بازارچه دست دوم محصولات اپل

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
بازارچه دست دوم NIC این امکان را به کلیه مصرف کنندگان محصولات اپل و کاربران سایت خواهد داد که بصورت رایگان محصولات کارکرده اپلی خود را طی بفروشید.
تبلیغات

برخی از امکانات بازارچه دست دوم اپل

۱. فروشنده کالا پس از ارسال و تایید اولین محصول در سایت یک پروفایل فروشگاهی و یک داشبورد مدیریتی دریافت می کند که می تواند از طریق آن مدیریت کاملی بر محصولات و قیمتها و نظرات خریداران داشته باشد.

۲. فروشندگان می توانند با استفاده از اعتبار و مشتریان سایت NIC کالای خود را براحتی به فروش برسانند.

۳. خریداران براحتی می توانند به فروشندگان پیام ارسال کنند و حتی اطلاعات تماس فروشنده نیز قابل نمایش است و خریداران می توانند براحتی در مورد قیمت و موارد و جزئیات کالا با فروشنده در ارتباط باشند و در صورتی که با قیمت پایین‌تر از آنچه در سایت ثبت شده با فروشنده به توافق رسیدند فروشنده می تواند قیمت خود را در سایت اصلاح و کاهش دهد تا خریدار با قیمت جدید خرید را انجام دهد.

۴. از آنجایی که خریدار وجه کالای مورد نظر خود را قبل از ارسال کالا پرداخت می نماید، فروشندگان با اطمینان کامل و آرامش خاطر می توانند کالا را ارسال نمایند و اطمینان داشته باشند که کالای خود را برای یک خریدار واقعی ارسال می‌کنند.

۵. تمامی بخش‌های وبسایت پیوسته در شبکه های اجتماعی و سایتهای پر بازدید دیگر مورد تبلیغ قرار می گیرد و با توجه به تخصصی بودن کاربران فضایی بسیار مناسب برای خرید و فروش کالای اپلی شما است.

۶. بر خلاف دیگر بازارچه های دست دوم در این سیستم تمام تلاش ما انجام شده تا نحوه نمایش و توضیحات و امکانات کالا دقیقا بصورت یک فروشگاه تخصصی باشد تا خریداران و فروشندگان بتوانند براحتی پروسه خرید و فروش را انجام دهند.

قبل از ثبت کالا و خرید از بازارچه مطالعه قوانین خرید و فروش را که در زیر آمده به شما توصیه می کنیم:

برنامه های آتی گروه NIC

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات