اپل فروش شارژر ۲۰ وات USB-C را آغاز کرد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
اپل رسما فروش آداپتور شارژ ۲۰ وات USB-C را آغاز کرد. این آداپتور درحالی عرضه می‌شود که اپل برای حفاظت از محیط‌زیست، شارژر و هدفون را از جعبه‌ی آیفون ۱۲ حذف کرده است.
تبلیغات

درکنار معرفی گوشی‌های خانواده‌ی آیفون 12 (Apple iPhone 12)، اپل یک آداپتور شارژ ۲۰ وات USB-C جدید را به فهرست لوازم جانبی محصولاتش اضافه کرد. آداپتور ۲۰ وات جدید اپل جایگزین آداپتور ۱۸ واتی می‌شود که این شرکت با قیمت ۲۹ دلار در بازار عرضه کرده بود. آداپتور ۲۰ وات USB-C جدید اپل درصورتی‌که مستقیما از وب‌سایت این شرکت تهیه شود ۱۹ دلار قیمت دارد.

آداپتور ۲۰ وات موردبحث درحالی معرفی شده است که شرکت کوپرتینویی اعلام کرد برای کاهش حجم زباله‌های الکترونیکی شارژر و هدفون را از جعبه‌ی آیفون ۱۲ حذف می‌کند. به‌علاوه بررسی‌ها نشان می‌دهد مدل‌های جدید آیفون SE 2020 و آیفون XR و آیفون ۱۱ که هنوز هم در سایت اپل به‌فروش می‌رسند، بدون هدفون و شارژر دردسترس قرار می‌گیرند.

اپل به‌هنگام رونمایی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اعلام کرد درون جعبه‌ی آن‌ها کابل USB-C به لایتنینگ قرار می‌دهد. شایعه‌ها در ابتدا می‌گفتند که احتمال دارد گوشی‌های سری آیفون ۱۲ دارای کابل بافته‌شده‌ی USB-C به لایتنینگ باشند، اما درنهایت دیدیم که چنین اتفاقی نیافتاد. در جعبه‌ی آیفون ۱۲ همان کابل USB-C به لایتنینگ قدیمی قرار داده شده است. 

اپل می‌گوید آداپتور ۲۰ وات USB‑C جدیدش سرعت شارژ سریع و پربازده را ارائه می‌دهد. این آداپتور با تمامی دستگاه‌های مجهز به درگاه USB‑C سازگاری دارد، بااین‌حال اپل پیشنهاد می‌کند که از آن برای آیپد پرو ۲۰۲۰ استفاده کنید. همچنین می‌توان از این شارژر در آیفون ۸ و گوشی‌های جدیدتر استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی شارژر ۲۰ وات USB‑C می‌توانید وارد وب‌سایت رسمی اپل شوید. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات