سامسونگ علاوه بر Galaxy A، یک سری جدید دیگر را رونمایی می‌کند

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ آنقدر گوشی هوشمند در شاخه‌های مختلف روانه‌ی بازار کرده که به سختی می‌توان همه آن‌ها را به خاطر سپرد. حال به نظر می‌رسد قرار است یک سری دیگر که احتمالا در آن تلفن‌های رده بالا عرضه خواهند شد، رونمایی شود.
تبلیغات

هرچند اکثر سری‌ها و تلفن‌های هوشمند سامسونگ از شکل و شمایل ظاهری یکسانی بهره می‌برند، اما آنقدر تعداد، مدل‌ها و سری‌های این تلفن‌ها گوناگون هستند که به خاطر سپردن آن‌ها دشوار است. سری‌های  Ace, Young, Core, Grand, Mega، S و A تنها بخشی از سری تلفن‌های هوشمند سامسونگ به شمار می‌روند.

حال سم‌موبایل، وب‌لاگ نزدیک به سامسونگ طی گزارشی اعلام کرده که کره‌ای‌ها قصد دارند تا یک سری جدید که همچون سری Galaxy A، تک حرفی خواهد بود، معرفی کنند.

سامسونگ اخیرا دو گوشی Galaxy A3 و Galaxy A5 را در سری Galaxy A معرفی کرد. به این ترتیب قرار است از این پس محصولات مختلفی را در سری A این شرکت شاهد باشیم.

این هفته شاهد شایعاتی در باره‌ی پروژه‌ی صفر این شرکت نیز بودیم. ظاهرا سامسونگ قصد دارد پرچمدار بعدی خود را که گفته می‌شود در سری Galaxy S جای خواهد گرفت، از صفر طراحی کند و شاهد یک طراحی کاملا متفاوت در گوشی‌های هوشمند این شرکت باشیم. شاید گوشی هوشمند ذکر شده در بالا، در سری جدید و معرفی نشده‌ی سامسونگ عرضه شود.

سامسونگ پس از کاهش ۶۰.۱ درصدی از سود خود در سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۴، شدیدا دست به کار شده و قصد دارد دوباره درآمد و سود خود از بازار موبایل را افزایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات