سونی ایرباد کاملا بی‌سیم Hear.In 3 را در رنگ‌هایی متنوع معرفی کرد

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اگر شما هم از داشتن ایربادهای سیاه و سفید خسته شده‌اید، می‌توانید جدیدترین عضو خانواده‌‌ی ایربادهای سونی را در رنگ‌های متنوع خریداری کنید.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۹ ایربادهای بی‌سیم پیشرفت زیادی داشته‌اند؛ اما یک ویژگی در بسیاری از آن‌ها وجود ندارد: رنگ‌های شاد و زیبا. ایرباد بی‌سیم WF-1000X M3 سونی با قابلیت حذف نویز، یکی از بهترین تولیدات در این زمینه است. سونی پس از دریافت بازخوردهای مثبت، در ایفا ۲۰۱۹ ایرباد جدیدی را با نام WF-800 Hear.In 3 و رنگ‌های متنوع معرفی کرد. این ایرباد در رنگ‌های قرمز-مشکی، سبز، آبی، مشکی و ذغالی به‌فروش خواهد رسید.

هر دو گوشی این ایرباد مانند مدل M3 هم‌زمان به گوشی متصل می‌شود. براساس ادعای سونی، ایرباد Hear.In 3 در مجموع ۱۶ ساعت، شامل ۸ ساعت پخش موسیقی مداوم و ۸ ساعت شارژ اضافی از طریق کیس ایرباد، شارژدهی خواهد داشت. ایرباد جدید از درایورهای ۶ میلی‌متری بهره می‌برد و به‌لطف ساختار «tri-hold» خود از سه نقطه در با گوش مماس شده و به‌خوبی در جای خود مستقر می‌شود. این ایرباد ویژگی حذف نویز را ندارد؛ اما اگر به‌خوبی در گوش جای گیرد، بخش زیادی از صدای محیط کاهش خواهد یافت.

headphone

قرار است WF-H800 ژانویه‌ی ۲۰۲۰ با قیمت ۳۴۹.۹۵ دلار در بازار استرالیا عرضه شود. M3 به‌عنوان یکی از بهترین ایربادها یک نکته‌ی منفی داشت: این ایرباد ضد آب یا ضد تعریق نبود. هنوز مشخص نیست که آیا WF-H800 این ویژگی را دارد یا خیر. جعبه‌ی ایرباد بسیار شبیه جعبه‌ی M3 است؛ اما در قسمت بالا، انحنای بیشتری دارد.

سونی در ایفا ۲۰۱۹، علاوه بر WF-H800 دو نوع هدفون دیگر و البته نسخه‌ی جدید واکمن را هم معرفی کرده‌است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات