اینترنت همراه اول ارزان شد!

سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل روز گذشته تعرفه‌ی اینترنت آزاد خود را کاهش داد اما در عوض بسته‌های اینترنتی خود را تا دو برابر گران کرد. امروز همراه اول نیز خبر از کاهش تعرفه مصرف آزاد اینترنت همراه در تمامی نسل‌های تلفن همراه داد.
تبلیغات

همراه اول از اول دیماه، بدنبال مصوبه ۲۰۳ مورخ ۲/۹/۹۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص اصلاح تعرفه داده تلفن همراه، تعرفه مصرف آزاد داده را در نسل‌های ۲ و بالاتر در سیم‌کارت‌های دائمی به نیم ریال و در سیم‌کارت‌های اعتباری به ۰.۷۵ ریال کاهش داد. پیش از این تعرفه مصوب هر کیلو بایت داده ۱۴.۷ ریال بود که توسط همراه اول در روز ۴ ریال و در شب ۱ ریال محاسبه می‌شد.

همچنین همراه اول برای مدیریت بهتر استفاده از خدمات اینترنت همراه، بسته‌های هوشمندی ارائه کرده است که به لحاظ قیمتی بسیار ارزان‌تر از استفاده آزاد هستند. این بسته‌ها برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری طراحی شده که در چهار بسته «یک روزه با حجم ۱۵۰ مگابایت با قیمت ۱۰ هزار ریال»، «۷ روزه با حجم ۸۰۰ مگابایت با قیمت ۵۰ هزار ریال »، « ۳۰روزه با حجم ۲.۵ گیگابایت با قیمت ۱۰۰ هزار ریال» و «یک هفته شبانه (از ساعت ۲۳ لغایت ۸ صبح) با قیمت ۱۰ هزار ریال» به مشترکین عرضه می‌شود.

به این ترتیب همراه اول برخلاف ایرانسل، بدون تغییر در تعرفه‌ی بسته‌های اینترنت خود تنها قیمت اینترنت آزاد را کاهش داده است.

همراه اولی‌ها می‌توانند برای فعال کردن یکی از بسته‌های اشاره شده، از طریق سامانه پیامکی ۸۰۸۰ یا سامانه جامع خدمات #۱۱۱* اقدام کنند.

بنابراین گزارش در صورتی که مشترکین یکی از بسته‌های مذکور را فعال نکنند، هزینه اینترنت همراهشان بصورت آزاد محاسبه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات