برقراری تماس و نمایش درصد باتری گوشی در راه ویندوز 10

سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد ازطریق اپلیکیشن Your Phone، امکان برقراری تماس و نمایش درصد باتری گوشی را به ویندوز ۱۰ بیاورد.
تبلیغات

از زمان معرفی اپلیکیشن Your Phone، کاملا واضح بود که مایکروسافت برنامه‌های بلند‌مدتی برای این اپلیکیشن دارد. با‌توجه‌به شکست ویندوزفون و از‌دست‌رفتنِ بازار موبایل برای مایکروسافت، حال ردموندی‌ها سخت در تلاش هستند تا یکپارچگی مناسبی بین گوشی‌ هوشمند و رایانه‌ی ویندوزی کاربران برقرار کنند.

پیش‌تر اخبار پراکنده‌ای از امکان برقراری تماس روی ویندوز ۱۰ گزارش شده بود. حال به‌لطف تصاویر جدیدی که از نسخه‌های آتی اپلیکیشن Your Phone به بیرون درز پیدا کرده، انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد قابلیت یادشده در ویندوز ۱۰ باشیم.

طبق اسکرین‌شات‌های فاش‌شده، بخش جدید به زیر‌ منوی تنظیمات اضافه شده که با فعال‌سازی آن صفحه‌ی شماره‌گیر و جست‌و‌جو در بین مخاطبان به برنامه افزوده می‌شود؛ بنابراین از‌ این‌ پس به‌جای اینکه برای تماس‌گرفتن گوشی خود را جیب در بیاورید، مستقیماً می‌توانید ازطریق رایانه ویندوزی خود اقدام به برقراری تماس و مکالمه صوتی با مخاطبتان کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی فعلا فقط برای گوشی‌های اندروید فعال است.

Your Phone Keypad

با‌این‌حال، هنوز پایان کار فرا نرسیده؛ زیرا مایکروسافت ویژگی جدید دیگری را نیز در دست توسعه دارد. ردموندی‌ها قصد دارند مراجعه به گوشی‌ هوشمند درحین کار با رایانه را به حداقل برسانند. به‌دنبال همین‌ موضوع، به‌زودی نشانگر باتری به اپلیکیشن Your Phone اضافه خواهد شد که به‌صورت آنی میزان شارژ گوشی را نشان می‌دهد.

Your Phone Battery

اپلیکیشن Your Phone به‌تدریج با ویژگی‌های جدید ارتقاء پیدا می‌کند. اختصاص یک بخش ویژه به این برنامه در کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم‌به بیلد ۲۰۱۹، خود به‌وضوح اهمیت بالای Your Phone را در نظر سران ردموند نشان می‌دهد.

حال باید دید که در چشم‌انداز بلندمدت، اهالی مایکروسافت می‌خواهند به چه نقطه‌ای از یکپارچگی دست پیدا کنند.

دیدگاه خود را در‌ این‌ باره با ما و دیگر کاربران به‌ اشتراک بگذارید. آیا تاکنون از اپلیکیشن Your Phone استفاده کرده‌اید؟ سرویس‌دهی آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات