شیائومی نمونه‌عکس دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی می میکس آلفا را منتشر کرد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی اخیرا نمونه‌عکس مرتبط به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی‌ گوشی‌ هوشمند جدیدش را به‌صورت عمومی منتشر کرده است. به‌احتمال فراوان این تصویر با دوربین گوشی می میکس آلفا ثبت شده است.
تبلیغات

اوایل سال ۲۰۱۹، شیائومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد گوشی هوشمندی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ تولید و روانه‌ی بازار کند. حال که مدت زیادی از آن زمان می‌گذرد، ظاهرا بالاخره به عرضه‌ی گوشی هوشمند یادشده نزدیک شده‌ایم. درواقع، بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند گوشی موردانتظار می میکس آلفا شیائومی به دوربینی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود.

شیائومی ساعاتی پیش تصاویری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌اشتراک گذاشت که در آن‌‌ها، توانایی چشمگیر دوربین گوشی جدید این شرکت درزمینه‌ی بزرگ‌نمایی دیجیتالی را شاهد هستیم. در پست شیائومی، عبارت «دوره‌ی ۱۰۰ مگاپیکسلی‌ها» به‌زبان چینی ذکر و به وضوح ۱۲٬۰۳۲ در ۹٬۰۲۴ اشاره شده است. این وضوح تقریبا معادل آن‌ چیزی است که حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌تواند ارائه دهد. 

نمونه‌تصاویر منتشرشده شیائومی را می‌توانید درادامه مشاهده کنید:

نمونه عکس شیائومی می میکس آلفا

همان‌طورکه در تصویر بالا می‌بینید، جزئیات تصویر ثبت‌شده هنگام بزرگ‌نمایی نیز بسیار درخورتوجه است. بااین‌حال، فراموش نکنید که به‌نظر می‌رسد عکس بالا در محیطی خاص و نورپردازیِ کنترل‌شده ثبت شده است. معمولا تصاویری که با وضوح کامل با دوربین‌های ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی ثبت می‌شوند، تنها در نور مستقیم کیفیت خوبی دارند و گاهی اوقات در دیگر محیط‌ها ناامیدکننده هستند. با این اوصاف، باید دید دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی در شرایط معمولی و نه در محیط‌های دارای نور کنترل‌شده، چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

سؤالی که پیش می‌آید، این است که کدام گوشی به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی یادشده مجهز خواهد شد؟ مدتی پیش، مشخصات منتسب به دوربین شیائومی می ۹ پرو 5G پس از فهرست‌شدن در TENAA فاش شد. ظاهرا می ۹ پرو 5G قرار است به دوربین سه‌گانه‌ای مجهز شود که یکی از آن‌ها حسگر ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و در نقش دوربین اصلی ظاهر خواهد شد. همچنین این گوشی از دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی دوبرابری درکنار دوربینی با لنز فوق‌عریض استفاده خواهد کرد.

می میکس آلفا

درواقع، پیش‌بینی می‌شود می میکس آلفا همان گوشی شیائومی باشد که قرار است به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود. می میکس آلفا و می ۹ پرو 5G در رویداد فردای شائومی معرفی می‌شوند. البته بهره‌مندی از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار نیست تنها ویژگی متمایزکننده و جذاب شیائومی می میکس آلفا باشد. گفته می‌شود شیائومی از مدت‌ها پیش روی نمایشگری جدید و خاص کار می‌کند که احتمالا از آن گوشی مذکور بهره خواهد گرفت. احتمال می‌دهیم می میکس آلفا مشابه میت ۳۰ پرو به نمایشگر آبشاری با حاشیه‌ی بسیار کم مجهز شود. درواقع، شایعه‌های اخیر می‌گویند می میکس آلفا نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بیش از ۱۰۰ درصد خواهد داشت.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی را در بخش محصولات زومیت بیابید. افزون‌براین، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات در این بخش دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات