قائم مقام جدید بازاریابی و فروش ایران خودرو منصوب شد

سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
پس از اعلام خبر غیررسمی بازداشت مصطفی خان کرمی از جانب برخی منابع خبری، دقایقی قبل محسن ناقدی به‌عنوان قائم مقام بازاریابی و فروش ایران‌خودرو انتخاب شد.
تبلیغات

ساعاتی پیش مصطفی خان کرمی، معاون فروش ایران‌خودرو توسط مدیرعامل این شرکت برکنار و محسن ناقدی به‌جای او انتخاب شد. پس از ناپدید شدن مصطفی خان کرمی از شب گذشته و اعلام بازداشت او از جانب برخی منابع خبری، دقایقی قبل محسن ناقدی به‌جای خان کرمی بر کرسی قائم مقام بازاریابی و فروش ایران‌خودرو نشست.

 محسن ناقدی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و مدیریت اجرایی است و از سال ۶۷ تا ۷۶ در شرکت‌های مختلف فعالیت داشته است. ناقدی از سال ۷۶ به شرکت ایران‌خودرو دیزل پیوسته و از سال ۸۶ تا سال ۹۲ نیز ریاست هیئت مدیره شرکت تولیدی قطعات خاور را بر عهده داشت. گفتنی است، ناقدی در اسفند ماه سال ۹۲ با حکم هاشم یکه زارع (مدیرعامل وقت ایران‌خودرو) به قائم‌مقامی تولید ایران‌ خودرو منصوب شد. اما بهمن‌ ماه ۹۶، مرادی جانشین او در این سمت و ناقدی نیز به‌عنوان مدیر پروژه پلتفرم ایران‌ خودرو معرفی شد.

هم‌اکنون فرشاد مقیمی، مدیرعامل جدید ایران‌خودرو، پس از اعلام حواشی پیرامون مصطفی خان کرمی، فردی جدید را برای سازمان بازاریابی و فروش این خودروساز انتخاب کرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات