آیا اینستاگرام سرویس Bolt را برای رقابت با SnapChat عرضه خواهد کرد؟

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد اینستاگرام در حال آماده‌سازی سرویسی برای رقابت با اسنپ‌چت است و با توجه به شواهد موجود می توان چنین نتیجه گرفت که این سرویس که با نام Bolt شناخته می‌شود، در قالب یک اپلیکیشن جداگانه عرضه خواهد شد.
تبلیغات

هنوز اطلاعاتی از جانب اینستاگرام در این مورد منتشر نشده است. کاربران اندرویدی سرویس اینستاگرام از دیروز شاهد حضور یک محتوای ناشناخته در داخل اپلیکیشن اینستاگرام هستند که با کلیک روی آن برای دانلود، با یک صفحه‌ی غیرفعال در گوگل‌پلی روبرو می‌شوند. این امر منجر به واکنش بسیاری از آن‌ها در فضای توئیتر شد.

اینستاگرام به روشنی در مورد عرضه‌ی سرویسی برای رقابت با اسنپ‌چت، سخنی به میان نیاورده است، اما با توجه به محبوبیت رو به رشد اسنپ‌چت و همچنین احساس خطر فیس‌بوک در این مورد، این کمپانی اینستاگرام را برای آغاز رقابت با این سرویس انتخاب کرده است. سرویس به اشتراک‌گذاری تصاویر اینستاگرام نیز از زمان تصاحب توسط فیس‌بوک رشد خوبی داشته است که ظاهرا با توجه به همین پشتوانه، برای رقابت با اسنپ‌چت انتخاب شده است.

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات مشخصی در مورد این اپلیکیشن در دست نیست، نمی‌توان در مورد موفقیت یا عدم موفقیت این سرویس اظهار نظر کرد. Bolt تنها با یک عبارت کوتاه با مضمون One Tap photo messaging تعریف شده است که باید برای آگاهی از محتوا و ساز و کار آن در انتظار معرفی رسمی یا ارائه‌ی اطلاعات بیشتری از جانب اینستاگرام بنشینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات