سامسونگ در حال آماده کردن اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی نوت 4 است

پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در حالت کلی تلاش می‌کند دستگاه‌های اصلی خود را به‌روز نگاه دارد هرچند که از نظر اغلب ما، این اقدام سامسونگ با سرعت مناسبی انجام نمی‌شود. پس از آنکه موتورولا با ارائه‌ی بروزرسانی برای بسیاری دستگاه‌های خود در عرض چند هفته بازی را دگرگون کرد، صبر کردن چند ماهه برای بروزرسانی‌های سایر شرکت‌ها جلوه‌ای غیر موجه به خود گرفت. حال به نظر می‌رسد سامسونگ نیز اقداماتی برای پاسخگویی به این مساله در سر دارد.
تبلیغات

 سامسونگ در حساب کاربری توییتر خود، تصویری منتشر کرده که اشاره به اندروید آبنبات چوبی برای گلکسی نوت 4 دارد. اگرچه کره‌ای ها در این تیزر بصورت مشخص نامی از نسخه‌ی 5.0 اندروید به میان نیاورده‌اند اما تصویر ارائه شده کاملا گویای مساله است. مسلما کسی تصویر گلکسی نوت 4 بر بستری از آبنبات‌های چوبی را با هیچ‌چیز جز اندروید 5.0 تعبیر نخواهد کرد. متاسفانه این مساله بدین معنا است که هیچ زمان‌بندی مشخصی نیز برای رسیدن این بروزرسانی به نوت 4 در اختیار نداریم و سامسونگ از ارائه‌ی هرگونه جزئیات در این خصوص خودداری کرده است.

مسلما بسیاری از ما برای مشاهده‌ی اندروید آبنبات چوبی بر روی دستگاه‌های فعلی و قبلی سامسونگ بسیار هیجان‌زده هستیم. سامسونگ در برهه‌های خاصی از زمان عملکرد مناسبی در بروزرسانی دستگاه‌های قدیمی خود داشته و انتظار داریم امسال نیز از این قاعده مستثنی نباشد. خصوصا شایعات و اخبار غیر رسمی در خصوص ارائه‌ی بروزرسانی توسط سامسونگ حکایت از خبرهای خوش برای دارندگان پرچمداران چند سال پیش این شرکت دارد. شاید این موضوع بر آمار فروش گلکسی نوت 4 نیز تاثیر جالبی داشته باشد.

اندروید آبنبات چوبی یکی از جذاب‌ترین و به‌خصوص‌ترین نسخه‌های این سیستم‌عامل به شمار می‌رود که واکنش مناسب سازندگان را برای بروزرسانی دستگاه‌ها به این نسخه به دنبال داشته است. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات