نگاه نزدیک ویدئویی به آیپد 10.2 اینچی اپل

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
نگاه نزدیک ویدئویی به آیپد ۱۰.۲ اینچی و ۳۲۹ دلاری اپل که نخستین عضو از خانواده‌ی تبلت‌های نسل هفتمی است.
تبلیغات

با وجود آنکه شایعه شده بود آیپد نسل هفتم اپل در رویداد اکتبر رونمایی خواهد شد، کوپرتینونشین‌ها شب گذشته در رویدادی رسمی، درکنار معرفی آیفون ۱۱ و اپل‌واچ ۵ نخستین عضو خانواده‌ی تبلت‌‌های نسل هفتمی اپل را رونمایی کردند. آیپد ۱۰.۲ اینچی با بهره‌مندی از تراشه‌ی A10 فیوژن، دراصل جایگزین آیپد ۹.۷ اینچی قبلی اپل می‌شود. ناگفته نماند در ماه‌های آینده، سایر نسخه‌های تبلت  اپل معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. 

آیپد نسل هفتم از قلم نسل اول و کیبورد هوشمند اپل پشتیبانی می‌کند و نخستین تبلت کوپرتینونشین‌ها است که با بدنه‌‌ای از جنس آلومینیوم بازیافتی به بازار عرضه خواهد شد. آیپد جدید اپل از نمایشگر ۱۰.۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۶۲۰ پیکسل و نسبت نمایشگر ۴ به ۳، سیستم‌عامل iPadOS و تراشه‌ی ۱۶ نانومتری A10 فیوژن با چهار هسته‌ ۲.۳۴ گیگاهرتزی شامل دو هسته‌ی Hurricane و دو هسته‌ی Zephyr بهره می‌برد. 

تبلت جدید از نسل اول قلم اپل پشتیبانی می‌کند و اپل پنسل برای شارژشدن به اتصال فیزیکی نیاز دارد؛ ازاین‌رو با توجه به حاشیه‌ی بالای نمایشگر و حضور حسگر اثرانگشت، آیپد جدید احتمالا مجهز به پورت لایتنینگ است. البته، پشتیبانی از لوازم جانبی سری آیپدهای پرو این گمانه را ایجاد می‌کند که دستگاه جدید از درگاه USB از نوع C نیز استفاده کند.

شما می‌توانید مشخصات فنی و قیمت آیپد ۱۰.۲ اینچی را در صفحه‌ی زیر مشاهده کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات