهد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات