OnePlus Pay کیف پول دیجیتال وان پلاس معرفی شد

جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس درکنار معرفی گوشی‌های هوشمند جدید وان پلاس ۷ تی، وان پلاس پی را که انتظار می‌رود سال آینده عرضه شود، معرفی کرد.
تبلیغات

روز گذشته وان پلاس 7T با بهره‌مندی از دوربین سه‌گانه، نمایشگر ۹۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد. وان پلاس در رویداد رونمایی نسخه‌ی جدید رام اختصاصی خود، OxygenOS را بر پایه‌ی اندروید پای، به‌علاوه‌ی  وان پلاس پی (OnePlus Pay) را معرفی کرد. 

وان‌ پلاس پی نیز عملکردی مشابه گوگل پی و سامسونگ پی خواهد داشت و کاربران به‌راحتی می‌توانند پرداخت‌‌های خود را ازطریق گوشی هوشمند به‌انجام برسانند. البته وان پلاس هنوز اطلاعات زیادی در مورد عملکرد و ویژگی‌های وان پلاس پی منتشر نکرده است.

وان پلاس پی

در رویداد رونمایی، وان پلاس تنها اطلاعات کلی در مورد وان پلاس پی مطرح کرد و وارد جزئیات و ویژگی‌های آن نشد. باتوجه به آنچه در رویداد مطرح شده، کاربران باید تا سال آینده منتظر عرضه‌ی وان پلاس پی بمانند.

براساس گمانه‌زنی‌های انجام‌شده، وان پلاس پی، اپلیکیشن کیف پول دیجیتال معمولی است که امکان همگام‌سازی با حساب‌های بانکی و پرداخت از طریق NFC را در موقعیت‌های پشتیبانی‌شده برای کاربر فراهم می‌‌کند. برای عملکرد مناسب اپلیکیشن، وان پلاس نیاز به شبکه‌ی پشتیبانی بزرگی دارد که باید دید به چه صورت این نیاز را مرتفع خواهد ساخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات