ایسر با انتشار دعوت‌نامه‌ای وعده‌ی برگزاری مراسم معرفی محصولات را در تاریخ 9 اردیبهشت ماه داد

یک‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد کمپانی ایسر نیز در تدارک برگزاری یک مراسم برای معرفی محصولات جدیدی است. گواه این ادعا ارسال دعوت‌نامه‌هایی با مضمون برگزاری یک مراسم در تاریخ 9 اردیبهشت ماه است. این مراسم با نام A Touch More Connected به منظور معرفی سری جدید ابزار‌های این کمپانی برگزار خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات این مراسم را بررسی کنیم.
تبلیغات

این مراسم در شهر نیویورک برگزار خواهد شد و لقب اولین کنفرانس بزرگ این کمپانی پس از انتساب جیسون‌چم به‌عنوان ریاست این کمپانی را به خود اختصاص داده است که از این‌روباید شاهد معرفی محصولات و نوآوری‌هایی از کمپانی ایسر باشیم.

انتظار می‌رود در این مراسم شاهد معرفی ابزار‌های دید چون طیف جدید تبلت‌های این کمپانی باشیم که تا پایان سال جاری به بازار عرضه خواهند شد. همچنین احتمالا تلفن‌هوشمندی نیز از این کمپانی معرفی شود. در این بین نباید کروم‌بوک‌های تولید شده توسط این کمپانی را از یاد برد و قاعدتا باید شاهد معرفی سری جدید این محصولات باشیم. به احتمال فراوان یکی از تبلت‌های معرفی شده در این مراسم تبلت ۷ اینچی ایسر آیکونیا خواهد بود که جزو تبلت‌های ارزان قیمت است. شاید تلفن‌هوشمند این کمپانی نیز با نام Acer Liquid E3 نیز در این مراسم رسما به بازار معرفی شود.

همانطور که در تصویر این دعوت‌نامه نیز ملاحظه می‌کنید، ایسر از این مراسم با هیجان خاصی یاد می‌کند. همچنین وعده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتری نیز در این دعوت‌نامه داده شده است که امکان اطلاع از جزئیات مراسم را در هفته‌های آتی و تا آغاز مراسم به ذهن متبادر می‌کند. شاید هیجان ایسر در مورد این کنفرانس به موجب معرفی یک گجت پوشیدنی باشد، هرچند تمای موارد ذکر شده تنها گمانه‌زنی‌هایی است که نمی‌توان تا زمان تایید رسمی یا آغاز کنفرانس در مورد آن‌ها به قطعیت سخن گفت.

AcerEvent
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات