تولید جگوار لندرور پس از برگزیت، برای هشت روز متوقف خواهد شد

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
جگوار لندرور برای کاهش اختلال در زنجیره‌ی تأمین قطعات خودرو پس از خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا، یک هفته در ماه نوامبر کارخانجات خود را تعطیل خواهد کرد.
تبلیغات

جگوار لندرور دوباره پس از برنامه‌ریزی خروج انگلیس از اتحادیه‌ی اروپا در ۳۱ اکتبر، مجددا کارخانه‌های اصلی تولید خود در انگلیس را یک هفته به‌طور موقت تعطیل کرد. روزنامه‌ی فایننشال‌تایمز به‌نقل از سر رالف اسپث، مدیرعامل جگوار لندرور، اعلام کرد خودروساز انگلیس تا هشت روز پس از این تاریخ خط‌تولید سالی‌هال، کسل برامویچ، هیل‌وود و ولورهمپتون را تعطیل خواهد کرد.  

Jaguar Land Rover Classic Works

اگر تأخیر دیگری برای برگزیت (Brexit) وجود داشته باشد، جگوار لندرور نمی‌تواند کارخانجات تولید خودرو خود را بازگشایی کند؛ زیرا سفارش اجزای سازنده از تأمین‌کنندگان قطعه نیاز به زمان طولانی دارد. جگوار لندرور مجبور شد کارخانه‌های خود را در آوریل تعطیل کند؛ یعنی زمانی‌که در ابتدا قرار بود برگزیت اتفاق بیفتد. ناگفته نماند کارخانه‌های مینی، واکسال (Vauxhall)، هوندا و تعدادی دیگر از خودروسازان نیز در آوریل تعطیل شدند.

فایننشال‌تایمز ادعا کرده است این شرکت روزانه حدود ۲۰ میلیون قطعه‌‌ی خودرو را به بریتانیا وارد می‌کند. اسپث هنگام بازگشایی مرکز تولید محصول ۵۰۰ میلیون پوندی جگوار لندرور در گایدون وارویک‌شایر، در این زمینه گفت کارخانه‌ی جدید بیش از ۱۳ هزار کارمند را که هم‌اکنون در بیش از ده‌ها سایت مختلف پخش شده‌اند، جمع خواهد کرد و هزینه‌های توسعه و بازه‌های زمانی جدید را برای مدل‌های جدید کمتر می‌کند.

Jaguar Land Rover / جگوار لندرور

هفته‌ی گذشته مهم‌ترین افراد و سازمان‌های صنعت خودروسازی بریتانیا و اروپا برای هشدار درباره‌ی تأثیر فاجعه‌آمیز خروج بدون توافق رسمی از اتحادیه‌ی اروپا و عملیاتی‌نبودن این طرح برای صنعت خودرو متحد شدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات