باشگاه انقلاب تهران امروز میزبان مراسم رونمایی از گلکسی S5 است [بروز رسانی]

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
مراسم رونمایی از جدیدترین گوشی تلفن همراه سامسونگ، گلکسی S5 امروز از ساعت 17 عصر در باشگاه انقلاب تهران برپا است. در این مراسم که برای نخستین بار با حضور عموم مردم برگزار می‌شود، این امکان برای همه علاقمندان به محصولات سامسونگ فراهم می‌شود تا از نزدیک با امکانات ویژه این محصول آشنا شده و آن را تجربه و آزمایش کنند.
تبلیغات

در این مراسم علاوه بر گوشی گلکسی S5، دستگاه تکمیلی این گوشی Gear Fit نیز به عموم معرفی خواهد شد که از ویژگی‏ های منحصربفردی برخوردار است. رونمایی S5 تقریباً همزمان با دیگر کشورهای جهان در تهران برگزار می‌شود و قرار است پنج گلکسی S5 به قید قرعه به حاضران در مراسم اهدا شود. علاقه‌مندان می‌توانند به عنوان میهمان سامسونگ در باشگاه انقلاب حضور پیدا کنند.

پس اگر تمایل دارید تا با گلکسی اس ۵ سامسونگ از نزدیک کار کنید یا شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی ۵ دستگاه از این تلفن بیازمایید، امروز ساعت ۵ بعد از ظهر در باشگاه انقلاب تهران همراه سامسونگ باشید.

بروز رسانی:

سامسونگ بخشی از باشگاه انقلاب را به نمایش محصولات جدید خود اختصاص داده تا کاربران علاقمندان به محصولات این شرکت بتوانند از نزدیک با گلکسی اس ۵ و ابزارهای پوشیدنی جدید این شرکت شامل Gear Fit کار کنند. سامسونگ ادعا می‌کند که اولین شرکتی است که در ایران مراسم رونمایی را با حضور عموم مردم برگزار می‌کند. تعداد افرادی که برای شرکت در این مراسم و کار کردن با محصولات جدید سامسونگ آمده‌اند، بیشتر از ظرفیت محل نمایش است و از این رو مردم بصورت گروهی و به نوبت وارد می‌شوند.

سامسونگ علاوه بر Gear Fit و Galaxy S5، تبلت‌های جدید سری گلکسی تب و گلکسی نوت را نیز به نمایش گذاشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات