شیائومی تصادفا به‌روزسانی MIUI 11 را منتشر کرد

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 11 را به‌صورت تصادفی منتشر کرد و اکنون لینک دانلود و نصب آن برای دستگاه‌های متعدد این شرکت آماده است.
تبلیغات

شیائومی یکی از بهترین شرکت‌ها در انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری محسوب می‌شود. آن‌ها یکی از اولین تولیدکننده‌ها بودند که اندروید 10 را برای دستگاه‌های غیر پیکسلی منتشر کردند. به‌علاوه آن‌ها ادعا می‌کردند که با به‌روزرسانی MIUI 11 در پایان سال جاری میلادی، دستگاه‌های اندرویدی بهینه‌سازی‌های سیستمی متعدد و ظاهر کاملا تغییریافته دریافت خواهند کرد.

کاربران انجمن XDA Developers متوجه انتشار اتفاقی و تصادفی به‌روزرسانی MIUI 11 از سوی شیائومی شدند. درواقع نسخه‌ی پیش از انتشار نهایی برای برخی از دستگاه‌های این شرکت فاش شده است. از میان دستگاه‌ها می‌توان به Redmi K20 Pro، Mi Mix 2S و Mi 6 اشاره کرد.

لینک‌های دانلودی که در انجمن XDA منتشر شد مربوط به MIUI 11 9.9.9 بتا بود. همه‌ی کاربران انجمن امکان دانلود و فلش کردن به‌روزرسانی جدید را دارند و حتی یکی از اعضا، آن را برای استفاده در دستگاه‌های دیگر هم آماده‌سازی کرده است. MIUI 11 با طراحی جدید رابط کاربری و آیکن‌های جدید ارائه می‌شود. طراحی جدید رنگ‌آمیزی بیشتر، فضای سفید بیشتر و طراحی کلی بهینه‌تری دارد.

MIUI 11

علاوه بر تغییرهای ظاهری، کاربری‌ها و قابلیت‌های جدید نیز همراه‌با MIUI 11 برای دستگاه‌های شیائومی ارائه می‌شود. به‌عنوان مثال می‌توان به سیستم جدید اشتراک فایل اشاره کرد که شیائومی آن را با همکاری اوپو و ویوو توسعه داد. به‌علاوه قابلیت بهینه‌شده‌ی صفحه‌ی همیشه روشن هم به گجت‌های اندرویدی شیائومی اضافه خواهد شد. Xiaomi Community App، اپلیکیشن مدیریت فایل جدید، زمان‌بندی حالت تاریک صفحه، پاسخ سریع در اپلیکیشن پیام‌رسانی و قابلیت صدای داینامیک، از دیگر بهینه‌سازی‌های نسخه‌ی جدیدی MIUI هستند.

همان‌طور که فروم XDA می‌خوانیم، نسخه‌ی کنونی نسخه‌ی پیش‌انتشار MIUI 11 است و شاید محصول نهایی تفاوت‌هایی با آن داشته باشد. به‌هرحال وضعیت کنونی این رابط کاربری نشان می‌دهد که شیائومی عملکرد قابل‌قبولی در به‌روزرسانی دارد و قطعا با عرضه‌ی نسخه‌ی پایدار نهایی،‌ کاربران را راضی می‌کند.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات