فیچرفون مبتنی‌بر اندروید 8.1 نوکیا در ویدئویی کوتاه دیده شد

یک‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا ویدئویی که برخی رسانه‌ها آن را به فیچرفون جدید نوکیا نسبت داده‌اند، در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. فیچرفون جدید نوکیا ظاهرا مبتنی‌بر اندروید ۸.۱ است.
تبلیغات

نوکیا با حضور در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین،‌ دو گوشی اقتصادی جدید رونمایی کرد که به ویژگی‌های متعددی نظیر پشتیبانی از اپلیکیشن‌های جدید و حتی دستیار صوتی گوگل مجهز شده بودند. بااین‌حال، ظاهرا کارِ نوکیا با گوشی‌های اقتصادی برای امسال به‌پایان نرسیده و این شرکت قصد دارد مدل جدیدی از این دستگا‌ه‌ها را به‌زودی معرفی و روانه‌ی بازار کند. 

روز گذشته، ویدئویی منتشر شد که در آن، فیچرفون جدید نوکیا را شاهد بودیم. این گوشی جدید ناشناخته که فعلا اطلاعات خاصی از آن نداریم، برخلاف انتظاراتمان از سیستم‌عامل KaiOS استفاده نمی‌کند و به‌وضوح می‌بینیم که به اندروید ۸.۱ مجهز شده است. در این ویدئو، تنها بخش‌هایی از رابط کاربری گوشی نوکیا را مشاهده می‌کنیم و در بخش About منو تنظیمات، عبارت Iron GAFP به‌عنوان اسم گوشی ذکر شده است. 

مدت‌ها است در شایعاتی از گوشه‌و‌کنار می‌شنویم که گوگل روی نسخه‌ی ویژه‌ای از اندروید برای گوشی‌های فیچرفون کار می‌کند. احتمال می‌دهیم نسخه‌ی اندروید به‌کار‌رفته در فیچرفون جدید نوکیا همان نسخه‌ی ویژه‌ای باشد که گوگل از مدت‌ها پیش روی آن کار می‌کند. در‌حال‌حاضر، نمی‌دانیم فرایند‌ توسعه‌ی اندروید مخصوص گوشی‌های فیچرفون در چه مرحله‌ای قرار دارد. این درحالی است که گوگل مدتی پیش روی سیستم‌عامل KaiOS سرمایه‌گذاری کرده بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی فیچرفون نوکیا چیست؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات وجود دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات