آگهی استخدام اپل نشان می‌دهد این کمپانی در حال کار بر روی واقعیت مجازی است

سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
اپل در یک آگهی استخدام اعلام کرده که به یک کارشناس نرم‌افزار با توانایی کار در زمینه‌ی سیستم‌های واقعیت مجازی نیاز دارد. آیا کاپرتینویی‌ها در حال کار در این حوزه هستند؟
تبلیغات

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه بفهمیم اپل چه برنامه‌هایی برای آینده دارد، این است که آگهی‌های استخدام این کمپانی را دنبال کنیم.

به گزارش وب‌سایت 9to5Mac، در یکی از آگهی‌های استخدام اپل، اعلام شده که این کمپانی به یک مهندس نرم‌افزار که «بتواند اپلیکیشن‌های سنگین با قابلیت یکپارچه شدن با سیستم‌های واقعیت مجازی توسعه دهد»، نیاز دارد.

کاپرتینویی‌ها در این آگهی گفته‌اند به دنبال فردی هستند که بر روی نسل آتی دنیای نرم‌افزار کار کند؛ نشانه‌ای از این که اپل به صورت جدی به دنبال توسعه‌ی سرویس‌های مبتنی بر واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. این اولین نشانه از علاقه‌ی اپل به این حوزه نیست؛ چندی پیش نیز آنها پتنتی ثبت کردند که به نظر مربوط به نوعی عینک واقعیت مجازی بود.

apple-vr-patent

اپل کمپانی نیست که به سادگی قانع شود که بر روی فناوری خاصی کار کند. کاپرتینویی‌ها بیش از آن که به ایده‌ها پاسخ مثبت بدهند، آنها را رد می‌کنند. وقتی اپل وارد صنعتی می‌شود، نشان می‌دهد که چقدر احتمال موفقیت آن تکنولوژی در آینده بالا است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات