Gear Fit سامسونگ با استقبال خوب خریداران مواجه شد

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
Gear Fit سامسونگ که به مراتب از ساعت‌های‌هوشمند سامسونگ سبک‌تر، باریک‌تر و استفاده از آن سهل‌تر است، با استقبال خوب خریداران مواجه گشته و نوید آینده روشن برای گجت های پوشیدنی داده است.
تبلیغات

در حالی‌که گجت‌های پوشیدنی هنوز جزو اصلی زندگی مردم نشده‌اند، طبق گزارشات موجود از وب‌سایت کره‌ای MK و بعضی از مراکز صنعتی که نامشان ذکر نشده است به نظر می‌رسد Gear Fit سامسونگ با موفقیت مواجه شده است. در اولین سری از عرضه این محصول، تعداد 200,000 تا 250,000 از Gear Fit تنها طی 10 روز به فروش رفت. (که از این عدد 25000 دستگاه در کشور کره به فروش رفته است).

Gear Fit سامسونگ 199 دلار قیمت دارد و ترکیبی از یک ساعت و دستبند هوشمند است و از سیستم عامل Real Time  سامسونگ بهره می‌برد. به لطف استفاده از صفحه نمایش Super AMOLED خمیده 1.84 اینچی با رزولوشن 432 در 128 این محصول از طراحی جذابی برخوردار است. Gear Fit همچنین از یک باتری خمیده ساخت سامسونگ که با شارژ کامل 3 تا 5 روز دوام می‌آورد، بهره می‌برد.

در مورد سازگاری این محصول با سایر محصولات باید گفت که Gear Fit با 12 گوشی هوشمند از سری گلکسی و 8 تبلت از همین سری سازگاری دارد.

نظر شما در مورد Gear Fit سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات