فیل‌شیلر از اپل: اگر آیفون‌تان خم شد به مرکز خدمات اپل مراجعه کنید

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
طی چند روز اخیر، اپل شدیدا تحت فشار رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی، کنایه‌های رقبا و اِبراز نگرانی‌های کاربران نسبت به احتمال خم شدن آیفون ۶ بود. این فشارها آنقدر گسترده شدند که اپل روز گذشته اطلاعاتی را در باره‌ی نحوه‌ی تعویض گوشی‌های آسیب دیده ارائه کرد؛ اما این اقدام هم نتوانست از فشارها بکاهد. حال فیل‌شیلر، مدیر ارشد بازاریابی اپل خود وارد عمل شده و خیال کاربران را از این بابت راحت کرده است.
تبلیغات

اپل احتمال خم شدن آیفون ۶ را در شرایط استفاده عادی به‌ندرت دانسته و گفته است که تنها ۹ نفر از صاحبان چند میلیون آیفون فروخته شده  با این مشکل روبرو شده‌اند.

اپل روز گذشته رسانه‌های مختلف را به آزمایشگاه کنترل کیفیت آیفون دعوت کرد تا از نزدیک با تست‌های پیچیده‌ای که بر روی آیفون‌‌ها انجام می‌شود، آشنا شوند. پس از آن نیز فیل‌شیلر، مدیر ارشد بازاریابی جهانی اپل، همان شخصی که در کنفرانس معرفی آیفون‌های جدید به روی سن آمد و این محصولات را معرفی کرد، اطلاعاتی را ارائه کرده تا خیال کاربران از خرید آیفون ۶ راحت شود:

همانطور که ما انتظار داشتیم، احتمال خم شدن آیفون‌ها در شرایط استفاده عادی و در دنیای واقعی بی‌نهایت کم است. اما ما به مشتریان خود می‌گوییم که اگر هر مشکلی برای آیفون‌تان اتفاق افتاد به مرکز خدمات اپل مراجعه کنید تا کارشناسان اپل، محصول شما را بررسی کنند. اگر این مشکل (خم شدگی) برای آیفون شما اتفاق افتاده باشد، آن‌وقت ما برایتان تعویضش می‌کنیم.فیل‌ شیلر - مدیر بازاریابی اپل

اپل با این اقدام خود تا حدودی خیال کاربران آیفون را راحت می‌کند که حداقل اگر گوشی‌ آن‌ها دچار خم شدگی شد، می‌توانند بدون پرداخت هزینه آن را تعویض کنند. اما این شرایط بعید است توسط توزیع‌کنندگان غیر رسمی اپل در ایران اعمال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات