مانیتور EX2780Q بنکیو معرفی شد

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
مطالعه 4 دقیقه
بنکیو EX2780Q مانیتور گیمینگ جدیدی است که از نمایشگری با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز در کنار یک ریموت کنترل اختصاصی بهره می‌گیرد و اخیرا معرفی شده است.
تبلیغات

بنکیو به‌صورت رسمی از مانیتور جدیدی با‌ نام EX2780Q پرده‌برداری کرد. این مانیتور گیمینگ، روشنایی ۳۵۰ نیت را ارائه می‌دهد و از نمایشگری ۲۷ اینچ با پنل IPS بهره می‌برد و از فناوری‌های HDRi و فری‌سینک (FreeSync) پشتیبانی می‌کند. 

مانیتور جدید بنکیو از وضوح WQHD (معادل ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل) بهره می‌گیرد، نسبت تصویر ۱۶:۹ را ارائه می‌دهد و می‌تواند صداها را با کیفیت بالایی پخش کند. این مانیتور اسپیکر ۲.۱ کاناله‌ی treVolo دارد که تجربه‌ی جذابی را به کاربر منتقل می‌کند. مانیتور بنکیو EX2780Q در کنار موارد یادشده، دارای تنوع خوبی از درگاه‌ها از جمله USB-C است. پایه‌ی این مانیتور در کنار اسپیکرهای یکپارچه‌شده با آن، رنگ زیبای قهوه‌ای دارند. 

بنکیو EX2780Q

EX2780Q مانیتور بسیار مناسبی برای شمار زیادی از کنسول‌های بازی است و به‌لطف پشتیبانی از فرمت ویدئو 24P، تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی را به کاربر منتقل خواهد کرد. عضو جدید خانواده‌ی مانیتورهای گیمینگ بنکیو دارای زاویه‌ی دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه است و ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این مانیتور دارای رفرش‌ریت (نرخ نوسازی) ۱۴۴ هرتز است و به‌طور کامل از فناوری فری‌سینک AMD پشتیبانی به‌عمل می‌آورد؛ این فناوری باعث می‌شود بنکیو EX2780Q بتواند بازی‌ها را به‌شکلی روان و بدون هیچ‌گونه اعوجاجی به‌نمایش بگذارد. 

مانیتور موردبحث به‌لطف بهره‌مندی از فناوری HDRi که به‌صورت اختصاصی توسط بنکیو توسعه داده شده است،‌ تجربه‌ی تماشای محتوای بصری را وارد مرحله‌ی جدیدی می‌کند. سیستم هوشمند کنترل روشنایی مانیتور جدید بنکیو باعث می‌شود این نمایشگر بتواند جزئیات را با وضوح بالا و به‌شکلی واقع‌گرایانه به‌نمایش بگذارد تا کاربر لذت بیشتری از تماشای آن‌ها ببرد. این گفته‌ها حتی برای نمایش تصاویری که تاریک هستند نیز صدق می‌کنند و باعث می‌شوند کاربر با وضوحی بالاتر نظاره‌گر سکانس‌هایی باشد که در آن‌ها محیط‌هایی تاریک دیده می‌شوند.

بنکیو EX2780Q

مانیتور EX2780Q بنکیو از چندین حالت مختلف برای نمایش محتوای بصری بهره می‌گیرد. یکی از این حالت‌ها Visual Edge نام دارد که جلوه‌های بصری تصویر را تقویت خواهد کرد. حالت دیگر Black eQualizer است که روشنایی مناطق تاریک تصویر را بالا می‌برد تا کاربر بهتر بتواند نظاره‌گر جزئیات آن باشد. از طرفی Color Vibrance را داریم که به کاربر امکان می‌دهد شدت رنگ‌های صفحه را با دقت تنظیم کند. اعمال این تغییرات در مانیتور جدید بنکیو بسیار ساده به‌شمار می‌آید و از طریق ریموت کنترل ویژه‌ی آن قابل‌انجام است.

ریموت کنترل نمایشگر جدید بنکیو دارای کلیدهایی میانبر است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به‌سرعت، حالت‌های تصویری مختلف را در این نمایشگر فعال کرد. این کنترل همچنین دکمه‌هایی دیگر برای فعال‌سازی HDRi، قابلیت Eye-Care و مواردی دیگر نظیر حالت‌های خاص برای اجرای بازی‌های ویدئویی دارد.

بنکیو EX2780Q

در ضمن ولوم صدای اسپیکرهای مانیتور EX2780Q بنکیو نیز از طریق این ریموت کنترل قابل‌تنظیم است. بنکیو قصد دارد این ریموت کنترل کاربردی را به‌همراه مانیتور عرضه کند. در ضمن هر موقع که نخواستید با آن کار کنید، می‌توانید در جایگاه ویژه‌ای که به‌طور خاص در پایه‌ی نمایشگر بنکیو برای این ریموت کنترل تعبیه شده است، قرارش دهید. 

EX2780Q در طرفین از حاشیه‌ی بسیار کمی بهره می‌گیرد و باعث می‌شود محصولی بسیار مناسب برای استفاده‌های چند مانیتوره باشد. مانیتور جدید بنکیو در کنار درگاه USB-C، از درگاه‌های HDMI،‌ دیسپلی‌پورت (DisplayPort) و جک هدفون نیز بهره‌مند است. این مانیتور با قیمت ۵۹۹/۹۹ دلار هم‌اکنون در بازار آمریکا قابل‌تهیه است.

بنکیو EX2780Q
بنکیو EX2780Q
بنکیو EX2780Q
بنکیو EX2780Q

قیمت مانیتور، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور گیمینگ ASUS، مانیتور گیمینگ Samsung و مانیتور بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات