اپلیکیشن Global Goals گلکسی نوت 10 سامسونگ در همکاری با سازمان ملل

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
در رویداد آنپکد دیشب، علاوه‌بر رونمایی از پرچم‌دار جدید سامسونگ، توضیحاتی درباره‌ی همکاری کره‌ای‌ها با سازمان ملل و شرکت در برنامه‌ی توسعه‌ی پایدار آن داده شد.
تبلیغات

سامسونگ، کاربران خود را به ایفای نقشی پررنگ‌تر در روند بهبود وضعیت بشر دعوت می‌کند. این شرکت با همکاری سازمان ملل متحد تلاش می‌کند تا آگاهی جهانیان از اهداف توسعه‌ی پایدار سازمان ملل متحد را ارتقا ببخشد.

طی رویداد آنپکد که گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ (Galaxy Note 10) معرفی شد، شرکت کره‌ای از اپلیکیشن جدید گلوبال گولز (Global Goals) نیز رونمایی کرد که ۱۷ هدف توسعه‌ای را دربرمی‌گیرد. علاوه‌بر این اهداف، توضیحاتی درباره‌ی چگونگی مشارکت کاربران، به‌ هر اندازه و به‌ هر شکل، در راستای دست‌یافتن به اهداف توسعه‌ی پایدار سازمان ملل (UN’s Sustainable Development Goals) یا به‌اختصار SDG، در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

گلکسی نوت 10 / galaxy note 10
ما در سامسونگ معتقدیم که فناوری نقش مهمی در ایجاد جامعه‌ی جهانی بهتر ایفا می‌کند؛ اما هر بخش از دنیا نیازهای منحصربه‌فرد خود را دارد. تنها با همکاری با یکدیگر است که می‌توانیم آن‌ها را برطرف کنیم و به‌ منافع بیشتری دست یابیم.

گلوبال گولز یکی از برنامه‌های پیش‌فرض در گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس (+Galaxy Note 10) است و به ۱۹ زبان زنده‌ی دنیا می‌توان آن را روی سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیز نصب کرد. همچنین سامسونگ و سازمان ملل یک قرداد همکاری برای تولید یک گوشی مخصوص به‌همراه شارژر بی‌سیم امضا کردند. جزئیات این همکاری در وب‌سایت سامسونگ آمده است.

به‌طور کلی، برنامه‌ی اهداف توسعه‌ی پایدار سازمان ملل موضوعاتی نظیر پایان‌بخشیدن به فقر و گرسنگی، افزایش کیفیت آموزش، بهداشت کافی، برابری جنسیتی و مواردی از این قبیل را در نقاط مختلف جهان شامل می‌شود.

گلکسی نوت 10 / galaxy note 10

در سال‌های خیر، سامسونگ تلاش‌های خود برای مقابله با تغییرات اقلیمی را نیز شدت بخشیده است. همین چند هفته‌ی گذشته بود که شرکت کره‌ای هدف خود را مبنی‌بر استفاده‌ی ۱۰۰ درصدی از انرژی تجدیدپذیر در ایالات متحده، اروپا و چین تا سال ۲۰۲۰ اعلام کرد. آن‌ها دفاتر خود در کشورهای هندوستان، سنگاپور، ژاپن و سرزمین‌های اشغالی قدس را از این قاعده مستثنی کرده‌اند؛ اما همچنان گمان می‌رود که مناطق نام‌برده نیز در آینده به سایر دفاتر ملحق شوند. از آن گذشته، سامسونگ در تلاش است که با همکاری دولت کره‌ی جنوبی، مصرف انرژی تجدیدپذیر در این کشور را تا سال ۲۰۳۰ به‌ میزان ۲۰ درصد بالا ببرد. مدیران سامسونگ می‌گویند برای این کار، پنل‌های خورشیدی بیشتری را در دفاتر خود در این کشور نصب خواهند کرد.

در شرایط کنونی، شرکت‌های فناوری آهسته و پیوسته به‌سمت اتخاذ سیاست‌های بهتر زیست‌محیطی گام برمی‌دارند. در سطح جهانی، اپل انرژی خود را به‌طور کامل از منابع تجدیدپذیر تأمین می‌کند و گوگل نیز می‌گوید تا سال ۲۰۲۲ از مواد بازیافتی در همه‌ی محصولات خود استفاده خواهد کرد.

در رویداد آنپکد، سامسونگ از گلکسی نوت ۱۰ جدید خود رونمایی کرد. این گوشی به‌ادعای کره‌ای‌ها سریع‌ترین و قدرتمندترین گوشی این شرکت تا به‌ امروز است. درکنار این محصول، گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس و نسخه‌ی مجهز به فناوری 5G آن (Galaxy Note 10+ 5G) نیز در معرض دید کاربران قرار گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات