سرویس رزرو هتل آمازون از ابتدای سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی می‌شود

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
وب‌سایت‌های گردشگری و رزرو هتل، از سال آتی میلادی شاهد رقیبی سرسخت خواهند بود، چراکه شنیده‌ها حکایت از راه‌اندازی سرویس رزرو هتل توسط آمازون دارند.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشر شده، آمازون درصدد ارائه‌ی سرویس رزرو هتل است. اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که این کمپانی در حال مذاکره با هتل‌ها و تفرجگاه‌های مستقل در شهرهای مهم و شناخته شده به‌منظور راه‌اندازی سرویس خود برای رزرو هتل است.

به‌نظر می‌رسد این سرویس از اول ژانویه سال ۲۰۱۵ میلادی در دسترس خواهد بود. آمازون در مرحله‌ی اول، هتل‌ها و تفرجگاه‌هایی را در شهرهایی چون نیویورک، لس‌آنجلس و سیاتل، برای رزرو در سیستم خود قرار خواهد داد.

آمازون امکان وارد کردن اطلاعاتی از قبیل لیست اتاق‌ها، زمان در دسترس بودن، قیمت و همچنین تصاویری از اتاق‌ها را در اختیار هتل‌ها قرار خواهد داد و در ازای آن ۱۵ درصد از هزینه‌ی رزرو اتاق را به‌عنوان کمیسیون از هتل دریافت خواهد کرد. براساس اطلاعاتی که توسط شماری از هتل‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، آمازون هتل‌های مورد نظر خود را براساس امتیازات و ویژگی‌های هتل‌ها که در اپلیکیشن TripAdvisor نوشته شده، انتخاب می‌کند.

راه‌اندازی چنین سرویسی توسط آمازون، قابلیت‌های این کمپانی در راه‌اندازی سریع سرویس‌های مختلف را نشان می‌دهد. هرچند اطلاعات ارائه شده در حد شایعه است، اما بسار محتمل به‌نظر می‌رسند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات