طراحی گوشی هوشمند گلکسی A70s ازطریق دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فاش شد

پنج‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی گوشی هوشمند گلکسی A70s سامسونگ که انتظار می‌رود اواخر مهرماه معرفی و به بازار عرضه شود، از طریق دفترچه راهنمای کاربری دستگاه فاش شد.
تبلیغات

تاکنون اخبار متعددی در مورد مشخصات و طراحی گوشی هوشمند گلکسی A70s سامسونگ منتشر شده است. احتمالا اواخر مهرماه شاهد معرفی گلکسی A70s خواهیم بود.

باوجودی‌که هنور کره‌ای‌ها هیچ‌گونه صحبتی در مورد این دستگاه نکرده‌اند، اما آخرین اخبار حاکی از آن است که دفترچه‌ی راهنمای کاربری دستگاه به‌همراه طراحی گوشی هوشمند در صفحه‌ی پشتیبانی وب‌سایت هند سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده است.

گلکسی A70s

پیش‌تر نیز گفته شده بود، صفحه پشتیبانی گلکسی A70s در وب‌سایت سامسونگ پیش از موعد رونمایی ایجاد شده است. تصاویر نشان می‌دهد که گلکسی A70s ازنظر طراحی ظاهری شباهت بسیاری به گوشی هوشمند گلکسی A70 دارد. دستگاه جدید با بریدگی بالای نمایشگر قطره‌ای شکل در پنل جلویی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی خواهد شد.

پنل پشتی دستگاه نیز مجهز به دوربین سه‌گانه با چینش عمودی در قسمت بالای سمت چپ خواهد بود. تمامی دکمه‌های گوشی سامسونگ گلکسی A70s در سمت راست دستگاه قرار گرفته و اسلات مربوط به SIM و microSD سمت چپ قرار داده شده است. در قسمت پایین دستگاه پورت USB-C درکنار اسپیکر، میکروفون اولی و جک هدفون قرار گرفته‌اند. در بالای دستگاه نیز میکروفون ثانویه با قابلیت حذف نویز جای دیده می‌شود.

گلکسی A70s
گلکسی A70s

همچنین، در دفترچه‌ی راهنمای کاربر به برخی از ویژگی‌های گلکسی A70s مانند Dolby Atmos ،Digital Wellbeing و ژست‌های حرکتی تمام‌صفحه اشاره شده است. اگر شایعه‌های منتشرشده صحت داشته باشد، باید منتظر دستگاهی با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مشابه سامسونگ A70 باشیم. احتمالا سامسونگ به‌زودی تاریخ رونمایی گوشی هوشمند جدید را مشخص خواهد کرد.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت گوشی A70، گلکسی A50، سامسونگ A30 و A40 و دیگر محصولات میان‌رده‌ی سامسونگ به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ همچنین مقایسه‌‌‌ی انواع گوشی، مشخصات فنی دقیق و بستری برای طرح سوالات شما در مورد محصولات در این بخش در دسترس شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات