خرید اینترنتی از فروشگاه‌های شیپور با امکان پرداخت امن رونمایی شد

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
برای نخستین بار در بازار نیازمندی‌ها، امکان خرید اینترنتی از فروشگاه‌ها با ارسال سراسری و قابلیت پرداخت امن رونمایی شد.
تبلیغات

شیپور برای اولین بار امکان خرید اینترنتی از فروشگاه‌ها را با پرداخت امن و ارسال سراسری فراهم کرد. با افزوده‌شدن قابلیت خرید امن از هزاران فروشگاه و با امکان ارسال سراسری محصول به محل مورد نظر کاربران، خرید اینترنتی در بازار نیازمندی‌های کشور نیز امکان‌پذیر شد.

به گزارش روابط عمومی شیپور، با امکان خرید امن در این پلتفرم، کاربران می‌توانند با خیال آسوده هزینه‌ی کالای موردنظرشان را به‌طور کامل پرداخت کنند. بدین‌ترتیب، محصول به‌سرعت در محل تحویل خریدار شده و در صورت تأیید خریدار، پول به حساب فروشنده واریز می‌شود؛ در غیر این‌صورت به حساب خریدار عودت خواهد شد. روابط عمومی شیپور به زومیت گفت امکان جدید خرید در صفحه‌ی خرید هر فروشگاه وجود دارد و هزینه‌ی ارسال نیز با خریدار است.

شیپور

رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور می‌گوید با راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در پلتفرم‌های نیازمندی درحدود دو سال پیش، اکنون هزاران فروشگاه در شیپور مشغول فعالیت هستند و به‌منظور تسهیل خرید و فروش اینترنتی، امکان خرید امن و ارسال سراسری نیز رونمایی شده است.

به‌گفته‌ی اربابیان، تمام دسته‌بندی‌ها به‌جز املاک، خودرو و استخدام در شمار فروشگاه‌هایی قرار می‌گیرند که امکان خرید از آن‌ها با پرداخت امن فراهم شده است. مدیرعامل شیپور به زومیت می‌گوید که این موضوع شامل کالای دست دوم نیز می‌شود.

کسب و کارها می‌توانند پس از احراز هویت با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود، ضمن معرفی خدمات و محصولاتشان به میلیون‌ها کاربر، از ویژگی خرید امن نیز بهره‌مند شده و در سریع‌ترین زمان محصول را به دست خریدار در سراسر کشور برسانند.

پیش از این نیز، بخشی در «دیوار» به‌عنوان دیوارِ فروشگاه‌ها راه‌اندازی شده بود که امکان فروش آنلاین را برای کسب‌وکارهای سنتی فراهم می‌کرد. هرچند مارکت‌پلیس دیوار هنوز به‌طوررسمی معرفی نشده اما فعالیت خود را به‌خاطر ماه رمضان آغاز کرده است. با این کار دیوار قصد دارد تا امکان فروش آنلاین را برای کسب‌وکارهای سنتی فراهم کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات