باتری‌هایی که تنها در ۲۶ ثانیه، به طور کامل شارژ می‌شوند؛ نسخه موبایل به زودی

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
حتی تصور اینکه بتوان باتری تلفن هوشمند را در 26 ثانیه، از صفر تا صد شارژ کرد شیرین و خوشایند است. البته، با تشکر از مخترعی به نام شاون وست، شاید این دیگر یک تصور نبوده و به زودی، رنگ واقعیت به خود گیرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

وست، موفق به تولید این باتر‌ی‌ها، در اندازه‌های AA، A، C و D شده و در کمپین کیک‌استارتر خود، به دنبال سرمایه گذار می‌گردد. او در ویدیویی که روی این سایت قرار داده، می‌گوید که می‌تواند با استفاده از این فناوری، باتری‌هایی با مشخصات مشابه برای گجت‌های موبایل بسازد.

این موضوع، احتمالا قواعد بازی در صنعت عظیم موبایل را عوض خواهد کرد. وست از ده هزار دلار سرمایه‌ی اولیه مورد نیاز، 9141 دلار را طی 7 روز به دست آورده است. مشتریان با پرداخت 25 دلار، یک باتری سایز AA و یک شارژر دریافت می‌کنند. این باتری‌ها توانایی بالایی در نگه‌داری بار الکتریکی و عمری طولانی دارند، پس برای استفاده در موقعیتی مناسب هستند.

بر خلاف دیگر باتری‌های قابل شارژ، وست ادعا می‌کند محصولات او را می‌توان برای هزاران بار استفاده و دوباره شارژ کرد، به قولی آن‌ها دور ریختنی نیستند. زمان عرضه اولیه، آبان ماه امسال خواهد بود.

به نظر شما، چنین باتری‌های شگف آوری، تا چه اندازه باعث تحول در دنیای گجت‌ها خواهد شد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات