کانن 1D X Mark III با IBIS و تصویربرداری با رزولوشن بیشتر معرفی می‌شود

شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دوربین کانن 1D X Mark III با بهره‌مندی از لرزش‌گیر تصویر در بدنه‌ی داخلی دوربین (IBIS) و قابلیت تصویربرداری با رزولوشن بیشتر، اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود.
تبلیغات

انتظار می‌رود کانن قبل از مسابقات المپیک توکیو، دوربین EOS 1D X Mark III جدید خود را رونمایی کند. تاکنون اخبار و شایعات مختلفی درباره‌ی این دوربین منتشر شده است. براساس آخرین اخبار کانن‌رومرز (Canon Rumors) که معمولا اخبار موثقی منتشر می‌کند، به‌نظر می‌رسد دوربین کانن 1D X Mark III با مشخصات بهبودیافته و با هدف رقابت با دوربین نیکون D6، اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. 

Canon EOS-1D X Mark II

کانن‌رومرز که ظاهرا تجربه‌ی نگاه نزدیک به نمونه‌ی اولیه‌ی دوربین کانن 1D X Mark III را داشته، معتقد است دوربین جدید به لرزش‌گیر تصویر در بدنه‌ی داخلی دوربین (IBIS) مجهز است و رزولوشن آن نیز برای دوربین سری EOS-1 ارتقا چشمگیری یافته است. دوربین جدید کانن با بهره‌مندی از پردازنده‌ی جدید DIGIC و اسلات دوگانه‌ی CFExpress و امکان تصویربرداری ویدئویی با رزولوشن 6K بدون قابلیت کراپ معرفی خواهد شد. این مشخصات نشان می‌دهد احتمالا امکان تصویربرداری ویدئویی با رزولوشن 4K و با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه نیز وجود دارد.

هنوز مشخص نیست کانن قصد دارد چه زمانی دوربین جدید و احتمالا آخرین پرچم‌دار DSLR فول‌فریم خود را معرفی کند؛ اما به‌نظر می‌رسد با توجه به زمان برگزاری مسابقات المپیک، اوایل سال ۲۰۲۰ زمان مناسبی برای رونمایی دوربین جدید کانن باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات