بهترین محصول پژو، مدل RCZ رقیب برترین ها

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Peugeot  این بار تمام تلاش و سلیقه خود را برای تولید کوپه اسپرت جدیدش به کار گرفته است. ماشین جدید پژو مدل RCZ  یک خودروی بسیار شیک است که ظاهری مشابه Audi TT دارد. در ادامه مشخصات فنی این ماشین را بررسی خواهیم کرد.
تبلیغات

پیش تر ماشین های مزدا CX7 و پورشه 911 را بررسی کردیم و این بار سراغ محصول بی نظیری از پژو می رویم. مدل RCZ  : قدرت موتور مدل های مختلف RCZ بین 156 تا 200 اسب بخار بوده و قیمت آن نیز با توجه به قدرت موتور بین 20 تا 25 هزار یورو است. از نظر ظاهر، شبیه به Audi TT است و داخل ماشین نیز کمی شبیه به پژو 308 است. همین جا این مژده رابه دوست داران ماشین می دهیم که ماشین Audi TT به زودی در زومیت به طور کامل بررسی خواهد شد.

car_photo_369604_25

به بررسی RCZ باز می گردیم. این ماشین دارای 6 دنده دستی است. رانندگی با این ماشین بسیار لذت بخش است. ماشین بسیار سفت و محکم است. البته این سفتی ماشین در دست انداز ها  ممکن است آزار دهنده باشد  همچنین در روزهای بارانی نیز کنترل ماشین بسیار دشوار خواهد بود.

از مشخصه های بارز این ماشین سقف آن است که شبیه به دو برآمدگی است.

car_photo_369958_7

در کل سرعت این ماشین بسیار خوب است ولی سیستم توقف ماشین و کنترل ماشین در پیچ ها نا امید کننده است و ماشین کمی از زمین کنده می شود.

Audi TT رقیب جدی این ماشین است. البته این مدل از پژو در این رقابت کم می آورد. زیرا صندلی های این مدل خیلی بالا هستند و به اندازه صندلی های Audi TT هم راحت نیستند و برای رسیدن به سوییچ راننده باید کمی خم شود. البته از دید ما زومیتی ها برند Audi  حتی اگر ماشین خیلی راحتی هم عرضه نکرده باشد، ولی باز هم از برند پژو برتر است. کل ظاهر این ماشین بسیار زیباست و به عنوان یک ماشین داخل شهری، وسیله بسیار مناسبی است.

موتور این ماشین 4 سیلندر خطی، توربو است. حداکثر قدرت ماشین 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه بوده و 0 تا 100 کیلومتر را در 8 ثانیه طی می کند.

 منبع: evo.co.uk | whatcar.com

[italic]www.zoomit.ir[/italic]

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات