۲۰ درصد تخفیف خرید آنتی‌ویروس ESET ویژه‌ی کاربران زومیت

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
با وجود میلیون‌ها ویروس و بدافزار، تقریبا همه‌‌ی ما نیاز به یک آنتی‌ویروس مطمئن داریم تا اطلاعات ما را در مقابل نفوذ هکرها و بدافزارها حفظ کند. ESET یکی از قوی‌ترین و محبوب‌ترین آنتی‌ویروس‌های دنیا است که نماینده‌ی رسمی آن در ایران، برای مدت محدودی ۲۰ درصد تخفیف برای کاربران زومیت در نظر گرفته است.
تبلیغات

به دلیل محبوبیت ESET در ایران، فروشگاه‌های بسیاری نسبت به فروش محصولات این شرکت اقدام می‌کنند که برخی از آن‌ها سریال‌های غیر اصل را ارائه می‌کنند و برخی نیز یک سریال را به بیش از یک نفر به فروش می‌رسانند و در واقع سریال را به اشتراک می‌گذارند. در این بین یکی از فروشگاه‌های معتبری که پس از بررسی، پیشنهاد می‌کنیم iProtect است که می‌توانید خرید مطمئنی را در آن تجربه کنید.

برای تشخیص اصل بودن سریال خریداری شده تنها باید به وب سایت رسمی ESET مراجعه کرد و کد خریداری شده را از طریق این آدرس فعال کرد:

https://www.eset.com/me/support/activate/

شکل ظاهری تمامی سریال‌های فعال سازی اصلی و جدید ESET دارای 20 حرف انگلیسی است که به پنج بخش تقسیم شده است. دو حرف ابتدایی هر سریال معرف کشور یا منطقه مجاز بهره برداری آن است. بر همین مبنا، برای اولین بار، شرکت ESET اقدام به انتشار سریال‌های انحصاری ایران با نشان RN مشابه نمونه زیر کرده است:

   Activation Key:  RNA2-FUEY-TREH-CVDG-UEUW

فروشگاه آی‌پروتک برای کاربران زومیت تخفیف ۲۰ درصدی در خرید آنتی‌ویروس NOD32 در نظر گرفته است. این تخفیف تنها برای مدت دو هفته اعتبار دارد. برای دریافت تخفیف ویژه‌ی کاربران زومیت کد کپن zoomit1216 را وارد کنید.

قیمت نسخه‌ی اصلی این آنتی ویروس در بازار جهانی ۲۹ دلار است.

اگر مایل به خرید آنتی‌ویروس ESET با تخفیف ۲۰ درصدی ویژه‌ی کاربران زومیت هستید به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات