انتشار نشانگرهای جدید قلم S-Pen برای گلکسی‌نوت 4 و گکلسی‌نوت اج

شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
در صورتی که از گلکسی‌نوت ۴ یا گلکسی‌نوت اج استفاده کرده باشید، حتما به نقطه‌‌ای که زمان نزدیک کردن قلم روی صفحه‌ی نمایش پدیدار می‌شود، توجه کرده‌اید. سامسونگ در آینده‌ی نزدیک نشانگر‌های جدیدی را برای قلم گلکسی‌نوت اج و گلکسی‌نوت ۴ منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

سامسونگ واتارهایی را با عنوان Penvatars برای قلم S Pen منتشر خواهد کرد. پن‌واتارها شامل اشکال متنوعی هستند که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. در زمان استفاده از  پن‌واتارها، هر لحظه‌ای که کاربر قلم را به صفحه‌ی نمایش نزدیک کند، همان آواتار نمایش داده خواهد شد. سامسونگ برای توسعه‌ی این آواتارها با Marvel همکاری می‌کند، از این‌رو کاربران قادرند تا آیکون‌هایی را از میان نمادهای فیلم‌هایی چون Iron Man، Thor، Captain America و سایر فیلم‌های قهرمان محور آمریکایی انتخاب کنند که توسط کمپانی مارول توسعه یافته است.

پن‌واتارهای توسعه داده شده فقط در گلکسی‌نوت ۴ و گلکسی‌نوت اج قابل استفاده هستند؛ هرچند امکان پشتیبانی از سایر محصولات این کمپانی همچون گلکسی‌نوت ۳ و تبلت‌های گلکسی‌نوت نیز امکان پذیر است. هنوز سامسونگ خبری از زمان انتشار این پن‌واتارها منتشر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات