گزارش زومیت از مراسم رونمایی گلکسی اس 5 سامسونگ

پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
مطالعه 5 دقیقه
روز گذشته سامسونگ طی مراسم ویژه که در چند بخش و با حضور اصحاب رسانه، مردم و همچنین نمایندگان این شرکت در باشگاه انقلاب برگزار شد، ورود گلکسی اس ۵ به بازار کشور را جشن گرفت. سامسونگ دیروز علاوه بر گلکسی اس ۵ از گجت پوشیدنی جدید خود، Gear Fit نیز رونمایی کرد. در ادامه  مطلب با گزارش زومیت از این مراسم، همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ روز گذشته طی مراسم متفاوتی که این بار علاوه بر اصحاب رسانه و نمایندگان فروش محصولات موبایل این شرکت، با حضور مردم عادی نیز برگزار شد، امکان کار کردن با جدیدترین تلفن هوشمند و گجت پوشیدنی خود را برای آن‌ها میسر کرد.

بابک مهربانی

نشست خبری گلکسی اس ۵ ابتدا با معرفی محصول توسط بابک مهربانی، مدیر بازاریابی سامسونگ در ایران آغاز شد. او ابتدا به طراحی اس ۵ پرداخت و گفت «طراحی محصول برای سامسونگ اهمیت ویژه‌ای دارد و از این رو گلکسی اس ۵ با توجه به بازخورد کاربران ساخته شده است.»

مدیربازاریابی سامسونگ در ادامه به معرفی امکانات مختلف پرچمدار جدید این شرکت پرداخت که پیش از این بررسی کامل آن را در زومیت خواندید. مهربانی به سرعت و دقت بالای تصویر برداری دوربین تلفن اشاره کرد و قابلیت تغییر فوکوس پس از تصویر برداری را شرح داد.

دوربین گلکسی اس ۵ مجهز به سریع‌ترین فوکوس خوکار جهان، ۰.۳ ثانیه است و HDR ارتقاء یافته، عکس‌هایی طبیعی و خوش آب و رنگ را برای مصرف کنندگان خود فراهم می‌کند. همچنین ویژگی فوکوس انتخابی این اجازه را به کاربر می‌دهد تا تنها بر قسمت خاصی از سوژه فوکوس شود. در حالی که ناحیه مورد نظر از دیگر نقاط متمایز و در کانون توجه قرار می‌گیرد.بابک مهرانی، مدیر بازاریابی سامسونگ

 مهربانی در ادامه گفت:

گلکسی S5 با استفاده از آخرین تکنولوژی‌‏های شبکه‏‌، زندگی شما را بهبود می‏‌بخشد. این محصول با بهره‏‌مندی از نسل پنجم شبکه‏‌های بی‏‌سیم (استاندارد Wi-Fi 802.11ac و تکنولوژی MIMO 2x2 ) سریع‌ترین و قابل اطمینان‏‌ترین ارتباط بی‏‌سیم را فراهم می‏‌کند. دو آنتن داخلی Wi-Fi، قدرت ارتباط را دو برابر کرده و سرعت و کیفیتی بی‏نظیر را در اختیار کاربر قرار می‏دهد تا با سرعت بالا و بدون قعط شدن به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد. 

مدیربازاریابی سامسونگ همچنین به امنیت و دوام دستگاه اشاره کرد:

گلکسی S5 دارای گواهینامه IP 67 است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. سنسور اثر انگشت روی دکمه Home، لایه امنیتی جدیدی را به عضو جدید خانواده Galaxy سامسونگ اضافه کرده است که سطح محافظت از اطلاعات شخصی کاربران را ارتقا می‏‌دهد. در مواقع ضروری با فعال‏‌سازی حالت ذخیره‏‌سازی فوق‏‌العاده نیرو، صفحه نمایشGalaxy S5، سیاه و سفید شده و تمامی برنامه‏‌ها و سرویس‏‌های غیرضروری غیر فعال می‏‌شوند تا مصرف باتری به حداقل برسد.
مدیرعامل سامسونگ ایران

در این کنفرانس خبری دوک پارک، مدیرعامل سامسونگ ایران نیز سخنرانی کرد و ضمن ابراز خوشحالی از حضور قدرتمند بخش موبایل سامسونگ به بازار ایران گفت:

ایران یکی از مهم‏ترین بازارهای صنعت الکترونیک و دیجیتال در دنیا است و ما همواره از فعالیت در این کشور استقبال کرده‏‌ایم. ویژگی و شرایط محصولات سامسونگ به گونه‏‌ای است که توجه و رضایت مخاطبان بسیاری را در ایران به خود جلب کرده است. من به نمایندگی از شرکتی پیشرو در فناوری‏‌های روز دنیا که می‏‌کوشد فرصت‏‌های جدیدی را برای مردم دنیا به وجود آورد، از حمایت طرفداران‌مان در ایران قدردانی می‏‌کنم.

پارک برنامه برگزار شده را آغاز مناسبی برای معرفی فناوری‏‌های جدید سامسونگ در ایران عنوان کرد و افزود:

برای اولین بار این امکان فراهم شده تا بتوانیم همزمان با سایر کشورها از محصولات جدید سامسونگ رونمایی کنیم. برای تشکر از همراهی و دوستداران این برند پرآوازه تصمیم گرفتیم که مراسمی را با حضور مردم برپا کنیم که از نزدیک با دستاوردهای جدید گوشی‌های سامسونگ آشنا شوند و امکان تجربه و آزمایش آن را داشته باشند. این برنامه نقطه آغازی برای فعالیت قدرتمندتر ما در ایران است و ما از برگزاری آن بسیار خوشحالیم. 

همچنین در نشست خبری این مراسم، علی جعفریه مدیر بخش موبایل سامسونگ در ایران، فناوری‏‌های جدید سامسونگ را پیشرو و مطابق برای همه‎ سلیقه‎ها عنوان کرد و گفت:

کاربران گوشی تلفن‌های همراه به دنبال گوشی‌هایی هستند که زندگی روزمره آنها را آسان‌تر کند. عکاسی کردن و ذخیره ‏کردن لحظه ‏های گرانب‏ها به یکی از مهم‏ترین ویژگی‏‌های گوشی‏‌های هوشمند در دنیای امروز تبدیل شده است و گلکسی S5 جدید با دوربین 16 مگاپیکسلی خود به کاربران اجازه می‏‌دهد به راحتی عکس بگیرند، آنها را ادیت کنند و به اشتراک بگذارند. دوربین گلکسی S5 با سرعت فوکوس حداکثر تا سه دهم ثانیه سریعترین فوکوس اتوماتیک و HDR را ارائه می‏‌دهد و در هر شرایطی نور طبیعی و رنگی با عمق قابل ملاحظه‌ای را خلق می‏‌کند. از دیگر ویژگی‌های دوربین این محصول، فوکوس انتخابی است که به مصرف‏‌کنندگان این اجازه را می‏‌دهد که بر قسمت خاصی از شیء فوکوس کنند و با ایجاد تصویری طبیعی، ناحیه مورد نظر را از دیگر نقاط متمایز و در کانون توجه قرار دهند. با این حساب کاربران S5 نیازی به انواع لنز و دوربین‌های سنگین نخواهند داشت. 

جعفریه در ادامه به دیگر امکانات این گوشی پیشرو اشاره کرد: 

گلکسی S5 با فناوری IP 67 یک محصول ضد آب و غبار است و علاوه بر اسکنر اثر انگشت به یک سیستم قفل شونده امن و بیومتریک مجهز است. سیستمی که  به طور کامل امنیت تراکنش‌های موبایل کاربران را فراهم می‏‌کند.

وی درباره امکانات جانبی سری جدید محصولات سامسونگ به ویژه دستگاه Gear Fit نیز که در ایران هنوز برای بسیاری ناشناخته است، توضیح داد: 

این دستگاه امکانات منحصربه‌فردی دارد و متناسب با نیازهای روزمره کاربران ساخته شده است. این دستگاه به عنوان نسل بعدی دستگاه‌های پوشیدنی، برای زندگی سالم و ارتباطات مورد نیاز در دنیای امروز طراحی و در ساخت آن به نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان توجه ویژه‌ای شده است.

سامسونگ در مراسم انتهایی خود، میزبان نمایندگان فروش محصولات موبایل خود بود و ضمن معرفی امکانات جدید گلکسی اس ۵ و گلکسی فیت، قرعه‌کشی یک دستگاه مزدا ۳ و ۵ دستگاه گلکسی اس ۵ را نیز بین آن‌ها انجام داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات