موتورولا One Zoom با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و نمایشگر OLED معرفی شد

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
موتورولا، گوشی هوشمند وان زوم را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی به‌علاوه‌ی دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری و نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED معرفی کرد.
تبلیغات

موتورولا وان زوم‌ (Motorola One Zoom)، جدیدترین گوشی هوشمند از سری موتو است که از نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با رزولوشن بالاتر از ۱۰۸۰ پیکسل و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. گوشی هوشمند جدید نیز همانند موتو زد ۴ از پردازند‌ه‌ی اسنپدراگون ۶۷۵ قدرت می‌گیرد. باتوجه به نام انتخاب‌شده برای دستگاه، انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید ازنظر مشخصات دوربین ارتقا یافته باشد.

دوربین اصلی موتورولا وان زوم، ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه‌ی پیکسل ۰.۸ میکرومتری، لنز F/1.7 و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) است. دوربین سلفی دستگاه نیز از حسگر ۲۵ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰.۹ میکرومتری بهره می‌برد. دوربین اصلی و دوربین سلفی، هر دو از فناوری Quad Pixel برای بهبود تصویربرداری در نور محیطی کم پشتیبانی می‌کنند.

موتورولا وان زوم

موتو Z4 از دوربین دوگانه بهره می‌برد. در حالیکه گوشی هوشمند جدید مجهز به دوربین سه‌گانه است. دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قدرت بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری و سیستم لرزش‌گیر اپتیکال تصویر به موتورولا وان زوم اضافه شده که احتمالا به‌همین دلیل موتورولا در نام این دستگاه کلمه‌ی «زوم» را اضافه کرده است. همچنین دستگاه جدید موتورولا از دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۱۷ درجه و حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

جنس شاسی دستگاه جدید موتورولا، آلومینیومی سری ۶۰۰۰ جلاداده شده است. نمایشگر OLED دستگاه نیز با پوشش شیشه‌ای تقویت شده‌ی 2.5D (پاندا کینگ) محافظت می‌شود.

موتورولا وان زوم

پنل پشتی موتورولا وان زوم نیز با گلوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. موتورولا از پوشش نانوذرات P2i برای دستگاه‌های خود استفاده می‌کند تا درمقابل نفوذ آب مقاوم باشد. باتری دستگاه ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی TurboPower از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از دستگاه حذف نشده و گوشی مجهز به گیرنده‌ی رادیویی FM است. 

One Zoom از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. دستگاه جدید از نوع دو سیم‌کارت است و در اصل دستگاه با اسلات سه‌تایی معرفی شده و از دو سیم‌کارت و یک microSD به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. گوشی هوشمند وان زوم از امروز با قیمت ۴۰۰ یورو به بازار عرضه می‌شود. 

 شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی، آیفون‌‌های اپل و موتورولا از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات