شاخه: تبلت

قیمت تبلت Surface مایکروسافت: ۵۹۹ دلار مدل Win RT و ۹۹۹ دلار مدل Win 8 Pro

نویسنده: یکشنبه, 04 تیر 1391 ساعت 08:39 نظر (96)
Microsoft Surface Microsoft Surface

روز گذشته یک منبع نزدیک به مایکروسافت قیمت تبلت‌های Surface این شرکت را اعلام کرد: مدل ویندوز RT با پردازنده Tegraحدود ۵۹۹ دلار و مدل Ivy Bridge با Windows 8 Pro حدود ۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. اما آیا این قیمت‌ها به همراه کاور و کی‌برد و تاچ‌پد جذاب این محصول هستند یا صرفا خود تبلت اینگونه قیمت‌گذاری شده است؟

چند روز پیش شواهد حاکی از آن بودند که مدل RT بیش از ۵۹۹ دلار و مدل قوی‌تر مبتنی بر پردازنده اینتل حداقل ۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. اما اطلاعات موثقی که The Next Webاز یک منبع نزدیک به مایکروسافت بدست آورده، قیمت ۵۹۹ دلار نسخه RT و حدود هزار دلار نسخه Ivy Bridge را تایید می‌کند.

این قیمت‌ها را به سختی می‌توان با سخنان پانوس پانای، مدیر کل Microsoft Surface در مراسم معرفی که ابتدای هفته گذشته برگزار شد مقایسه کرد. پانای گفت که مدل ویندوز RT در دو نوع ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی، قیمتی در حد و اندازه تبلت‌های ARM دیگر خواهد داشت. ما فکر می‌کنیم (اما مطمئن نیستیم) که قیمت ۵۹۹ دلار مربوط به مدل ۳۲ گیگابایتی است.

بنا به گزارشی که روز گذشته در بخش نکته‌های Bloomberg آمده بود، مدل‌های اولیه فقط ارتباط WiFi خواهند داشت و قیمت‌شان در حدود iPad WiFi 32GB خواهد بود. اما ویژگی‌های Surface، به خصوص نمایشگر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ در مقایسه با نمایشگر رتینا iPad، آن را به عنوان گزینه‌ای در این حدود قیمت جذاب نمی‌کند. همچنین قیمت آن از Galaxy Tab 2 10.1 و سایر تبلت‌های ARM که در رنج قیمت ۳۹۹ دلار هستند، خیلی بیشتر است.

در صورتی که این قیمت شامل کاور کی‌برد باشد، ممکن است بتوان تفاوت قیمت زیاد آن با رقبا را درک کرد. صفحه «درباره» مایکروسافت برای Surface به طور مشخص این موضوع را نشان می‌دهد و در آن نوشته که «Surface با یک استند جانبی و یک کاور حساس به فشار که در عین حال دارای یک صفحه کلید کامل و یک ترک‌پد با ضخامت ۳ میلی‌متر می‌باشد، ارائه می‌شود.»

در همان رویداد هفته گذشته، مایکروسافت گفت که Surface ویندوز ۸ پرو ۹۰ روز پس از نسخه RT عرضه خواهد شد و قیمت آن در رنج قیمت نسل دوم اولترابوک‌ها خواهد بود. البته قیمت ۹۹۹ دلار آن، این محصول را کمی بالاتر از رنج قیمت بسیاری از اولترابوک‌ها و در حوزه قیمت مک‌بوک ایر قرار خواهد داد.

The Next Web معتقدیم این قیمت‌ها در حال حاضر کاملا دقیق هستند اما از آن جا که مایکروسافت این تبلت‌ها را خیلی زود معرفی نموده است و همچنین با توجه به آن که گوگل احتمالا هفته آینده تبلت خود را معرفی می‌کند، معلوم نیست که در آینده قیمت محصول مایکروسافت تغییر کند یا روی همین قیمت‌ها باقی بماند. این موضوع می‌تواند دستان مایکروسافت را در قیمت گذاری کمی ببندد اما فعلا این قیمت‌ها آن چیزی است که تقریبا در صحت آنها شکی نیست.

شما قیمت‌ تبلت Surface مایکروسافت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

امتیاز دهید
(1 رای)

برای ارسال نظر، باید عضو سایت باشید.

دیدگاه‌ها   

نوید سرابی
14 12
لینک نوید سرابی 1391-04-04 09:48
حالا کسی قصد خرید داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :lol:
Prototype
23 5
لینک Prototype 1391-04-04 10:24
اره.
اینا همش حدس و گمان هست.
بال
24 8
لینک بال 1391-04-04 13:31
من مایه دار تیستم اما شده 2 ملیون جمع بکنم تبلت پرو رو میخرم چون چیزه آسیه.اگه واقعا نتونستم تو خرید 599 دلاری شک نمیکنم
سرفیس
لینک سرفیس 1391-08-08 16:19
چهار عدد تبلت مایکروسافت سرفیس آر تی - 32 گیگابایت
به همراه تاچ کاور
(آکبند - بصورت مسافری وارد شده است)
Microsoft Surface RT 32GB
Windows 8
در صورت تمایل برای خرید به آدرس زیر ایمیل بفرستید
[censored]
Alxgsi
57 10
لینک Alxgsi 1391-04-04 09:49
اینم یه کالای لوکس دیگه به درد ما مردم عادی(زیر خط فقر) نمیخوره.
نوید سرابی
11 45
لینک نوید سرابی 1391-04-04 09:51
شما قیمت‌ تبلت Surface مایکروسافت را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من قیمتی نمیبینم ولی بازم بدبختی مایکروسافتو میبینم تازه اگه گوگل تبلتشو معرفی کنه که دیگه نگو!
برنامه نویس مایکروسافت
44 20
لینک برنامه نویس مایکروسافت 1391-04-04 09:52
اولین خریدار Win8 Pro منم 8)
نوید سرابی
25 37
لینک نوید سرابی 1391-04-04 10:00
برنامه نویس مایکروسافت مگه فقط خودتون محصولاتتونو بخرین
در ضمن چرا اینقد جنستون گرونه میدم سازمان بازرسی دارتون بزنن ...
JOCK3R
30 23
لینک JOCK3R 1391-04-04 09:57
واقعا مایکروسافت با خودش چی فکر کرده که در حالی که آیپد فقط 399 دلاره و احتمالا تبلت جدید گوگل فقط 200 دلار اومده واسه تبلتش قیمت عجیب 999 دلار گذاشته !!!
سهیلا
35 25
لینک سهیلا 1391-04-04 10:41
آیپد در هر زمینه ای چه سخت افزاری و چه سیستم عامل که در برابر محصول مایکروسافت یک اسباب بازی هست فقط. تازه اون 399 دلاریش کم امکانات ترینش هست. اسباب بازی های دیگش که گرون تر هم هستن.
JOCK3R
25 26
لینک JOCK3R 1391-04-04 12:26
شما هیچوقت آیپد نداشتی و هیچوقت هم نمیدونی چه قابلیت هایی داره !!!
من به شخصه الان یک سالی که آیپد دارم تقریبا لپ تاپم رو حتی روشن هم نمیکنم و واسه منی که فوق لیسانس مهندسی تموم کردم اکثر برنامه های تخصصی رو هم داره و هیچوقت احساس کمبود نکردم !!!
ضمنا همین الانش تبلت های آندرویدی سامسونگ و حتی سونی امکانات و قابلیت های بسیار خوبی دارن که قابل رقابت با آیپد هستن و مطمئنم تبلت 200 دلاری نکسوس با قیمت کم و کارایی بالا جزو بهترین انتخاب ها هست!!!
خواهش میکنم ندونسته نظر ندین !!!
آراد
42 14
لینک آراد 1391-04-04 12:39
به نقل از JOCK3R:
شما هیچوقت آیپد نداشتی و هیچوقت هم نمیدونی چه قابلیت هایی داره !!!
من به شخصه الان یک سالی که آیپد دارم تقریبا لپ تاپم رو حتی روشن هم نمیکنم و واسه منی که فوق لیسانس مهندسی تموم کردم اکثر برنامه های تخصصی رو هم داره و هیچوقت احساس کمبود نکردم !!!
ضمنا همین الانش تبلت های آندرویدی سامسونگ و حتی سونی امکانات و قابلیت های بسیار خوبی دارن که قابل رقابت با آیپد هستن و مطمئنم تبلت 200 دلاری نکسوس با قیمت کم و کارایی بالا جزو بهترین انتخاب ها هست!!!
خواهش میکنم ندونسته نظر ندین !!!


دوست من میشه غیر از برنامه های مهندسی انگری بردز و کات د روپ چند تا دیگه از برنامه های مهندسی رو نام ببرید که روی آیپد وجود دارند؟ حالا در حد فوق لیسانس مهندسی هم نبود، دیپلم هم بود ما قبول داریم. ضمنا خوشحال میشم بدونم شما فوق لیسانس مهندسی چه رشته ای رو دارید. این نه تنها سوال من بلکه سوال خیلی ها از جمله مرحوم جابز هست که الان خودش هم از قابلیت های پیشرفته این دستگاهی که شما داشتی و بقیه نداشتن شکه شده و هی داره اپ استور رو میگرده ولی به این برنامه هایی که شما اشاره کردی نمی رسه.
JOCK3R
23 19
لینک JOCK3R 1391-04-04 13:46
من نمیدونم شما با لپ تاپتون چیکار میکنید که من نمیتونم . مثلا آپولو هوا میکنین ؟؟؟
بزار بگم من با آیپد چیکار میکنم . خب اول اینکه برای وب گردی مطمئنا تبلت به دلیل قابل حمل بودن و سبک بودنش بهترین امکان وب گردی رو در اختیار آدم میزاره . برنامه های مختلف شبکه های اجتماعی به همراه برنامه هایی مثل Flipboard و Wikipanion بهترین استفاده رو برای خوندن اخبار شرکت ها و ریدر و اطلاعات ویکیپدیا در اختیار آدم قرار میده و همین طور نرم افزار های مختلف گوگل بهترین هستن و لازم به تعریف نیست !!!
گذشته از اون نرم افزار فوق العاده QuickOffice Pro بهترین تجربه آفیس رو در اختیار آدم میده که اون قید و بند ها و پیچیدگی های آفیس مایکروسافت رو نداره و در عین سادگی بسیار کاربردی هم هست .
برای مطالعه کتاب های مختلف و حتی کتب درسی ibooks فوق العادست !!!
علاوه از اون نرم GoodReader برای مطالعه و ادیت فایل های pdf استفاده میکنم . تو آیپدم مقاله های مختلف رو میخونم و وقتی نکته ای به نظرم رسید یا مثلا معنی لغتی رو فهمیدم باهاش روش مینویسم و یا زمانی که استاد تدریس میکرد با کمکش تو کلاس روی pdf نت مینوشتم !!!
من حتی ارائه سمینارمم با Slideshark دادم !!!
برای ادیت عکس ها از نرم افزار رسمی فتوشاپ برای آیپد استفاده میکنم که بسیار زیبا و کاربردی هست و پیچیدگی های نسخه ویندوز رو نداره و کارمو همیشه راه انداخته . البته نرم افزار خوب تو این زمینه زیاده !!!
با کمک Sketchbook طرح هایی رو که به ذهنم میرسه خیلی راحت میکشم . با کمک Tapatalk بدون اینکه وقتمو دو ساعت تو فروم ها بگذرونم و پیداشون کنم ادشون کردومو خیلی راحت توشون میرمو نظر میدم .
دیگه لازم نیست از نرم افزار فوق العاده اتوکد برای آیپد بگم که با وجود تازگی ولی تا حد بسیار زیادی قابلیت های نسخه ویندوز رو داره . همین طور از نرم افزار فوق العاده GraphCalc که با کمکش همه مشکلات ریاضی و همین طور گراف های سخت رو کشیدم و حل کردم و همین طور با کمک imathematica معادلات بسیار سخت ریاضی رو حل میکنم !!!
من حتی از نسخه موبایلی نرم افزار متلب هم استفاده میکنم !!!
همین طور نرم افزار های بسیار خوبی مثل idesign و icircuit و خیلی چیزای دیگه که به دلیل محدودیت جا نمیتونم بگم ... !!!
متاسفانه کشور ما شده تعصب !!! طرف حتی یک بار هم وسیله ای رو ندیده در موردش نظر میده که اسباب بازیه و فلان !!!
این تو هستی که کاربرد وسیله رو نمیدونی و تو تخیلات خودت به دلیل تعصب خاصی که به یک برند داری حرف در میاری !!!
mamadjavad
21 26
لینک mamadjavad 1391-04-04 14:18
بدون اغراق و کاملا جدی میگم
همه این کارهایی که گفتید رو من با k750 انجام میدادم.
Mahdi-PLus
11 4
لینک Mahdi-PLus 1391-04-04 20:30
به نقل از mamadjavad:
بدون اغراق و کاملا جدی میگم
همه این کارهایی که گفتید رو من با k750 انجام میدادم.


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

EveryTime.MihanBlog.CoM
محمد علی 57
لینک محمد علی 57 1391-04-14 09:48
به نقل از Mahdi-PLus:
به نقل از mamadjavad:
بدون اغراق و کاملا جدی میگم
همه این کارهایی که گفتید رو من با k750 انجام میدادم.


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

EveryTime.MihanBlog.CoM

به نقل از mamadjavad:
بدون اغراق و کاملا جدی میگم
همه این کارهایی که گفتید رو من با k750 انجام میدادم.

:P :P
mohammadff
1 0
لینک mohammadff 1391-06-02 06:10
به نقل از mamadjavad:
بدون اغراق و کاملا جدی میگم
همه این کارهایی که گفتید رو من با k750 انجام میدادم.


2 ساعت خندیدم ..ایول :دی
الان پیش خودش فکر کرده کارای خیلی حرفه ای انجام داده ..!! indesign رو تبلت !! خنده داره ..البته برای ویو خوبه ..
آراد
16 2
لینک آراد 1391-04-05 09:22
به نقل از JOCK3R:
من نمیدونم شما با لپ تاپتون چیکار میکنید که من نمیتونم . مثلا آپولو هوا میکنین ؟؟؟
بزار بگم من با آیپد چیکار میکنم . خب اول اینکه برای وب گردی مطمئنا تبلت به دلیل قابل حمل بودن و سبک بودنش بهترین امکان وب گردی رو در اختیار آدم میزاره . برنامه های مختلف شبکه های اجتماعی به همراه برنامه هایی مثل Flipboard و Wikipanion بهترین استفاده رو برای خوندن اخبار شرکت ها و ریدر و اطلاعات ویکیپدیا در اختیار آدم قرار میده و همین طور نرم افزار های مختلف گوگل بهترین هستن و لازم به تعریف نیست !!!
گذشته از اون نرم افزار فوق العاده QuickOffice Pro بهترین تجربه آفیس رو در اختیار آدم میده که اون قید و بند ها و پیچیدگی های آفیس مایکروسافت رو نداره و در عین سادگی بسیار کاربردی هم هست .
برای مطالعه کتاب های مختلف و حتی کتب درسی ibooks فوق العادست !!!
علاوه از اون نرم GoodReader برای مطالعه و ادیت فایل های pdf استفاده میکنم . تو آیپدم مقاله های مختلف رو میخونم و وقتی نکته ای به نظرم رسید یا مثلا معنی لغتی رو فهمیدم باهاش روش مینویسم و یا زمانی که استاد تدریس میکرد با کمکش تو کلاس روی pdf نت مینوشتم !!!
من حتی ارائه سمینارمم با Slideshark دادم !!!
دیگه لازم نیست از نرم افزار فوق العاده اتوکد برای آیپد بگم که با وجود تازگی ولی تا حد بسیار زیادی قابلیت های نسخه ویندوز رو داره . همین طور از نرم افزار فوق العاده GraphCalc که با کمکش همه مشکلات ریاضی و همین طور گراف های سخت رو کشیدم و حل کردم و همین طور با کمک imathematica معادلات بسیار سخت ریاضی رو حل میکنم !!!
من حتی از نسخه موبایلی نرم افزار متلب هم استفاده میکنم !!!
همین طور نرم افزار های بسیار خوبی مثل idesign و icircuit و خیلی چیزای دیگه که به دلیل محدودیت جا نمیتونم بگم ... !!!
متاسفانه کشور ما شده تعصب !!! طرف حتی یک بار هم وسیله ای رو ندیده در موردش نظر میده که اسباب بازیه و فلان !!!
این تو هستی که کاربرد وسیله رو نمیدونی و تو تخیلات خودت به دلیل تعصب خاصی که به یک برند داری حرف در میاری !!!


اولا بگم که من خودم iPad دارم و در واقع اولین نسلش رو هم دارم و جزو اولین کسانی بودم که iPad خریدم و فکر می کردم خیلی دیوایس فلانی هست. هنوز هم ازش به عنوان کتاب خوان استفاده می کنم و منکر امکانات خوبش نمیشم. اما نرم افزارهایی رو که نام بردید که در همه پلتفرم ها یا خودش یا بهترش وجود داره. News Reader و Office و اینا که در همه پلتفرم ها موجود هست و البته اینکم لطفی هست که بگیم پیچیدگی آفیس رو نداره، خیر امکانات آفیس رو نداره. والا تعریف من از نرم افزارهای تخصصی ابزارهایی مثل Visual Studio ، Matlab، SPSS و ... هست که البته باهاشون آپلو هوا نمیکنم ولی به این ها میگن نرم افزارهای مهندسی. بحث در این هست که سرفیس امکان اجرا شدن این نرم افزارها رو فراهم میکنه و مقایسه سرفیس و آیپد به کل اشتباه هست چون مثل مقایسه کفش تنیس با هارد اکسترنال میمونه مثلا ! اصلا ربطی به هم ندارن. اتفاقا این شما هستی که داری متعصبانه و فقط بدلیل اینکه خودت یک دیوایس خریدی و اون رو داری همه چیز رو زیر سوال میبری. من در حال حاضر یک دیوایس ویندوزی، یک اندرویدی و یک آی او اسی دارم و هر کدوم مزایا و معایب خودشون رو دارن
دوست
1 0
لینک دوست 1391-04-11 00:10
اکثر نرم افزارهایی که فرمودید ، در ابتدا بر پایه سیستم عامل ویندوز طراحی شده اند و اگر از هر "مهندسی" بپرسی این موضوع را خدمت شما عرض می کند .
اینگونه شرکت ها به جهت اینکه بتوانند کاربران مایکروسافت را هر چند دست و پا شکسته برای خرید محصولات خود ترقیب کنند اینگونه نرم افزارهای ساده سازی شده را البته همراه امکانات ابتدایی و سطحی با طراحی کپی برداری شده از نسخه سیستم عامل مایکروسافت را ارائه می کنند . البته قصد جسارت ندارم ولی شما به گونه ایی فرمودید که شما یکه سوار دنیای علم و دانش هستید و بقیه دوستان یک مشت عقب مانده غار نشین .
بنده هم به عنوان شاگرد شما مدرکی بی ارزش ارشد گرافیک دارم و در 2بخش مشغول به فعالیت تجاری هستم . ابتدا در زمینه طراحی گرافیک حرفه ای Maya , 3D Srudio , Corel , Photoshop , indesigne, Publisher , Power Point , Multimedia Builder, Flash, photopaint , adobe acrobat premier ,Word , excel , و بی تهایت نرم افزار ریز ودرشت در همان زمینه .
در بخش دیگر در شرکتی در زمینه خدمات بیمه ای تاسیس نموده که با نرم افزارهایی در آن سروکار داریم که تحت نسخه Net4.0 . کار میکند و برای اجرای نرم افزار احتیاج به استفاده از قفل سخت افزاری USB دارد .

یا در نظر بگیرید در دنیای تجارت برای ادیت سریع و حرفه ای در چاپخانه احتیاج به نسخه اصلی نرم افزار فتوشاپ با فونت های سیستم شما و چون کار سفارشی شما یک استند با ابعاد بزرگ میباشد مشخصات سخت افزاری خوبی نیازمندید . یا هزاران دلیل دیگر ...
آیا توصیه آیپد برای بنده از طرف شما خردمندانه ترین پیشنهاد ممکن است ؟
mrgspeed
4 0
لینک mrgspeed 1391-04-19 16:40
به نقل از JOCK3R:
من نمیدونم شما با لپ تاپتون چیکار میکنید که من نمیتونم . مثلا آپولو هوا میکنین ؟؟؟
بزار بگم من با آیپد چیکار میکنم . خب اول اینکه برای وب گردی مطمئنا تبلت به دلیل قابل حمل بودن و سبک بودنش بهترین امکان وب گردی رو در اختیار آدم میزاره . برنامه های مختلف شبکه های اجتماعی به همراه برنامه هایی مثل Flipboard و Wikipanion بهترین استفاده رو برای خوندن اخبار شرکت ها و ریدر و اطلاعات ویکیپدیا در اختیار آدم قرار میده و همین طور نرم افزار های مختلف گوگل بهترین هستن و لازم به تعریف نیست !!!
گذشته از اون نرم افزار فوق العاده QuickOffice Pro بهترین تجربه آفیس رو در اختیار آدم میده که اون قید و بند ها و پیچیدگی های آفیس مایکروسافت رو نداره و در عین سادگی بسیار کاربردی هم هست .
برای مطالعه کتاب های مختلف و حتی کتب درسی ibooks فوق العادست !!!
علاوه از اون نرم GoodReader برای مطالعه و ادیت فایل های pdf استفاده میکنم . تو آیپدم مقاله های مختلف رو میخونم و وقتی نکته ای به نظرم رسید یا مثلا معنی لغتی رو فهمیدم باهاش روش مینویسم و یا زمانی که استاد تدریس میکرد با کمکش تو کلاس روی pdf نت مینوشتم !!!
من حتی ارائه سمینارمم با Slideshark دادم !!!
برای ادیت عکس ها از نرم افزار رسمی فتوشاپ برای آیپد استفاده میکنم که بسیار زیبا و کاربردی هست و پیچیدگی های نسخه ویندوز رو نداره و کارمو همیشه راه انداخته . البته نرم افزار خوب تو این زمینه زیاده !!!
با کمک Sketchbook طرح هایی رو که به ذهنم میرسه خیلی راحت میکشم . با کمک Tapatalk بدون اینکه وقتمو دو ساعت تو فروم ها بگذرونم و پیداشون کنم ادشون کردومو خیلی راحت توشون میرمو نظر میدم .
دیگه لازم نیست از نرم افزار فوق العاده اتوکد برای آیپد بگم که با وجود تازگی ولی تا حد بسیار زیادی قابلیت های نسخه ویندوز رو داره . همین طور از نرم افزار فوق العاده GraphCalc که با کمکش همه مشکلات ریاضی و همین طور گراف های سخت رو کشیدم و حل کردم و همین طور با کمک imathematica معادلات بسیار سخت ریاضی رو حل میکنم !!!
من حتی از نسخه موبایلی نرم افزار متلب هم استفاده میکنم !!!
همین طور نرم افزار های بسیار خوبی مثل idesign و icircuit و خیلی چیزای دیگه که به دلیل محدودیت جا نمیتونم بگم ... !!!
متاسفانه کشور ما شده تعصب !!! طرف حتی یک بار هم وسیله ای رو ندیده در موردش نظر میده که اسباب بازیه و فلان !!!
این تو هستی که کاربرد وسیله رو نمیدونی و تو تخیلات خودت به دلیل تعصب خاصی که به یک برند داری حرف در میاری !!!

کافر همه ر ا به کیش خود پندارد
اتفاقا این شما هستی که تعصب خاصی به اپل داری و نمی تونی بقه رقبا با ویژگی های عالیشون رو ببینی و اون آرم سیب رو ژیان هم بزنن به قیمت بنز میری میخری!!!!
mrgspeed
5 0
لینک mrgspeed 1391-04-19 16:48
در ضمن سرفیس یه پی سی کامل و قدرتمند در اندازه و شمایل یک تبلت و همراه با کیبورد و تاچ پده و همینطور بهترین سیستم عامل جهان رو هم ذاتا پشتیبانی میکنه برای همین هم هست که خیلی عالیه ....


دیگه آدم از یه تبلت چی می خواد ؟ یا بهتر بگم چه کاری الان میکنه که با سرفیس نمی تونه بکنه ؟
mamadjavad
19 16
لینک mamadjavad 1391-04-04 13:55
تحصیلات من اکابر هست و شما دروغ میگویید! :cry: نیو ایپد در مکتب خانه ها به صورت گسترده استفاده میشه (خواهشا ندانسته نظر ندهید) این ایپد در زمینه تحصیلی خیلی به من کمک کرد. مخصوصا نرم افزار مهندسی فروت نینجا که خیلی در زمینه شکوفایی من موثر بوده و خودمو مدیونش میدونم :o
رضا عابدی
10 0
لینک رضا عابدی 1391-04-06 05:27
سلام .دوستان من .من به عنوان یه مهندس کامپیوتر بیشتر ترجیح میدم یه تبلت مایکروسافتی داشته باشم .چون با آمدن ویندوز 8 دیگه فرقی بین کارایی یک دستاب و یک تبلت نیست و اعتقاد دارم که مک حالا حالا باید تولید نرم افزار بکنه تا بتونه خلا نرم افزاریشو نسبت به مایکروسافت پرکنه.
xxx
13 4
لینک xxx 1391-04-04 19:08
از شما تعجبه مهندس که این حرفو میزنی.چرا نمیگی همین ایپد بدون وصل کردن به کامپیوتر بالا نمیاد یا وقتی میخریش باید 3 تا 4 ماه نگاش کنی تا جیلبرکش بیاد
و درسته که نرمافزارهاش حرفه ایه ولی در حد یک موبایل ،اصلا در حد مقایسه با تبلت ویندوز8 حتی با قیمت بالا تر نیست
No Name
6 3
لینک No Name 1391-04-04 20:58
به نقل از xxx:
از شما تعجبه مهندس که این حرفو میزنی.چرا نمیگی همین ایپد بدون وصل کردن به کامپیوتر بالا نمیاد یا وقتی میخریش باید 3 تا 4 ماه نگاش کنی تا جیلبرکش بیاد
و درسته که نرمافزارهاش حرفه ایه ولی در حد یک موبایل ،اصلا در حد مقایسه با تبلت ویندوز8 حتی با قیمت بالا تر نیست


آیپد بدون اینکه به کامپیوتر وصلش نکنی بالا نمیاد؟ این الان یعنی چی(از اون حرفا بودااا)؟ از نسخه iOS 5 به بعد، اپل این قابلیت رو گذاشت که نیازی به اینترنت و حتی کابل برای sync کردن نباشه! اول که میخری یک اینترنت میخواد که 1دقیقه بیشتر طول نمیکشه Register کردنش. Sync کردن هم کاملاً از طریق Wireless انجام میشه، آقای دکتر!

بعد کی گفته وقتی یک دستگاه از اپل میخریم، قراره Jail-Break بشه؟ البته واسه ی بعضی ها که مفت خور هستند چیز بدی هست.

من خودم یک دستگاه iPod فقط دارم، توی 6 ماه اولی که گرفتمش، فقط و فقط برنامه های Free میریختم، یکمی هم زورم میومد که پول بدم Gift Card بخرم. اما بعد از اون خدا رو شکر یکمی وضعیت مالیم دوباره برگشت به حالت متعادل، یه بار یک گیفت کارت خریدم کل برنامه های مورد نیازم رو هم کاملاً قانونی تهیه کردم.
دوست
لینک دوست 1391-04-11 00:13
شما که با سواد هستید و کاملا از نرم افزارهای آی پد خود مطلعید بفرمائید ، نرم افزار فوتوشاپی که در گجت شما با پردازشگر انویدیا 1 گیگاهرتز و چیپ ست گرافیکی ای 5 با فقط 512 مگابایت رم کار میکند با فوتوشاپی که نیازمند پردازشگر فیوژن و کارت گرافیک ددیکیت و رم چند گیگی با سورس نرم افزاری حجیم به یک نحو کار می کند و تمام نیاز های بنده را مرتفع می کند ؟ خیر دوست من نمی کند ، اگر بخواهیم منصف باشیم باید بگوییم آیپد فقط می تواند یک پرزنتیشن ساده را پشتیبانی کند .
بنده از سال 1381 و ابتدا با ویندوز CE وارد دنیای لمسی گشتم در ادامه با اچ تی سی پی 3900 با ویندوزفون 5 ، دیاموند ویندوز 6.1 ، اج دی 2 ، با ویندوز 6.5 و موزارت با ویندوز فون مانگو . 2 سال قبل هم لپ تاپ 17 اینچی بی نظیر وایو با بلو ری رایتر و گرافیک و ال سی دی بی نظیر خریده ام . سال گذشته به خاطر سنگینی بیش از حد لپ تاپ نیاز به داشتن یک تبلت برای همراهی پیوسته احساس کردم . پس از کلی جستجو در تمام سایت های معتبر داخلی و خارجی و مراجعه به کلیه مراکز فروش حرفه ای محصولات IT ، یک تبلت گران قیمت تر از آی پد 2 در آن زمان البته با سیستم عامل ویندوز 7 و صدای دالبی بی نظیر ، کیفیت تصویر 1280 در 800 و نور زمینه عالی و کنتراست خوب با سی پی یو AMD و 2 GB رم DDR3 و از همه مهمتر کارت گرافیک اچ دی Radeon Dedicate 1GB ... و 100 البته به همراه 2 پورت یو اس بی ، پورت اچ دی ام آی ، وای فای ، 3G , Lan و یک کیبد جدا شونده به همراه موس Joypad با کیفیت بی نظیر که در کسری از ثانیه تبلت شما را به لپ تاپی 10 اینچی بدل می سازد .
در حال حاضر یعنی امروز 10 تیرماه قیمت این تبلت با برند ایسر با نام آی[censored]ا دبلیو 500 با قیمت یک میلیون و ششصد و چهل هزار تومان که خیلی گرانتر از آی پد 2 به شمار می رود .
تنها مزیت آیپد 200 گرم وزن کم تر م ی باشد .
بازی های بی نهایت ویندوزی ، نرم افزارهای نا تمام ، پر فوش ترین سیستم عامل دنیا و با قابلیت تغییر به ویندوز 8 Pro .
حال با انصاف خودتان قضاوت کنید .
در آخر این را بگویم که برای تفریح ، مسافرت و به ویژه نرم افزارهای تفریحی یک نیو آی پد خریده ایم و من اپل را به لحاظ کیفیت ساخت و نوع پشتیبانیش می ستایم ولی مایکروسافت چیز دیگریست ....
پیش به سوی سرفیس ...
admllllll
16 6
لینک admllllll 1391-04-04 10:03
شوخي ميكني؟ فكر كنم بايد با مك بو اير رقابت كنه .چون دقيقا از999شروع ميشه ولي باز اون كه قوي تره. عجيبه!چي فكر كرده با خودش
نوید سرابی
17 13
لینک نوید سرابی 1391-04-04 10:04
اونایی که میگفتن 100% میخرم الان حاضرن 2 میلیون پول بابتش بدن
Mohammad74
43 12
لینک Mohammad74 1391-04-04 10:22
به نقل از Navid:
اونایی که میگفتن 100% میخرم الان حاضرن 2 میلیون پول بابتش بدن

قبل از اینکه این رو بگی باید بدونی که اون دو میلیونی که پول سرفیس پرو بدیم جای لپتاپ رو واسمون پر میکنه حتی اون نسخه آر تی هم تا حدودی می تونه جای لپتاپ رو پر کنه ولی اون یک میلیون و خورده ای که میدین به آیپد هیچ وقت جای لپتاپ رو پر نمی کنه.
Rasool Entertainment
22 5
لینک Rasool Entertainment 1391-04-04 10:27
باهات موافقم مستر محمد
آرمان . و
18 22
لینک آرمان . و 1391-04-04 11:00
مشکل همین جاست دوست من... تو به یک لپتاپ جدید احتیاج داری ؟؟ که صفحه 10 اینچی داره؟؟ میتونی توی اون کار حرفه ای انجام بدی؟؟ من جوابشو بت میدم.. خیر نمیشه
آخرش اون رو 90 درصد اوقات برای مصرف محتوا و تولید محتوای ساده به کار میبری که شاید تبلت های ارزون و کم مصرف بهتر هم باشند..

تنها نکته این تبلت اینه که هماهنگی بهتری با نرم افزار های مایکروسافت داشته باشه و فارسی Office رو ساپورت کنه .. همین .. در تمام حالت ها برای مصرف محتوا iPad بهتره.. چرا خودمون رو گول بزنیم .. من ترجیح میدم صفحات وب و متنی و فیلم و عکس و ... رو توی یک صفحه 2048 در 1536 با 10 ساعت باتری ببینم.. نه اینکه برای اثبات حرفه ای بودن خودم برم Surface بخرم بعد آخرش همه کارهامو تو صفحه نمایش 22 اینچ خونم انجام بدم... برای مصرف محتوی iPad رقیب نداره .. اگر مخالفید دلیل خودتونو بگید
نوید سرابی
13 15
لینک نوید سرابی 1391-04-04 12:41
من كه جز موافقين هستم و معتقدم آيبد رقيب بيدا نميكنه تا وقتي ابل خودش رقيبشو معرفي كنه‏!‏
كسي نيست دليل داشته باشه هست
MMS
9 8
لینک MMS 1391-04-04 20:10
من خودم مدت ها با يك نت بوك ١٠ اينچ كار مى كردم، هر كارى رو مى شد باهاش كرد حتى برنامه نويسى، الآن هم يك ١٢ اينچ گرفتم خيلى هم راضيم. اگه نرم افزار مناسب باشه، همه چى حله و ويندوز ٨ هم به شدت از iOS سر تره.
سهیلا
23 18
لینک سهیلا 1391-04-04 10:43
من که حتما می خرم. چون بهترین سیستم عامل در کنار بهترین سخت افزار هست. پس ارزششو داره.
آرمان . و
10 0
لینک آرمان . و 1391-04-05 11:08
من مطمئنم که مایکروسافت تمام تلاش خودش رو خواهد کرد که در هر دو موضوع سخت افزار و سیستم عامل بهترین باشه .. اما به عنوان دوست کوچک شما دوستان پیشنهاد میکنم نسل اول خریدار نباشید .. و صبر کنید ..

اونهایی که نسل اول خرید میکنن بعضی اوقات قربانی میشن .. به نظر من میشه روی HP و Dell و SAMSUNG حساب کرد که سخت افزار بهتری هم بدن..

به هر حال به احتمال زیاد کسی از خرید این محصول پشیمون نمیشه و مایکروسافت هم مطمئنا از این محصول با تمام قوا پشتیبانی خواهد کرد چون اگر اینجا ببازه کارش بسیار مشکل خواهد شد.. و بازار های بزرگی رو از دست میده.
MSHCIS
7 2
لینک MSHCIS 1391-04-04 10:23
در حال حضار هیچی مشخص نیست و چرا مایکروسافت بطور رسما قیمت ها رو اعلام نمی کنه
اما مایکروسافت این هدف رو داره که برندهای دیگه هم تبلت بزنن و شاید دلیل این قیمت بالا باشه
سامسونگ . دل. اچ پی. ایسوس . ایسر و غیره هم تبلت ها با تنوع قیمتی بزنن
فرامرز faramarz
12 6
لینک فرامرز faramarz 1391-04-04 10:24
مگر این نسخه 2 میلیونی ویندوز پرو قدرت یک لپ تاپ رو داره؟
مثلا می تونه فتوشاپ کار کرد باش یا بازی سنگین مثل کالاف رو زد؟
رضا نقش بند
14 5
لینک رضا نقش بند 1391-04-04 10:27
فرامز عزیز

بله قدرتش نسبتا زیاده چون پردازنده اش Ivy Bridge اینتل و تقریبا با اونی که در اولترابوک‌ها استفاده می‌شه برابری می‌کنه
فرامرز faramarz
12 2
لینک فرامرز faramarz 1391-04-04 10:29
به نقل از رضا نقش بند:
فرامز عزیز

بله قدرتش نسبتا زیاده چون پردازنده اش Ivy Bridge اینتل و تقریبا با اونی که در اولترابوک‌ها استفاده می‌شه برابری می‌کنه

مرسی
یعنی تو فکر این باشیم که لپ تاپ بفروشیم پول روش بذاریم اینو بخریم
؟
نمی دونم اگر قدرتش خوب باشه تا یک و نیم یک سیصد فکر کنم خوب باشه
Mahdi-PLus
11 0
لینک Mahdi-PLus 1391-04-04 10:28
999 دلار بیاد اینجا میشه 2 میلیون تومن! :-* :-* :-* :-* :-*
EveryTime.MihanBlog.CoM
Rasool Entertainment
3 12
لینک Rasool Entertainment 1391-04-04 10:30
فکر نکنم دو میلیون بشه .. فوقش یک و نیم
آرمان . و
7 1
لینک آرمان . و 1391-04-04 10:52
در بهترین حالت 2 میلیون میشه .. یعنی بعد از اینکه 2 3 ماه گذشت از انتشارش تو ایران تازه میرسه به اون حدود... متاسفانه رقابت قیمتی برای شرکت های تازه وارد به تبلت خیلی سخته .. مگه اینکه خود شرکت تولید کننده کامپو[censored] هاش باشه .. مثل Asus یا Samsung.. یا مدل کسب و کارش خود سیستم عامل و سخت افزار نباشه مثل آمازون Kindle Fire یا تبلت آینده گوگل..

مایکروسافت بزرگترین ریسک تاریخشو داره میکنه ..
behdaad
0 6
لینک behdaad 1391-04-05 13:19
به نقل از Rasool Entertainment:
فکر نکنم دو میلیون بشه .. فوقش یک و نیم

رسول دستش تو بازاره قیمتا رو میدونه به حرفاش گوش کنید .....
الان که تو کار حمل و پرتاب آجره میتونه براتون قیمت شن و ماسه گچ و سیمان هم بگه .... البته نرخ همکاری با شرکای تایلندیش که سواس ... :lol:
MSHCIS
7 2
لینک MSHCIS 1391-04-04 10:29
درضمن مایکروسافت داره روی گوشی موبایل ویندوز فون 8 اختصاصی خودش کاره می کنه
erfan1372
5 2
لینک erfan1372 1391-04-04 10:30
Inaie k migan ipad 399 dolare mishe began kudun ipad dar zemn ino koja daran 399.dodar kheili beshe 700 toman vali ta unjaei ke man gheymat daram balaye 1100000 tomane tu hameie saitaham neveshte the new ipad 799$
Mohammad74
10 2
لینک Mohammad74 1391-04-04 10:34
به نظر من این قیمت ها درست نیستند و مایکروسافت فعلا می خواد بازار تبلت ها رو به هم بریزه و باید تا روز اومدن سرفیس برای فهمیدن قیمتش صبر کنیم.
نوید سرابی
0 8
لینک نوید سرابی 1391-04-04 10:37
سرفیس و آیپد به جای این جور جاها میخوره نگاه کنید
loveacademy.blogfa.com/post/327
:eek:
آرمان . و
9 2
لینک آرمان . و 1391-04-04 10:48
دوستان من خودم طرف دار اپل و گوگل هستم در حوزه ی مبایل و تبلت.. اما باید توجه داشت این قیمت ها برای مدل 32 گیگ آرم (599) و 64 گیگ اینتل (999) است .. که تقریبا با iPad یکسان است.. ولی من قبول دارم که مایکروسافت اگر می خواد موفق بشه این راهش نیست.. باید قیمت رو پایین تر بگذاره تا دیرکرد خودشو تو این بازار تا حدی جبران کنه ..

امیدوارم هر چه زودتر استیو بالمر برکنار بشه و یک شخص دیگر بیاد.. با وجود اون معلول که فقط تو حوزه ی مالی کار کرده تمام R&D مایکروسافت تا حالا له حدر رفته و هیچ محصول تجاری درست حسابی از مایکروسافت به نسبت اینکه بزرگترینR&D دنیا رو تو IT داره ندیدیم.. اگه XboX نبود فکر کنم تا الان بالمر برکنار شده بود .. چون ویندوز که مدیریت نمی خواست..
bill gates
13 17
لینک bill gates 1391-04-04 10:57
اگه سه تا آدم حسابی تو دنیا باشن
۱- بیل گیتس
۲- استیو بالمر
۳- من
آرمان . و
14 4
لینک آرمان . و 1391-04-04 11:08
هاها .. باحال بود.. :-)

خدا وکیلی حتی اگه آدم خفنی هم باشه (که نیست) روش حرف زدنش گند میزنه به هیجان و نو آور بودن محصول... اپل و گوگل تو این 7 8 سال 100 برابر شدن .. اما مایکروسافت بزرگتر که نشده یخورده هم داره کوچیک میشه .. قبول کنید اگر رهبر خوبی بود از این همه سرمایه نقدی و R&D خفن بهتر استفاده میکرد..
نوید سرابی
7 2
لینک نوید سرابی 1391-04-04 12:37
جرا خودتو 2بار حساب كردي؟
بيل جان
جابز روحش شاد
مارك زاكربرك جوان
bill gates
2 0
لینک bill gates 1391-04-04 14:56
جابز که مرحوم شد رو حساب نمی کنیم گفتم اگر باشه یعنی الان
مارک زاکربرگ هم بعد از من در مقام 4 قرار داره
سندوس
9 0
لینک سندوس 1391-04-04 10:49
فک نکنم اینطور باشه.
با اینکه قدرتی برابر با الترابوک های حال حاضر رو داره، ولی دلیل نمیشه که قیمتش اینقدر بالا باشه. در نتیجه، قیمتی معقول نداره.
درضمن نباید زود قضاوت کنیم. اول بذارین حداقل به بازار جهانی بیاد بعداً قیمت روش بذاریم ;-)
Shahram Vafadar
16 2
لینک Shahram Vafadar 1391-04-04 10:52
باید این نکته رو در نظر بگیرید که این تبلت 999 دلاری قراره و میتونه جانشین لب تاپ شما بشه. من که همون ایپد و گرفتم نزدیک 2 میلیون تومان، به هیچ دردی هم نخورد و همه جذابیتش چند روز اول بود، خب معلومه که برای این هم همین قدر پول میدم.

تازه این محصولات اپل هستند که تو ایران قیمتشون 2 برابر و شاید هم بیشتر بشه. ولی مورد محصولات دیگه اگه نگاه کنید این جوری نیست.

از یه طرف دیگه این قیمت ها هنوز معلوم نیست، چون حتی اگه خود مایکروسافت این رو الان در نظر داشته باشه (که هیچ اظهار نظری نکرده) ممکنه در شرایط چند ماه دیگه قیمت ها رو تغییر بده. همچنین مایکروسافا چون این وسط کلی شریک تجاری داره، مجبوره قیمت های اونها رو هم در نظر بگیره. یعنی نمیتونه کاری کنه که به اونها ضرر بزنه.

و این تبلت یه جورایی بیشتر به رخ کشیدن قدرت حساب میشه. تا اینکه بخواد همه بازار رو بگیره. مایکروسافت قطعاً همچین نظری نداره، چون منفعتش تو چیز دیگه ایه.
Mohammad74
28 8
لینک Mohammad74 1391-04-04 11:09
این رو تو نارنجی دیدم
iPad 64GB: $700
HDMI: $50
USB: $50
Cover: $50
keyboard: $50
pen: $30
-- TOTAL: $930 + taxes ---
پس سرفیس زیاد هم گرون نیست.

930 دلار پول به یه اسباب بازی دادن بهتره یا 999 دلار پول به یه کامپیوتر تبلت دادن؟
-MAHYAR
15 4
لینک -MAHYAR 1391-04-04 12:32
کاملا باهات موافقم.
یکی از دوستان من کاناداست. روز دومی که نیو آیپد فروش رفت یکی خرید که با وسایل شد 1200دلار. :o الان میزنه تو سرش که چرا همچین حماقتی کردم. چون هم هزینه زیادی خرج کرده و هم اونقدری که فکر میکرده به دردش نخورده. اونجا هم که مثل ایران نیست که بخواد باهاش کلاس بزاره. :-*

حالا باز بگید قیمت سرفیس زیاده!!! 8)
نوید سرابی
9 13
لینک نوید سرابی 1391-04-04 12:34
نميدونم شما جرا اينقد اصرار دارين به آيبد بكين اسباب بازي‏!‏
حق بهتون ميدم بار دلتونو خالي كنيد
026arash
13 7
لینک 026arash 1391-04-04 13:37
به نقل از Navid:
نميدونم شما جرا اينقد اصرار دارين به آيبد بكين اسباب بازي‏!‏
حق بهتون ميدم بار دلتونو خالي كنيد


عزیزم آیپد تو ایران واقعا اسباب بازیه ، چند نفر رو دیدی با آیپد بجز انگری برد باهاش کار خاص دیگه ای انجام بدن؟ تنها مزیت آیپد به نظر من کیفیت بالایه صفحه نمایشش هست ، اما در کل همه اینا گجتن واسه سرگرمی
نوید سرابی
10 9
لینک نوید سرابی 1391-04-04 14:05
متاسفم برای شما به جان خودم تا حالا کسی رو ندیدم با آیپد انگری بردز بازی کنه ، بیشتر واسه وبگردی کاربردی ، کار با فتوشاپ و آفیس ، چت فیس بوکی ، و کارهای دیگه مثل موزیک و فیلم نگاه کردن........... ..
026arash
8 5
لینک 026arash 1391-04-04 17:48
به نقل از Navid:
متاسفم برای شما به جان خودم تا حالا کسی رو ندیدم با آیپد انگری بردز بازی کنه ، بیشتر واسه وبگردی کاربردی ، کار با فتوشاپ و آفیس ، چت فیس بوکی ، و کارهای دیگه مثل موزیک و فیلم نگاه کردن.............

تاسوفو بزار تو جیبت بدا به دردت میخوره، الان اینایی که گفتی سرگرمی نیست؟ سرگرمیو میشه برا من توضیح بدید چی میشه؟تایپ با تبلت که زجر آوره برای مرور اسناد خوبه،
آرمان . و
14 7
لینک آرمان . و 1391-04-04 16:36
آرش جان پس چون تو ندیدی دورو بر خودت پس آیپد اسباب بازیه ؟؟ واقعا عزیزانی که از اپل بدشون میاد زیاد روی دران میکنن.. کاش همون تبلتی که بیل گیتس معرفی کرد رو الان استفاده میکردید.. همونی که منم گول خوردم و یک TOSHIBA TECRA M4 خریدم ( CPU dothan intel 1MB cache)که تبلت خفن اون موقع بود .. و فهمیدم به مفت نمی ارزه .. اتقدر طول میکشید بیاد بالا که جون آدم به لبش می رسید.. مایکروسافت حتی اون موقع نمی دونست تبلتی که خودش اختراع کرده باید چی کار کنه یا باید تجربه کاربر چی باشه.. خودشم آخر ولش کرد همونطور که بقیه پروژه های شکست خورده رو ول کرد..

به جای تقدیر از اپل که دنیای smart PHONE و تبلت رو به این شکلی که میبینیم سریع و آسان در آورده تشکر کنیم .. پشت سر هم چرت میگیم.. کاش چرت گفتن مالیات داشت .. کسی قبل از اپل از صفحه خازنی استفاده میکرد؟ شیشه رو صفحه نمایش میگذاشت؟ منو ها با سرعت 60 فریم در ثانیه حرکت میکرد؟ بازار برای Developer های کوچیک درست میکرد؟ یک خورده به قبل از iPhone و بعد از iPhone نگاه کنید... به قبل و بعد از iPad هم نگاه کنید ..
آرمان . و
8 5
لینک آرمان . و 1391-04-04 16:45
3 کیلو تبلت بود .. یک ورق پلاستیکی به فاصله نیم سانتی صفحه نمایشش بود انگار صفحه نمایشو انداختن تو آب.. 4 5 سانت زخامت داشت حد اقل..
فقط اختراع یا تولید مهم نیست.. طراحی و مدیریت هم مهمه... اپل تو این 2 تا رقیب نداره ... چه شما بخواید چه نخواید.. همه بازار هم دنبال root کردن و هک کردن و عوض کردن registry و Open بودنو این حرفا نیستن.. خیلیا فقط میخوان کارهاشون سریع راه بیوفته ..
026arash
3 7
لینک 026arash 1391-04-04 18:22
به نقل از آرمان . و:
آرش جان پس چون تو ندیدی دورو بر خودت پس آیپد اسباب بازیه ؟؟ واقعا عزیزانی که از اپل بدشون میاد زیاد روی دران میکنن.. کاش همون تبلتی که بیل گیتس معرفی کرد رو الان استفاده میکردید.. همونی که منم گول خوردم و یک TOSHIBA TECRA M4 خریدم ( CPU dothan intel 1MB cache)که تبلت خفن اون موقع بود .. و فهمیدم به مفت نمی ارزه .. اتقدر طول میکشید بیاد بالا که جون آدم به لبش می رسید.. مایکروسافت حتی اون موقع نمی دونست تبلتی که خودش اختراع کرده باید چی کار کنه یا باید تجربه کاربر چی باشه.. خودشم آخر ولش کرد همونطور که بقیه پروژه های شکست خورده رو ول کرد..

به جای تقدیر از اپل که دنیای smart PHONE و تبلت رو به این شکلی که میبینیم سریع و آسان در آورده تشکر کنیم .. پشت سر هم چرت میگیم.. کاش چرت گفتن مالیات داشت .. کسی قبل از اپل از صفحه خازنی استفاده میکرد؟ شیشه رو صفحه نمایش میگذاشت؟ منو ها با سرعت 60 فریم در ثانیه حرکت میکرد؟ بازار برای Developer های کوچیک درست میکرد؟ یک خورده به قبل از iPhone و بعد از iPhone نگاه کنید... به قبل و بعد از iPad هم نگاه کنید ..


من از اپل بدم نمیاد و نمیگم که کار های بزرگی انجام نداده، ولی از این یابه گوئی ها ی دوآتیشه متنفرم ، من چون از تکنولوژی خوشم میاد با هر نوع وسیله ای کار کردم. شمایی که میگی مردم دنبال هک نیستند (توی دنیای آی او اس میگن جیلبریک) 60 درصد برنامه هایی که کاربردیه تو cydia هستش که حتما باید دستگاه شما جیلبریک باشه .در مورد وینفون هم که متاسفانه ماکروسافت خوب نمیتونه تبلیغ کنه وگرنه خیلی از قابلیت هایی که توی آی او اس هست در ویفون هم هست ، و اما اندروید که تلفیقی از هر دوشونه ولی با هسته لینوکس که دست کاربرانش رو در همه چیز باز نگه میداره که این قابلیت برنامه نویس ها و کوکر هارو خوشنود میکنه.شما اپل باز هستی و عشق کلاس گذاشتن داری ، باشه . ولی برای من کارایی و مهم هستش. وقتی من نمیتونم از 100درصد امکاناتش استفاده کنم به چه دردم میخوره؟ من سابقه استفاده اسمارت فون ها حداقل یکم از شما بیشتره اون موقعی که شما نوکیا بازی میکردین من Imate jasjar- داشتم که تا همین 3 پیش تو نوع خودش بهترین بود.بازم من تا اینجا از برند خاصی حمایت نکردم ، اپل هم اگه با این سیاستش جلو بره به سرنوشت نوکیا دچار میشه.
آرمان . و
7 4
لینک آرمان . و 1391-04-05 09:09
عزیزم می دونم جیلبریک یک جورایی هک کردن میشه .. همه تو این سایت این چیزارو می دونن ...

آرش جان از کجا فهمیدی که سابقه تو تو اسمارت فون بیشتره ؟ چون یک iMate خریدی؟ منم ازونا خریدم .. اولیش رو هم خریدم 700 تومان (دهنم سرویس شد تا خریدم).. اما یک روزه فروختم یک CPU intel 524 mhz هم داشت سرعتش خوب بود.. اما مایکروسافت احمق سیستم عامل داده بود براش که یک دکمه استارت 4 در 4 پیکسل داشت.. بخش sms شم معلوم نبود چجوری کار میکنه.. امکانات مبایلش از نوکیا کمتر بود..

آخه تو بدونه اینکه من رو بشناسی چجوری می دونی که تجربه بیشتری داری.. همین نشون میده کلا حرفات روی هواست.. نمی خوام بگم حتما من بیشتر تجربه دارم.. اما 27 سالمه .. از بدو تولد با کامادور 64 برنامه نوشتمو تو اینترنت هر روز سایت Tomshardware و Cnet و ٍEngadget و .. خوندم تا الان .. همش هم از پدرم جایزه Gadget خواستم و الانم که خودم می خرم.. زندگی خیلی از بچه هایی که اینجا هستن همین جوری بوده .. پس نگو بیشتر می دونی .. شاید از من بیشتر بدونی . اما مطمئا باش خیلی ها اینجا هستن که حوصله پاسخ دادن بتو ندارن و بسیار بیشتر می فهمن و میدونن ( در مورد خودم هم صدق میکنه)
026arash
3 5
لینک 026arash 1391-04-05 10:19
به نقل از آرمان . و:
عزیزم می دونم جیلبریک یک جورایی هک کردن میشه .. همه تو این سایت این چیزارو می دونن ...

آرش جان از کجا فهمیدی که سابقه تو تو اسمارت فون بیشتره ؟ چون یک iMate خریدی؟ منم ازونا خریدم .. اولیش رو هم خریدم 700 تومان (دهنم سرویس شد تا خریدم).. اما یک روزه فروختم یک CPU intel 524 mhz هم داشت سرعتش خوب بود.. اما مایکروسافت [censored] سیستم عامل داده بود براش که یک دکمه استارت 4 در 4 پیکسل داشت.. بخش sms شم معلوم نبود چجوری کار میکنه.. امکانات مبایلش از نوکیا کمتر بود..

آخه تو بدونه اینکه من رو بشناسی چجوری می دونی که تجربه بیشتری داری.. همین نشون میده کلا حرفات روی هواست.. نمی خوام بگم حتما من بیشتر تجربه دارم.. اما 27 سالمه .. از بدو تولد با کامادور 64 برنامه نوشتمو تو اینترنت هر روز سایت Tomshardware و Cnet و ٍEngadget و .. خوندم تا الان .. همش هم از پدرم جایزه Gadget خواستم و الانم که خودم می خرم.. زندگی خیلی از بچه هایی که اینجا هستن همین جوری بوده .. پس نگو بیشتر می دونی .. شاید از من بیشتر بدونی . اما مطمئا باش خیلی ها اینجا هستن که حوصله پاسخ دادن بتو ندارن و بسیار بیشتر می فهمن و میدونن ( در مورد خودم هم صدق میکنه)


شما هرجوری دلت میخاد در مورد من فکر کن ، هر وسیله ای هم خواستی حمایت کن، هرکی هر سلیقه ای داره و بسته به نوع نیازش میخره،بحث من و شما هم تا 10میلیون سال کهکشانی طول میکشه، پس بیخیال.
آرمان . و
4 2
لینک آرمان . و 1391-04-05 10:57
منظورت چیه هر جوری دلم میخواد در مورد تو فکر کنم ؟؟ یعنی منظورت اینه که تو از همه بیشتر میدونی ؟ من یک حرف کاملا کلی زدم ... اینکه بدون شناخت نمیشه گفت کی بیشتر تجربه داره .. و اینکه هیچکی نمی تونه بگه نظرش با دانش بیشتر بوده .. همین .. چه ربطی به این جواب تو داشت نمی دونم... :roll: در ضمن من با شما بحثی نکردم ..فقط گفتم نگو که بیشتر تجربه داری همین.. احساس میکنم تصور کردی من بات بحث کردم.. شما نظرت محترم هستش و من اصلا انتقادی به نظرت در مورد موضوع این Post نداشتم .. با اینکه باش مخالفم..
Alireza
8 4
لینک Alireza 1391-04-04 13:11
نقل قول:
واقعا مایکروسافت با خودش چی فکر کرده که در حالی که آیپد فقط 399 دلاره و احتمالا تبلت جدید گوگل فقط 200 دلار اومده واسه تبلتش قیمت عجیب 999 دلار گذاشته !!!
توجه کن پردازندش آیوی هست !
یعنی در حد لپتاپه
نقل قول:
مشکل همین جاست دوست من... تو به یک لپتاپ جدید احتیاج داری ؟؟ که صفحه 10 اینچی داره؟؟ میتونی توی اون کار حرفه ای انجام بدی؟؟ من جوابشو بت میدم.. خیر نمیشه
برای یک دانشجو که امکان حمل لپتاپ براش سخته بهترین گزینس !!!!!
نقل قول:

مگر این نسخه 2 میلیونی ویندوز پرو قدرت یک لپ تاپ رو داره؟
مثلا می تونه فتوشاپ کار کرد باش یا بازی سنگین مثل کالاف رو زد؟
آیوی باشه در حد یک P4 خواهد بود
حالا با رم 1-2 گیگ !
بله میتونید فوتوشاپ هم کار کنید ...


نقل قول:
نميدونم شما جرا اينقد اصرار دارين به آيبد بكين اسباب بازي‏!‏
غیر از اینه ؟
90% استفاده آیپد بازیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوره این چیزا دیگه تموم شده !

سورفیس بیاد آیپد های زیادی فروخته خواهد شد (کاربرای حرفه ای)
بچه مچه ها هم میرن آیپد میخرن بازی کنن ...

البته با ساپورت دایرکت X و فیزیکس روی سورفیس ...
کمتر کسی میره آیپد بخره بازی HTML 5 انجام بده ............... .....
aligolden
لینک aligolden 1391-04-11 02:44
به نقل از Alireza:
نقل قول:
واقعا مایکروسافت با خودش چی فکر کرده که در حالی که آیپد فقط 399 دلاره و احتمالا تبلت جدید گوگل فقط 200 دلار اومده واسه تبلتش قیمت عجیب 999 دلار گذاشته !!!

توجه کن پردازندش آیوی هست !
یعنی در حد لپتاپه
نقل قول:
مشکل همین جاست دوست من... تو به یک لپتاپ جدید احتیاج داری ؟؟ که صفحه 10 اینچی داره؟؟ میتونی توی اون کار حرفه ای انجام بدی؟؟ من جوابشو بت میدم.. خیر نمیشه
برای یک دانشجو که امکان حمل لپتاپ براش سخته بهترین گزینس !!!!!
نقل قول:

مگر این نسخه 2 میلیونی ویندوز پرو قدرت یک لپ تاپ رو داره؟
مثلا می تونه فتوشاپ کار کرد باش یا بازی سنگین مثل کالاف رو زد؟
آیوی باشه در حد یک P4 خواهد بود
حالا با رم 1-2 گیگ !
بله میتونید فوتوشاپ هم کار کنید ...


نقل قول:
نميدونم شما جرا اينقد اصرار دارين به آيبد بكين اسباب بازي‏!‏
غیر از اینه ؟
90% استفاده آیپد بازیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوره این چیزا دیگه تموم شده !

سورفیس بیاد آیپد های زیادی فروخته خواهد شد (کاربرای حرفه ای)
بچه مچه ها هم میرن آیپد میخرن بازی کنن ...

البته با ساپورت دایرکت X و فیزیکس روی سورفیس ...
کمتر کسی میره آیپد بخره بازی HTML 5 انجام بده ....................
هنوز نمیدونی html5 چیه نظرم میدی ....
نوید سرابی
0 8
لینک نوید سرابی 1391-04-04 13:34
این لینکو برید عکسو نگاه کنید
loveacademy.blogfa.com/post/330
ali1
7 4
لینک ali1 1391-04-04 15:19
iPad 64GB: $700
HDMI: $50
USB: $50
Cover: $50
keyboard: $50
pen: $30
-- TOTAL: $930 + taxes ---

bye bye iPad!
-MAHYAR
6 1
لینک -MAHYAR 1391-04-04 17:06
به نقل از آرمان . و:
آرش جان پس چون تو ندیدی دورو بر خودت پس آیپد اسباب بازیه ؟؟ واقعا عزیزانی که از اپل بدشون میاد زیاد روی دران میکنن.. کاش همون تبلتی که بیل گیتس معرفی کرد رو الان استفاده میکردید.. همونی که منم گول خوردم و یک TOSHIBA TECRA M4 خریدم ( CPU dothan intel 1MB cache)که تبلت خفن اون موقع بود .. و فهمیدم به مفت نمی ارزه .. اتقدر طول میکشید بیاد بالا که جون آدم به لبش می رسید.. مایکروسافت حتی اون موقع نمی دونست تبلتی که خودش اختراع کرده باید چی کار کنه یا باید تجربه کاربر چی باشه.. خودشم آخر ولش کرد همونطور که بقیه پروژه های شکست خورده رو ول کرد..

به جای تقدیر از اپل که دنیای smart PHONE و تبلت رو به این شکلی که میبینیم سریع و آسان در آورده تشکر کنیم .. پشت سر هم چرت میگیم.. کاش چرت گفتن مالیات داشت .. کسی قبل از اپل از صفحه خازنی استفاده میکرد؟ شیشه رو صفحه نمایش میگذاشت؟ منو ها با سرعت 60 فریم در ثانیه حرکت میکرد؟ بازار برای Developer های کوچیک درست میکرد؟ یک خورده به قبل از iPhone و بعد از iPhone نگاه کنید... به قبل و بعد از iPad هم نگاه کنید ..

حرف شما کاملا درست. حالا دلیل میشه که هرچیزی که اپل تولید میکنه با هرقیمتی بگیم خوبه؟ وبعد برای بقیه رو بگیم بد؟
اپل به اندازه کافی از جیب من و شما پول کشیده بیرون و از این کارشم کاملاً خوشحاله.حالا باز بگو باید ازش تقدیر کرد.
آرمان . و
1 0
لینک آرمان . و 1391-04-05 09:23
من که نگفتم به اپل پول بدید که ازش تقدیر کنید.. ؟؟ اینجا محیط بحثه.. چه ارتباطی داره به اینکه جیب کسی خالی شده ؟؟ اینکه به خود فرد مربوط میشه چجوری پول بده .. و چجوری احساس رضایت کنه .. به من بیچاره چه ارتباطی داره :o

اینحا بحث سر تکنولوژی و نوآوریه .. نه انسانیت و خیریه ... چون شما بابت ویندوزت حداقل مستقیم پول ندادی حس نمیکنی .. شاید اگه قانون کپی رایت رو رعایت میکردند ایرانی ها می فهمیدن چه شرکتی بیشتر پول اضافه گرفته ازشون
آرمان . و
لینک آرمان . و 1391-04-05 09:25
در ضمن خود من پدر رعایت نکردن این موضوع هستم .. خواهشن نگید من خودمو از بقیه جدا کردم... :lol:
olomrayaneh
0 2
لینک olomrayaneh 1391-04-04 18:07
خیلی گرونه

http://[censored]
مصطفی محمدی
4 0
لینک مصطفی محمدی 1391-04-04 19:51
به نظر من شایع است و واقعیت نداره، دو حالت داره یا مایکروسافت داره مزه زبون مشتری ها آزمایش می کنه و یا دوباره یه وب سایت های خبری آمار بازدید هاش کم شده. ولی در هر صورت قیمت اش واقعیت نداره.
لینک Guest 1391-04-05 00:12
این نظر به وسیله مدیر سایت حذف شده
amir safar
10 0
لینک amir safar 1391-04-05 00:30
هیچ دقت کردین که اصلا دختر خانوما با تکنولوژی کلا بیگانه هستند یه نظر هم ندیدم از یه دختر :D :D :D
فامیل دور
5 0
لینک فامیل دور 1391-04-05 03:27
یه دوست هلندی دارم این رو میگه
girls and technology!!!!! ! :-*
لینک Guest 1391-04-05 03:35
این نظر به وسیله مدیر سایت حذف شده
logic
3 7
لینک logic 1391-04-05 06:09
به جرات ميگم كساني كه اينجوري از اپل انتقاد مي كنن بعلت عدم توانايي مالي تجربه كار كردن باهاش رو نداشتن ، موفقيت اپل و اين همه نو آوري اتفاقي نيست در حالي كه نسل سوم تبلت اپل ماه هاست كه در بازاره اولين تبلت مايكروسافت به تازگي رو نمايي شده و اگه با دقت سيستم عامل رو بررسي كنيد مي بينيد ٨٠ درصدش فاقد نو آوري بوده و اكثرش كپي برداري بوده به عنوان مثال قسمت ستينگ و ...... موفقيت اپل رو خود مايكروسافت قبول كرده اونوقت شماها شدين كاسه داغ تر از آش اگه اپل موفق نبود مايكروسافت خودشو به اب و اتيش نميزد و وارد توليد سخت افزار نيمشد چقدر اين اتفاقات آدمو ياد زون مايكروسافت ميندازه ....
آرمان . و
4 2
لینک آرمان . و 1391-04-05 09:16
دوست من لازم نبود به وضعیت مالی دیگران توحین کنی.( خود من iPad3 میخوام بخرم چند وقته دارم پول جمع می کنم ). من با بقیه حرفات موافقم .. مخصوصا با بخش ZUNE که گفتی .. اما بگذارید تو این وب سایت حرفه ای یک مقدار ما هم حرفه ای تر بحث کنیم ... و از توحین بپرهیزیم..

به نظر من همون طور که Apple مثل Fashion شده ، مخالفت با اپل هم یک نوع Fashion و فرهنگ شده .. بعضی ها احساس بدی پیدا میکنن که طرف دار اپل باشن و احساس میکنن باید طرف دار یک سیستم عامل OPEN !!!!! باشند .. نتیجش میشه این که می بینید.. که همه به هم توحین میکنن که تیم من بهتره.. و خوبی های هم رو نمیبینن...
mrg
1 0
لینک mrg 1391-05-05 17:12
به نقل از logic:
به جرات ميگم كساني كه اينجوري از اپل انتقاد مي كنن بعلت عدم توانايي مالي تجربه كار كردن باهاش رو نداشتن ، موفقيت اپل و اين همه نو آوري اتفاقي نيست در حالي كه نسل سوم تبلت اپل ماه هاست كه در بازاره اولين تبلت مايكروسافت به تازگي رو نمايي شده و اگه با دقت سيستم عامل رو بررسي كنيد مي بينيد ٨٠ درصدش فاقد نو آوري بوده و اكثرش كپي برداري بوده به عنوان مثال قسمت ستينگ و ...... موفقيت اپل رو خود مايكروسافت قبول كرده اونوقت شماها شدين كاسه داغ تر از آش اگه اپل موفق نبود مايكروسافت خودشو به اب و اتيش نميزد و وارد توليد سخت افزار نيمشد چقدر اين اتفاقات آدمو ياد زون مايكروسافت ميندازه ....

عزیزم باور کن خیلی از ما اونقدر توانایی مالی داریم تا بتونیم اسباب بازی اپلی بخریم و در ضمن اونقدر هم بی خانواده و فامیل و دوست نیستیم که حداقل یکی از اونها از این اسباب بازی ها نداشته باشن و ما هم باهاش کار نکرده باشیم....
شما فعلا تو کف نو آوری های زیاد ای او اس باش:
تغییر تعداد پین ها برای کابل
اضافه شدن برنامه فیس بوک
تغییر نقشه ها
بهتر شدن سیری بدرد نخور....
آخه اپل فک نمیکنه ما میمیریم با این همه نواوری و خلاقیت؟.. :sigh:
faramarz.
3 1
لینک faramarz. 1391-04-05 10:28
:lol: خوشم میاد یه سری بزور میخان یه برندیو به خورد دیگران بدن، برادر من عزیز من خدا به انسان عقل ، درک و شعور داده که خودش حق انتخاب داشته باشه.
Rainy
7 0
لینک Rainy 1391-04-05 23:21
اگه بخوایم واقع بین باشیم نمیشه از خلاقیت اپل توی تولید محصولاتی که واقعا توی دوره خودشون اختراع به حساب میان بگذریم ولی اگه بخوایم سیاست های اپل رو یه نگاه بندازیم می بینیم خط فکریش جوریه که آیپد رو بیشتر از یه وسیله معمولی برای کاربردهای سرگرمی تبدیل نمیکنه...

خیلی راحت اگه نرم افزار های آیپد رو نگاه بندازیم می بینیم پر از بازی های با گرافیکه ولی در عین حال چند تا نرم افزار کاربردی داره...
چه قدر یه کسی که فارسی می خواد تایپ کنه امکان ویرایش فایل هاش رو داره
چه قدر یه کسی که به نرم افزار های مهندسی احتیاج داره میتونه کار هاش رو انجام بده
و ...

به شخصه آیپد رو برای کسی که از تبلت برای تنها مرور اینترنت آهنگ گوش دادن و بازی کردن میخواد پیشنهاد میکنم
ولی اگه کسی خواست نرم افزار های محاسبتی کار کنه یا به صورت کامل فایل های آفیس رو ادیت کنه یا خیلی چیزای دیگه می تونم با اطمینان بگم که آیپد اصلا جواب گو نیست... در این زمینه سرفیس مایکروسافت میتونه یه گزینه کاملا راه گشا باشه
aligolden
0 1
لینک aligolden 1391-04-11 02:41
به نقل از Rainy:
اگه بخوایم واقع بین باشیم نمیشه از خلاقیت اپل توی تولید محصولاتی که واقعا توی دوره خودشون اختراع به حساب میان بگذریم ولی اگه بخوایم سیاست های اپل رو یه نگاه بندازیم می بینیم خط فکریش جوریه که آیپد رو بیشتر از یه وسیله معمولی برای کاربردهای سرگرمی تبدیل نمیکنه...

خیلی راحت اگه نرم افزار های آیپد رو نگاه بندازیم می بینیم پر از بازی های با گرافیکه ولی در عین حال چند تا نرم افزار کاربردی داره...
چه قدر یه کسی که فارسی می خواد تایپ کنه امکان ویرایش فایل هاش رو داره
چه قدر یه کسی که به نرم افزار های مهندسی احتیاج داره میتونه کار هاش رو انجام بده
و ...

به شخصه آیپد رو برای کسی که از تبلت برای تنها مرور اینترنت آهنگ گوش دادن و بازی کردن میخواد پیشنهاد میکنم
ولی اگه کسی خواست نرم افزار های محاسبتی کار کنه یا به صورت کامل فایل های آفیس رو ادیت کنه یا خیلی چیزای دیگه می تونم با اطمینان بگم که آیپد اصلا جواب گو نیست... در این زمینه سرفیس مایکروسافت میتونه یه گزینه کاملا راه گشا باشه

دادا شما هر کدوم از نرم افزار های مهندسی یا طراحی یا محاسباتی میخوای بگو من لینک حرفه ای ترینشو واسه ایپد بهت بدم
کسایی که میگن ایپد واسه بازی کردن هست واسه اینه که 1 بار هم به قسمت پرفروشترین نرم افزار های اپ استور رجوع نکردن
human
2 0
لینک human 1391-04-08 14:57
سر چی دارین بحث میکنین!؟ بخدا قیمت منصفانه است.

الان شما هیچ تبلت غیرویندوزی نمیتونید پیدا کنید که جنس بدنه اش فلزی باشه و ۱۵۰ بار پولیش شده باشه و همراه با کیک استند و یه کیبورد مغناطیسی و شایدم قلم عرضه بشه. هیچ تبلت دگ ای نمیتونید پیدا کنید که خروجی usb 3 یا usb2 رو همراه با hdmi کامل رو داشته باشه و یه صفحه نمایش عالی با رزولیشنی قابل قبول ولی بالاتر از خیلی از لپتاپ های موجود!!
کلاهتونو بزارید قاضی، کدومتون همچین تبلتی سراغ دارین؟ الان مزو ایکس گوشی اندرویدی چینی که فقط ۴ هسته ایه ۵۳۰ دلاره، بعد اونوقت ۵۹۹ برای سرفیس زیاده؟ یا ۹۹۹ برای سختافزاری در حد لپتاپ ولی قابل حمل و خوش دست و نازک؟ با هارد ssd و کلی قطعات گرون دگ!!
محمدرضا  فرخي
لینک محمدرضا فرخي 1391-04-08 21:44
nemdioonam chera hame tarif mikonand az tablet microsoft, man kari be ghodrato softwaresh nadaram ,faghat az nazare Design ham tablet va ham logosh vaghean bad tarahi shode
logosh ke shadidan mire too mokh az zeshti, vaghean jaye tajob dare microsoft hamchin designi, ama windows phone tarahiish aalie
سامان
3 0
لینک سامان 1391-04-09 10:12
بنظر من این تبلت ها حرف نداره خودم یکیشو میخوام :)
مخصوصا اینکه با ویندوز 8 عرضه میشه واقعا با metro style معرکه میشه
Ali123
لینک Ali123 1391-04-09 14:52
این تبلت چون ویندوز داره برا برنامه هایی مث فوتوشاپ و گرافیک سه بعدی و ویژوال استودیو و .... خوبه تبلتی است که برا یه کار بر ساده آیپد که میخواد فیلم نگا کنه انگری بردز بازی کنه موسیقی گوش بده یا بره تو اینترنت و کتاب بخونه معلومه که گرونهآیپد مشتری خاص خودشو داره و ویندوز هم جدا دلیل نداره باهم مقایسه بشن چون اصلا از یه دسته نیستند(از نظر شما).
Rainy
1 0
لینک Rainy 1391-04-09 15:48
یه نکته دیگه هم اینه چرا همه میان مدل 999 دلاری رو با آیپد مقایسه میکنن در صورتی که به گفته خود مایکروسافت اون مدل یه پی سی کامله... وقتی میتونیم مقایسه انجام بدیم که بیایم مدل 599 دلاری رو مقایسه کنیم که یه تبلت با امکانات کاملا تاچ هست... که اون وقت میبینیم خیلی هم گرون نیست...
aligolden
0 4
لینک aligolden 1391-04-11 02:31
مرگ بر ماکروسافت
این شرکت هیچی نیست و نمیشه و نخواهد بود
فقط اپل فقققققطططططططططططططططط
این تبلت مذخرفه ماکروسافت موقع معرفیش دیدیم چه گندی زد
دیگه خواهشا نگید این تبلت خیلی بهتر از ایپد هست که نیست
ویندوز هیچ وقت به پای osx که هیچی به پا ios هم نمیرسه
این تبلت هم با این قیمتش مفت نمی ارزه اصلا طرفش نرید
همون لپتاپو(اولترا بوک) برعکس کرده شده این همه لپتاپا معمولا قسمت مانیتورشون باریکه ولی کیبوردشون که تمام بندو بساطش توشه کلفته ماکروسافت تنها ابتکارش این بوده که کیبورد رو باریک کرده قسمط مانیتور رو کلفت اسمشم گذاشته تبلت :)))))))))))))) )
rezareza00
2 0
لینک rezareza00 1391-04-26 08:46
دوستان
همه میدونیم که تبلت آیپد عالیه و حرف نداره
اما در نهایت یگ موبایله بزرگ هست با کمی امکاناته بیشتر از آیفون
اصلا بحث سر خوب بودن یا بد بودنه آیپد نیست
آیپد در کلاس خودش حرف نداره
اما این تبلت جدید مایکروسافت کلاس جدیدی را معرفی میکند.آیا آیپد میتواند برنامه های کامپیوتر را عینا ساپورت کند؟
خیر نمیتواند
آیپد بخاطره ساپورته نرم افزاریه قوی انقدر گل کرد
حالا با عقب افتادن در این زمینه مطمنا مشتری خود را از دست خواهد داد
تا زمانی که در زمینه ی نرم افزاری عقب باشد راه به جایی نخواهد برد
تنها راه برای شکست مایکروسافت وجود داشتن باگ های زیا در محصولش و باطری ضعیف و دوربین و صدای بد و کلا مشکلاته سخت افزاریه ناجور است
در غیر این صورت موفقیت مایکروسافت قطعیست
شما مطمن باشید الان عده ای در اپل دارن روی پیاده کردن سیستم عامل مک روی آیپد فکر میکنن تا بتونن رقابت کنند.علت انکار اپل تنها تحت تاثیر نذاشتن فروش آیپد است
این رقابت ها به نفع ما مصرف کننده هاست ;-)
mohammadff
لینک mohammadff 1391-06-02 06:27
با هم دوست باشید.......... .
reza1377
لینک reza1377 1391-06-09 18:22
ma ke falandim dolar arzeshe khasi nadare kheyliiii grone hala iran dolare 2200 ya khoda!!!!!!!!!! !!!!! :sigh:
مجتبی123
لینک مجتبی123 1391-07-08 00:41
خیلی تاپیک جالبی بود . بعد از این همه جر و بحث به هیچ نتیجه ای نرسیدم . خودم الان تصمیم برای خریددارم ولی موندم توی دو راهی . دلم آیپد میخواد و عقلم سرفیس . از طرفی طاقت ندارم منتظر بمون چند ماه دیگه برسه . خیلی دیره . الان توی بازار تبلت دیگه ای هست که از win 8 pro پشتیبانی کنه ؟
محمد اسماعیلی
لینک محمد اسماعیلی 1391-08-12 21:09
بله وجود داره. Acer Iconia W700
با رزولوشن 1080*1980 و پردازنده ivy
سایز صفحه نمایش هم 11.6 که به نظرم از surface برای تولید محتوا بهتره.
قیمت هم 799 دلار ناقابل که با وضع فعلی دلار فکر کنم 3 میلیونی آب می خوره.