مایکروسافت قابلیت ویندوز Sets را به ویندوز ۱۰ بازمی‌گرداند

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد مایکروسافت به‌دنبال بازگرداندن قابلیت محبوب ویندوز Sets به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است.
تبلیغات

مایکروسافت چند سال پیش ویژگی جدیدی را برای ویندوز ۱۰ معرفی کرد که ویندوز Sets نام داشت. این ویژگی به منسجم‌تر شدن محیط کاربری ویندوز ۱۰ کمک می‌کرد و دسترسی کاربر به صفحه‌ی نرم‌افزارهای مختلف را سریع‌تر می‌ساخت.

با وجود محبوبیت قابلیت ویندوز Sets وجود باگ‌های متعدد باعث شد مایکروسافت این ویژگی را از ویندوز ۱۰ حذف کند. طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار اخباری بودیم که نشان می‌داد مایکروسافت در حال برطرف ساختن ایرادات و باگ‌های ویندوز Sets است.

حال، گزارشی منتشر شده که رسیدن ویژگی ویندوز Sets به مراحل نهایی را نشان می‌دهد. یکی از برنامه‌نویسان با جست‌وجو در کدهای نسخه‌ی ۱۹۵۷۷ از SDK ویندوز ۱۰ توانسته است کدهایی مرتبط با ویژگی ویندوز Sets را بیابد.

قابلیت ویندوز Sets

در گذشته مسئولان مایکروسافت گفته بودند که ویژگی ویندوز Sets را برای انتشار در آینده آماده خواهند کرد؛ اما زمان دقیقی را اعلام نکردند. با نزدیک شدن به کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت، احتمال دارد اطلاعات جدیدی از این قابلیت در اختیارمان قرار گیرد.

در آخرین فهرست تغییراتی که به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به‌همراه خواهد داشت، نامی از ویژگی ویندوز Sets به میان نیامده است. به همین دلیل تخمین زده می‌شود که حداقل تا ۶ ماه آینده شاهد عرضه این قابلیت برای ویندوز ۱۰ نباشیم. درصورتی‌که علاقه‌مند به دانستن قابلیت‌های ویندوز Sets هستید، در ویدئوی زیر می‌توانید با امکانات ویندوز Sets آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات